Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am o teorie in cap, despre cum sa ii conving pe aia de la service, dar pentru asta rog un cunoscator sa imi spuna : la ce temperatura porneste ventilatorul de la radiator?

    o mica intrebare : la ce temperatura porneste ventilatorul de pe radiator la un 1.4?

    o mica intrebare : la ce temperatura porneste ventilatorul de pe radiator la un 1.4?
    Last edited by khaymanu; 7 November 2011, 00:19. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Ventilatorul porneste la 97,5-98* si se oreste la 93-93,5*,treba verificata pe cel putin 10 masini in untima saptamina.
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • Deci, ratonul de la service spune ca e ok sa am 2 linii pe bord la temperatura lichid racire si totusi ventilatorul a pornit in timp ce se uita la el, deci motorul avea 95 grade?? 2 linii nu corespund valorilor intre 50-80 grade? asta nu inseamna un afisaj eronat datorat termostatului sau sondei? Atunci cum pretinde ca e normal?

        Comment


        • Sa o puna la un test,nu sa dea cu presupusul.Cum justifica el ca la 2 linii pe bord si GMV-ul (ventilatorul) pornit?Se poate sa fie si sonda defecta.Am mai vazut treaba asta la masini peste 3 ani si km multi(taxi),dar rar.Acum imi pare rau ca nu am facut o poza la o sonda stricata,in care sa se vada cit e de mincat capul termic fata de una noua.Asa arata una noua.Daca virful acela este corodat si subtiat,trebuie schimbata.
          Attached Files
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • acum o luna am observat ca am doua linii si am zic ca o fi frig,cu toate ca in februare am mersi pe o vreme rea aveam 4 liniute. pana acum indiferent de vreme aveam 4 liniute,acum doar 2.Sa fie de la termostat sau sonda?

            Comment


            • daca iti baga cum trebuie caldura in masina, trebuie sa fie sonda.
              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

              Comment


              • Hmmm...am tot citit pe aici si m-am bulversat.

                La mine problema sta in felul urmator:

                - Plec dimineata se fac destul de repede (app 5 min.) 2 liniute ;
                - Daca merg in regim de Bucuresti (semafoare, ambuteiaje, etc.) se fac 4 liniute ;
                - Daca ies din Bucuresti la drum lung si merg cu viteza scade la 2 liniute ;
                - Am vazut si de cateva ori sa varieze....4-2 liniute ;
                - De bagat, baga bine caldura, nu sunt probleme ;

                Ce trebuie sa schimb? Termostatul sau sonda ?

                De la sonda sau termostat se poate schimba felul in care trage masina? Cateodata mi se pare ca trage mai bine, cateodata mai greu....
                Benzina...doar Euro 5 Fara Plumb de la MOL (nu fac multi km cu ea - 55.000km din 2005 pana acum).

                Multumesc in avans pentru solutii si idei !
                Just Hold Onnnnnn....

                Comment


                • Pare sa fie vr-un contact imperfect pe circuitul sondei sau poate chiar aceasta.Deocamdata nu schimba nimic.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Totusi problema asta o am de prin feb - mart. anul asta. Se poate lega si de felul in care trage masina? Ma gandesc ca nu-i transmite ce trebuie compu' de bord....
                    Just Hold Onnnnnn....

                    Comment


                    • calculatorul de injectie sau ECU.Pai daca spui ca ai caldura.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • azi, sa ridicat la 4 linii dar a fost cald si am mers mult in oras....dar am observat ca la un moment dat cand a fost m-ai liber,si am "fortat-o"ca a scazut la 2 linii.

                        am uitat sa mentionez ca "golanca"o am de 6 ani si nu am avut probleme cu ea
                        Last edited by spyonu; 8 November 2011, 18:54. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by Vod00 View Post
                          Hmmm...am tot citit pe aici si m-am bulversat.

                          La mine problema sta in felul urmator:

                          - Plec dimineata se fac destul de repede (app 5 min.) 2 liniute ;
                          - Daca merg in regim de Bucuresti (semafoare, ambuteiaje, etc.) se fac 4 liniute ;
                          - Daca ies din Bucuresti la drum lung si merg cu viteza scade la 2 liniute ;
                          - Am vazut si de cateva ori sa varieze....4-2 liniute ;
                          - De bagat, baga bine caldura, nu sunt probleme ;

                          Ce trebuie sa schimb? Termostatul sau sonda ?

                          De la sonda sau termostat se poate schimba felul in care trage masina? Cateodata mi se pare ca trage mai bine, cateodata mai greu....
                          Benzina...doar Euro 5 Fara Plumb de la MOL (nu fac multi km cu ea - 55.000km din 2005 pana acum).

                          Multumesc in avans pentru solutii si idei !
                          in general e ori termostatul ori senzorul de temperatura . De 2 ori am avut problema asta si de 2 ori a fost termostatul .Asadar , fiind mai ieftin termostatul , il schimbi pe ala primul , faci aerisirea cum trebuie si verifici sa vezi ce si cum . Daca inca face ,asigura-te ca ai pus ce termostat trebuie , adica de ala de deschide la 89 grade si sa nu fie chinezarie si apoi poti trece si la schimbarea senzorului de temp apa .Dar prima recomandare ar fi termostatul .

                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          Pare sa fie vr-un contact imperfect pe circuitul sondei sau poate chiar aceasta.Deocamdata nu schimba nimic.
                          Din cauza ca atunci cand e in afara orasului,masina nu mai e asa fortata dar racirea radiatorului se face mult mai bine decat la mers in oras bara la bara ,probabil ca problema se datoreaza termostatului care deschide un pic mai devreme.In principiu baga caldura ,dar nu asa puternica, dar nu poti sa zici ca ingheti de frig . Baga indeajuns cat sa iti fie bine si cald si cu termostatul defect .
                          Last edited by Cristi_Xp; 8 November 2011, 19:32. Reason: Automerged Doublepost
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Am avut aceiaşi problemă cu indicatorul de temperatură din bord, adică oscila între 2 şi 4 linii (mai greu 4) şi surpriză la tester: termostatul era bun, aveam 88-90 grade temperatura dar liniuţele la bord erau 2. Au spus că e sonda de vină şi numai dacă vreau să o schimb că nu influenţează buna funcţionare a motorului deoarece calculatorul primeşte informaţiile corecte doar bordul nu ! Asta nu am mai înţeles-o ?!
                            Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                            sigpic

                            Comment


                            • se comunica pe 2 cai . Pe o parte cu calculatorul si pe cealalta parte cu CB si e posibil ca doar partea aia sa se defecteze , care trimite semnal la CB . ECU in continuare primind informatia care trebuie . In cazul acesta merge diagnosticata foarte usor eroarea pe tester.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by TopCat View Post
                                daca iti baga cum trebuie caldura in masina, trebuie sa fie sonda.
                                Nu ttrebuie sa te iei dupa asta, la mine baga caldura la greu , dar apa statea la 2 liniunte.
                                Pana la urma termostatul era problema, si s-a schimbat pe garantie.

                                Ca sa va convingeti daca termostatul e de vina puteti face urmatoarea incercare: Dupa ce ati mers mai mult timp si considerati ca trebuia sa aveti deja 4 liniute opriti masina si apoi motorul. Lasati-l 2 minute si apoi puneti contactul.Daca in momentul in care puneti contactul cel mai probabil e termostatul de vina.

                                La mine a fost termostatul de vina, si de fiacare data daca mergeam cu masina, opream motorul si puneam contactul dupa vreo 2 min vedeam ca aveam cum era normal 4 liniute la apa, imediat cum porneam motorul liniutele scadeau la doar 2.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google