Ce parere aveti de termostat Gates ? Am gasit TH23389G1 cu garnitura la 45 lei, eu cred ca e ok ca pret/calitate, nici petarde la 15-20 lei da nici la 110 lei. Al meu are un inceput de sfarsit si pana la iarna o sa il schimb.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by Gozmin View PostSalut. Datorită unei probleme cu liniuţele am schimbat la reprezentanţă termostatul în februarie. Totul a decurs normal până acum vreo 2 săptămâni în cca. 30 km rulaţi la un drum (acasă - serviciu) oscilează de la 2 la 4 liniuţe. Cum ştiu care e defectul: sonda sau termostatul ? Eu am garanţie 2 ani la termostat, deci m-aş putea duce înapoi la servis. Dar totuşi se poate să aflu problema şi altfel ?http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Astazi am mers cu masina subturata la drum intins, destul de cald afara DN1. Era aglomeratie, am bagat a 5 si am tinut-o constant 60 - 70 km/h o perioada.
La un moment dat din 4 liniute au ramas 2 liniute la temperatura. Am apasat mai tare pedala si si-a revenit la 4. Dupa vreo 20 minute iar aceeasi problema.
Este Logan PH2, benzinar 1.4 MPI. Este normal sau am facut o buba la indicatorul de temperatura? Cineva mi-a spus ca s-a racit de afara mai tare motorul ca nu l-am turat peste 1500 rot/min.
Consumul a fost 4.4 l/km. Se spune cand motorul nu este bine incalzit si consumul creste. Deci ori este o problema la termostat care trebuie urmarita ori asa face toate.
Comment
-
Originally posted by mugurel 89 View Postbaieti,eu m-am saturat de astia de la DACIA...am un logan 1.4 MPI Laureate 2010 si de pe la 5000km si pana la 25000 cat am acum...doar 2 liniute mi-a aratat temperatura la bord,indiferent de situatie si anotimp.mentionez ca in acest interval de timp am frecventat lunar Dealer-ul autorizat seda service Caracal pt a remedia situatia iar "domnii'' de acolo m-au linistit spunandu-mi ca e normal sa afiseze asa...sa nu mai spun de faptul ca le-am recomandat sa urmareasca pe net aceasta problema, mi.au raspuns ca acolo isi dau toti meseriasii lu peste cu parerea!am facut si o plangere la vocea clientului...si tot degeaba....deci in concluzie....garantia este doar asa...sa fie!!!!Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
salutare
exista undeva in manualul Dacia temperatura optima a apei din circuit si corelarea acesteia cu liniutele afisate in bord? adica la doua liniute ce temperatura este, la patru liniute... etc.
nu de-alta dar am fost la un service unde mi s-a spus ca doua liniute la temperatura apei e ok, si nu patru, degeaba m-am tot contrazis cu meseriasu, el o tinea pe-a lui, si as vrea sa ma duc sa-i dau cu cartea-n cap, asta in caz ca scrie undeva.
multumesc.
Comment
-
Am fost la revizia de 4 ani, unde mi-au schimbat distributie, pompa de apa si lichide+filtre.Dupa am observat ca masina face urmatorul lucru: temp. creste la doua liniute destul de repede apoi creste la patru mai greu decat crestea inainte, dupa 30 de secunde scade iara la doua, si apoi creste la patru dupa 2-5 min.(in functie de temperatura de afara) si ramane acolo. Am fost la Dacia si au pus-o la calculator si al dracu daca a facut asa. Ce-i drept mi-a turat masina inauntru nu am rulat cu ea afara. Concluzia lor a fost ca temperatura e OK. Ce parere aveti ar fi ceva defect?
Comment
-
da este termostatul zi sa iti puna testerul in mers nu pe loc la incapabilii de la service
in alta ordine de idei cine imi zice si mie cel mai bun termostat pentru logan ca cele de la dacia le-am incercat am schimbat 5 in 4 anilaureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
Pe vremea batranei Dacia 1300, erau cautate termostate care sa deschida ceva mai devreme - in nici un caz mai tarziu. Mai ales vara pe temperaturi ridicate si la mers in aglomeratie, sigur nu se simte motorul prea confortabil cu termostat care deschide la 91 grade.
Pentru motoarele pe injectie cu sonda lambda si catalizator, este vital ca motorul sa lucreze la temperatura data de producator. Altfel creste consumul de carburant si se deterioreaza prematur catalizatorul.
Comment
-
ce am obs de 2 ani la loganul socrului...iarna nu sare de 2 linii...acum oscileaza doar dimineata..adica sta la doua...dupa masa cand este mai cald sta la patru linute.
caldura baga de rupe.
la loganul de la firma si iarna la -20 sta la patru linii....dar vara mai facea figuri cred ca displey ul si arata toate linutele pana sus pe caniucula bara la bara..dar arata doua, trei secunde.
elv nu stiu daca pornea ca nu mi dadeam seama in trafic.
mai am o dacie pe injectie cu termostat orignal din 2000...in 5 km acul s a dus la jumate si baga caldura mare.
la hilux unde am elicee de titanic se incalzeste bine cam in 20 km...am vrut sa schimb termostatul dar ma costa 240 lei.
Comment
-
Originally posted by mugurel 89 View Postbaieti,eu m-am saturat de astia de la DACIA...am un logan 1.4 MPI Laureate 2010 si de pe la 5000km si pana la 25000 cat am acum...doar 2 liniute mi-a aratat temperatura la bord,indiferent de situatie si anotimp.mentionez ca in acest interval de timp am frecventat lunar Dealer-ul autorizat seda service Caracal pt a remedia situatia iar "domnii'' de acolo m-au linistit spunandu-mi ca e normal sa afiseze asa...sa nu mai spun de faptul ca le-am recomandat sa urmareasca pe net aceasta problema, mi.au raspuns ca acolo isi dau toti meseriasii lu peste cu parerea!am facut si o plangere la vocea clientului...si tot degeaba....deci in concluzie....garantia este doar asa...sa fie!!!!
Nu stiu ce sa mai fac, sa apelez la alt reprezentant Dacia din Brasov?Momentan le-am scris celor de la Dacia si astept un raspuns de la ei.
Comment
-
Originally posted by khaymanu View PostMomentan le-am scris celor de la Dacia si astept un raspuns de la ei.
Ultima lor "scuza" pentru problemele la motoarele de 1.2 16V,la cei care au montat GPL...instalatia de gaz este de vina.Sa le sariti in cap la cei care au montat-o.Din cauza gazului se incinge motorul si pe bord va arata 6-8 liniute la temperatura.Bla,bla bla...Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
Comment