Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in momentul cand dupa ce afiseaza 4 linii scade la 2 linii este sigur o problema.
    niciodata in normalitate dupa 4 linii nu trebuie sa mai coboare.
    diferenta de grade intre 4 si 2 linii este foarte mare mai ales ca nu se afla in plaja de functionare a motorului.
    abaterea de la regula este doar in situatia cand este foarte frig afara si in mers la drum lung daca nu se pune paravan pe grila atunci curentul de aer f.rece raceste fortat radiatorul si instalatia se incalzeste greu.
    asa ca verificati termostatul care este pe duca , sonda de temperatura, legaturi la masa insuficiente inclusiv a bordului .
    de citit topicul de la capat ca astea au fost sesizate de catre majoritatea colegilor.

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • stiu ca il pot schimba eu doar ca poate fi si altceva in neregula (senzorul , poate vreo problema de afisare in bord) . multumesc pentru raspunsuri

      dupa o interventie in service, se pare ca sonda era de vina.a fost schimbata si acum e in regula.bine ca nu am apucat sa shimb eu termostatul.multumesc tuturor
      Last edited by petrutzmarian; 4 April 2011, 18:55. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • am fost si eu la tester. termostatu merge, asta a rezultat in concluzia ca trebuie sa schimb sonda la schimbat de sonda trebuie iar completat cu antigelu?

        Comment


        • Pai cum si-a dat ala de la service seama ca termostatul este bun si ca sonda ar fii defecta daca lui îi apar acele date pe laptop de la respectiva sonda, inseamna ca si sonda este buna. Da daca schimbi atat sonda cat si termostatul trebuie completat cu antigel.

          Comment


          • pai, la mine si-a dat seama ca sonda e defecta pentru ca a masurat-o cu un fel de "termometru cu laser" sa ma exprim asa.mi-a schimbat sonda si acum vad ca nu mai are nicio problema
            mcornel : daca schimbi sonda nu trebuie completat cu antigel. cel putin asa a fost la mine, a curs foarte putin.

            Comment


            • Revin cu noi observatii.
              Dimineata nu urca la 4 liniute pana cand ajung la servici. Probabil, fiind circulatia mai aerisita si mai rece afara, nu are timp sa se incalzeasca motorul. Dupa masa, pe drumul spre casa, urca la 4 liniute si acolo ramane. Azi am verificat radiatorul si era fierbinte, deasemeni si conductele aferente (sincer nu stiu care sunt de intrare si iesire, dar erau calde ambele). Nedumerirea mea este urmatoarea: pana acum, doar vara cand era mai cald afara urca la 4 liniute si nu zilnic. Acum, aproape in fiecare zi urca la 4 si nu se poate spune ca este cald afara. Nu stiu daca este in regula acum, dar din citirea topicului, am inteles ca la funtionarea normala a motorului, temperatura trebuie sa urce la 4 liniute si sa se mentina asa. Sper sa fie de bine.

              Comment


              • am schimbat si eu azi termostatul impreuna cu antigelul din instalatie si si-a revenit masinuta
                la mine problema incepuse undeva in luna februarie dar atunci era prea frig sa-mi bag mainile pe acolo sa-l schimb
                s-a manifestat prin disparitia definitiva a ultimelor doua linii de la indicatorul de temperatura concomitent cu scaderea incalzirii in masina, asa ca mi-a fost usor sa identific termostatul
                am pus un termostat calorstat, made in france, care a costat 48 de lei plus antigelul si berea
                cam la un kilometru de mers au si aparut deja toate cele 4 linii si caldura c.....lau

                Comment


                • vi se pare normala depunerea consistenta, zic eu, pe termostat? masina are 6 ani.
                  Attached Files

                  Comment


                  • daca in antigel ai mai multa apa de la fantana,deaia se depune piatra,schimba antigelu si pune apa distilata

                    Comment


                    • puteai sa spui frumos ca nu e normal nu sa imi spui ca am pus apa de la fantana. masina a avut 4 ani antigelul original in care nu s-a completat deloc, iar acum 2 ani am schimbat antigelul personal cu unul deja diluat.

                      si daca as schimba "apa de la fantana" nu as pune doar apa distilata pentru ca mai avem si iarna in anotimpuri.

                      Comment


                      • nu e normala aceea depunere pe termostat, daca zici ca 2 ani ai mers cu alt antigel diluat deja, poate ca nu a fost de calitate (asta daca nu ai folosit unul tot de origine) sau amestecul nu a fost corect.depunerea a fost doar pe termostat sau si pe furtun?

                        Comment


                        • sincer nu am fost atent atunci cand l-am schimbat sa vad daca era si pe furtun. antigelul a fost luat de la benzinaria mall in bidon de 4L. nu mai stiu exact cum se numea. stiu ca nu era cel pe care il recomanda dacia.

                          Comment


                          • Cu siguranta depunerea aia nu e normala si mai mult ca sigur este de la antigelul cumparat din benzinarie.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • masina mea are tot 6 ani, adica a avut in octombrie 6 ani, insa eu cand am schimbat termostatul l-am scos curat, nu avea nici o depunere pe el
                              am schimbat mereu antigelul la 2 ani si doar glaceol din acela in bidon de dacia

                              Comment


                              • Foarte greu(cca 8km mers) se incalzeste motorul 1,6 16V, la 4 linii. Insa dupa ce ma dau jos de pe autostrada revine la 2 linii. Cu masina am fost in service mi sa zis ca totul e ok.
                                Totusi dupa 40 km parcurs, sa scada la 2 linii apoi reapare la 4 din nou 2 linii, si face de capul lui nu mi se pare normal, oricum si incalzirea vine tarziu. Am avut mai demult 1,4mpi, la care foarte repede s-a incalzit. Ce propuneti sa ma duc la alt service autorizat? Oricum nu mi-au zis la ce temperatura lucreaza termostatul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google