If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
de ce bre , Clio d-ala are )
Acu am vazut si io cu adevarat ce mult dureaza sa ajunga masina la 90 grade .La logan dupa ce a ajuns la 4 linii nu prea te mai intereseaza ) ,dar de la 4 linii pana la 90 grade mai is vreo 10-15 grade)
Pai vezi...asta spun, habar nu ai ce este intre 2 sau 4 linii, adica e de ..... toata treaba.
A trebuit sa bage liniute la Logan ca e mai smecher...
Oricum, dupa ce am schimbat termostatu, e o imbunatatire clara, apa ajunge (dupa vreo 5 km) la 4 liniii iiii..si nu mai scade la doua.
@soran: piesele le-am comandat pe net, nu le-am montat la service. prietenul de la dacia a verificat temperatura (aparat digital ff sensibil - poate masura temperatura corpului daca ai sonda in mana - 2 sonde montate nu stiu unde ca nu ma pricep.). pe loc, dupa 5 minute aveam 4 linii, in miscare dupa 200 - 300 m cadea la 2 si acolo ramanea. motorul de logan in mers, nu-l duci la 4 linii nici cu radiatorul obturat cu un carton. si din moment ce la bord aveam 4 linii, ventilatorul oprit iar sondele indicau 114 grade, cred ca ceva "era putred" acolo . pe indicatorul digital aveam 70 grade cand termostatul a inceput sa deschida. nu trebuie sa crezi multitestul dar cu mana pe conducta care incepe sa se incalzeasca in timp ce la bord ai 2 linii....
nu stiu cate stie pretenul tau de la dacia ,desi degeaba au tehnologie ca majoritatea sunt ghips, dar probabil stie ca temperatura masurata difera de punctul in care o masori .Deci diferentele alea se pot obtine la cativa cm daca nu pui sondele bine .
Aceeasi faza o stiu de la fiat ,la care calculatorul cu o sonda citea 115 grade , iar bordul 90 grade , tocmai din cauza ca citea prin 2 senzori , culmea ambii pe termostat ,asa ca pretenul tau mai are de invatat una alta .
Desi treaba cu conducta calda la 70 grade e cam imbatabil ca ceva nu e ok .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
In general iarna mergem cu caldura data la maxim,astfel lichidul de racire circula incontinuu in motor,facand ca acesta sa ramana la o temperatura mai joasa.
gedor73 sa stii ca si vara circula lichid de racire prin calorifer,ca tu nu inchizi ,,apa,, sa nu mai intre in el ci inchizi niste clapete in carcasa aerotermei,ai vazut tu robinet pe undeva??,sa plans vreun loganist ca curge pe la robinet ceva?? nu
A poate vrei sa zici cu ventilatia(motorasu aerotermei) dat la maxim,asa da
Am si eu o intrebare: Daca a ramas termostatul blocat pe deschis masina consuma mai mult? Ca mie acum pe vremurile astea imi consuma 11-12% (pe gpl) la drum intins, iar in oras cam 13-15%. Nu mi se pare normal consumul, e drept ca nici injectoarele de gpl nu le mai am asa bune.
P.S: imi cer scuze daca s-a mai discutat despre asa ceva dar ciar nu am cand sa citesc 37 de pagini pe forum. Apreciez un raspuns binevenit
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Barosanu_Mol: creste si termostatul consumul, dar hai cu un litru maxim 2 in plus. La tine e alta problema de ai consumul asta urias. Fugi la cei care ti-au montat Gpl-ul sa-ti faca o verificare la instalatie... sigur e ceva putred pe acolo, ca banuiesc ca nu mergi ca nebunu sa scoti 11-12% extraurban.
Cat au fost zilele geroase si a mea urca foarte rar la 4 liniute si "papa" intre 8 si 9 la suta, ieri s.a mai incalzit si si.a revenit, dupa un drum la bucuresti a rezultat un consum mediu foarte bun, 5.0 la suta, si foarte putin timp a stat la 4.9 , deci, da, termostatul afecteaza consumul, uneori chiar foarte mult.
Deja esti hilar , cu 5 - 4.9 % ... sa fim seriosi ...
Am schimbat si eu termostatu' ieri :
15 RON termostatul
15 RON manopera
22 RON 1L antigel Logan
2 RON 1L apa demineralizata
__________________________
54 RON
Concluzii : Temperatura urca foarte repede , trece mult mai repede pe GPL , consumul cred ca s-a mai lasat ..dar nu am avut timp sa-l iau prea mult in considerare in 2 zile ...
in rest ... : caldura de te topesti
Acuma de cand cu temperaturile astea usor crescute imi urca foarte repede la 4 linii si ramane acolo,nu mi s-a mai intamplat sa coboare de la 4 la 2 linii in timpul mersului.
La mine dimineata cand o pornesc dupa vreo 3 km mi se aprind 2 linii dar nu primele ,urmatoarele 2 cam 1 minut si pe urma se sting,numai iarna am pb asta.De la ce o fi? Daca e cald imi arata si 4 linii putin timp si apare iar 2
I-a ghici ce poate fi? Termostat sau sonda de apa.
Dar nu prea are logica ce zici. Se aprind doua dar nu primele. Adica se aprind pe sarite sau cum? Cu gauri?
Se aprind pe sarite 1-2 min. dimineata la rece dupa 2-3 km si se sting si nu se mai aprind decat dupa cativa km primele 2,numai iarna patesc asa ,si anul trecut la fel si
Si cand este foarte frig,ger si liniutele de la benzina si apa se vad foarte sterse,pana se incalzeste motorul si in masina,si iarna trecuta si iarna asta la fel
Last edited by Cristi_Xp; 12 February 2011, 13:59.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment