Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
    se comunica pe 2 cai . Pe o parte cu calculatorul si pe cealalta parte cu CB si e posibil ca doar partea aia sa se defecteze , care trimite semnal la CB . ECU in continuare primind informatia care trebuie . In cazul acesta merge diagnosticata foarte usor eroarea pe tester.
    Am schimbat de vreo 3 ore sonda şi surpriză: După 30 de km la drum întins MERGE TOT AŞA !!! Adică 2 linii. Am simţit de la început că nu sonda e de vină. Ce poate fi altceva ? Ceva fire care vin la bord sau ce puşca mea de piese mai se pot defecta să nu meargă bine afişajul la liniuţe, având în vedere că termostatul şi sonda au ieşit din calcul ? Sau nu ?
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • Diagnostic termostat: Mergi putin cu masina, cat sa fie apa spre vreo 40-60 de grade si pui mana pe furtunul spre radiator. Daca e cald, nu e bine, termostat blocat deschis.
      Gozmin, masa insuficienta la tabloul de bord.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Şi ce aş putea face să am masă (cu scaune cu tot ) la bord. Ce fire ar trebui să leg şi unde, sau ce să desfac ? Dacă mă ajutaţi vă trimit postcarduri de crăciun.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by einstein1984 View Post
          Diagnostic termostat: Mergi putin cu masina, cat sa fie apa spre vreo 40-60 de grade si pui mana pe furtunul spre radiator. Daca e cald, nu e bine, termostat blocat deschis.
          Gozmin, masa insuficienta la tabloul de bord.
          Poate sa fie defect dar sa nu fie blocat pe deschis ci doar sa deschida mai devreme decat trebuie, asa facea al meu.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Si eu am aceeasi belea.....am mai scris intr-un thread, care a fost inchis de cineva, da nu mai conteaza.

            Azi am fost la service,la AutoCobalescu, au pus-o pe tester, si cica totul e OK, ma refer la temperaturi (nu am fost langa ei, ca am lasat masina acolo)....
            Banuiesc eu, ca daca temperaturile sunt bune, si termostatul deschide si inchide bine (asa cum zic ei), nu mai ramane decat sonda, care sonda a fost deja schimbata, insa nu este una originala, ci este una luata de la un magazin de piese auto, cu vreo 30 RON, si e luata cam de 1 an de zile....ma gandeam sa ma duc la dezmembrari sa ma lase vreunu sa probez o sonda de-a lor, si daca merge bine, sa o cumpar...

            Dar oare nu trebuia sa iasa totusi pe tester ce e stricat? Chit ca e si sonda de vina? Sau oare nici n-or fi pus-o pe tester?
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • Şti ce mă enervează la băieţii ăştia deştepţi de la Dacia ? Faptul că au spus că NUMAI sonda e de vină. O sondă la ei e NUMAI 198 lei. Dacă o luam era degeaba, nu ? Am luat tot de origine dar de la magazin cu 68 lei identică cu ce am la maşină şi tot nu se ridică liniuţele. Deci dacă dădeam 198 lei mi dădeau acum înapoi ? NU.
              Până la 86 grade pe tester nu aveam decât 2 linii la bord. Menţionez că nu a sărit niciodată de 90 de grade cu maşina în mers, ceea ce îmi dă puţin de gândit, adică totuşi termostatul deschide la 89 şi temeperatura nu urcă mai mult de 90. Atunci înseamnă că nu mai am nevoie de GMV !
              Chiar nu ştiu ce să mai fac, pentru că nu ştiu dacă este o problemă într-adevăr la sist. de răcire sau e doar una de afişaj la bord.
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • Tester-ul ala nu e Dumnezeu pe pamant, sa bagi mufa si sa-ti spuna ca surubul de la nu stiu ce buscsa, nu este strans bine.

                Sunt niste parametrii dupa care se ghideaza domn' inginer care se uita in monitorul ala ca curca-n lemne.

                Am avut si eu problema aia cu oscilatul liniutilor pe timp de iarna si m-am dus, ca omu', in service "jap, schimbati-mi termostatul ca e defect!". Ala m-a luat asa usor "stai prietene ca nu e chiar asa. Am eu un glob magic de cristal aicisha si-l intrebam pe el daca o fi termostatul sau nu".

                A bagat baiatu' mufa acolo si a inceput sa urmareasca temperatura motorului. Mai mult de 76 de grade nu a vrut sa urce nici f*#&@. Dupa aia am iesit pe bulevard cu masina, eu la volan, el in dreapta mea cu "globul de cristal" in mana si tot freca globul ala (asta n-am inteles de ce. in fine, treaba lui...). Dupa ce ne-am plimbat noi asa, s-au facut 4 linii pe bord (asa se intampla cand vrei sa-i arati cuiva ca ceva nu functioneaza - chiar atunci incepe sa functioneze). Dar! Temperatura nu a crescut nici in mers mai sus de 80 de grade.

                Deci, concluzia, termostatul este blocat pe deschis.

                @blanarucristi: daca au verificat temperaturile si ei zic ca este ok... mi se pare ciudat, pentru ca temperatura aia ok, este data de sonda aia de temperatura. Daca aia este stricata, le-ar fi dat cu totul alte temperaturi...

                De aia e bine sa stai pe capul lor si sa-i intrebi ce fac ei acolo si de ce. Sa te faca sa intelegi exact despre ce e vorba in propozitie.
                Last edited by vitriol; 11 November 2011, 20:56.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • daca ati schimbat si sonda de temperatura si termostatul si sunteti sigur ca e ce trebe si ca aerisirea a fost facuta ca lumea , mai o problema poate fi , si anume masa insuficienta la tabloul de bord din cate imi amintesc eu .

                  @Gozmin , 4 linii cred ca se fac mai devreme de 86 grade... cred ca undeva in jur de 80 grade .
                  Mai e o problema , chiar daca pe loc tie iti urca apa la 90 grade, e posibil ca in mers sa nu iti tina ...asadar termostatul
                  - nici o liniuta - temperatura < 30°C
                  - 2 linute - temperatura intre 30°C si 80°C
                  - 4 liniute (plaja optima de temperatura de functionare a motorului) - intre 80°C si 105°C
                  - 6 linute temperatura ridicata - de alerta - intre 105°C si 115°C
                  - 9 liniute - temperatura de alarma - > 115°C
                  Last edited by Cristi_Xp; 11 November 2011, 21:10. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Da, la 80 de grade se fac 4 pavele.
                    De aia, atunci cand este termostatul bulit, cand stai pe loc, temperatura poate trece de 80 de grade, dar in mers, fiind frig afara, temperatura scade sub 80 de grade si iti arata doar doua linii.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Deci cea care raporteaza tester-ului temperaturile, este tot sonda aia pricajita? Pai atunci....totul devine ilogic, inseamna ca nici termostatul nici sonda de temperatura nu este?

                      Foarte ciudat....atunci ce naiba ar mai putea fi? Asta presupunand bineinteles, ca ei au si testat, si ca intr-adevar, temperaturile sunt au fost cele reale....

                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      daca ati schimbat si sonda de temperatura si termostatul si sunteti sigur ca e ce trebe si ca aerisirea a fost facuta ca lumea , mai o problema poate fi , si anume masa insuficienta la tabloul de bord din cate imi amintesc eu .

                      @Gozmin , 4 linii cred ca se fac mai devreme de 86 grade... cred ca undeva in jur de 80 grade .
                      Mai e o problema , chiar daca pe loc tie iti urca apa la 90 grade, e posibil ca in mers sa nu iti tina ...asadar termostatul
                      Acum am vazut ce ai scris. Si masa aceea (eu am curatat si masa din fata bateriei, si cea de langa stopul stanga spate....), le-am curatat, strans, smirgheluit....etc. In alta parte mai este?
                      Last edited by blanarucristi; 11 November 2011, 21:14. Reason: Automerged Doublepost
                      Logan Ambition 1.6 8V

                      Comment


                      • pai daca nu ai stat langa ei , la ce te mai miri ?
                        sonda aia de temperatura trimite o valoare la ECU si o valoare la CB .E posibil ca uneori doar partea care comunica cu CB sa se decalibreze,asadar cand citesti pe diagnoza temperatura sa fie ok , doar ca pe CB o afiseaza aiurea .Deci daca merge pana in 89 grade pe diagnoza si tot scade din 4 in 2 linii pe bord inseamna ca e problema la sonda.Mai poate fi cazul in care nu trimite ca lumea nici la ECU desi cred ca mai frecventa e aia cand crapa partea de comunicare cu CB . Ca sa vezi daca indica ca lumea senzorul de temperatura in ceea ce trimite la ecu , cel mai simplu e sa verifici dimineata inainte de prima pornire temperatura aerului si a apei , ar trebui sa fie 99,9% cam aceeasi valoare.Daca e diferenta mare intre cei 2 senzori inseamna ca unu din ei s-a decalibrat si trebuie schimbat .La termostat se vede clar ca in mers nu poate ajunge la temperatura optima pentru ca deschide prea devreme . Si ultima ar mai fi problema de masa .
                        Last edited by Cristi_Xp; 11 November 2011, 21:20.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Originally posted by blanarucristi View Post
                          Asta presupunand bineinteles, ca ei au si testat, si ca intr-adevar, temperaturile sunt au fost cele reale....
                          De asta am zis ca prefer sa stau langa ei si sa-i intreb ce fac acolo, cu riscul de a fi o "scama"...
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • De unde dracu sa stiu ca sunt asa nenorociti? Am ajuns la ei la ora 4.30 si service-ul se inchidea la ora 17.30, au zis ca nu mai are cine sa se ocupe de ea....si am lasat-o acolo, n-am mai stat sa o duc iar, ca eram la munca....etc.

                            Sincer, nici nu mai stiu ce sa fac, apropo, am consum pe CB de 12.7%....mooooor !!!!!!!!!!!!
                            Logan Ambition 1.6 8V

                            Comment


                            • pai atunci nu trebuie sa iei de buna ce zic ei ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                                pai daca nu ai stat langa ei , la ce te mai miri ?
                                sonda aia de temperatura trimite o valoare la ECU si o valoare la CB .E posibil ca uneori doar partea care comunica cu CB sa se decalibreze,asadar cand citesti pe diagnoza temperatura sa fie ok , doar ca pe CB o afiseaza aiurea .Deci daca merge pana in 89 grade pe diagnoza si tot scade din 4 in 2 linii pe bord inseamna ca e problema la sonda.Mai poate fi cazul in care nu trimite ca lumea nici la ECU desi cred ca mai frecventa e aia cand crapa partea de comunicare cu CB . Ca sa vezi daca indica ca lumea senzorul de temperatura in ceea ce trimite la ecu , cel mai simplu e sa verifici dimineata inainte de prima pornire temperatura aerului si a apei , ar trebui sa fie 99,9% cam aceeasi valoare.Daca e diferenta mare intre cei 2 senzori inseamna ca unu din ei s-a decalibrat si trebuie schimbat .La termostat se vede clar ca in mers nu poate ajunge la temperatura optima pentru ca deschide prea devreme . Si ultima ar mai fi problema de masa .
                                Aha, deci sa inteleg ca sonda aia are 2 cai de comunicare, si e posibil ca doar una sa se fi bulit...deci calea care imi indica acea temperatura pe bord, este diferita fata de calea care au citit-o ei pe tester? Atunci...daca este asa, e posibil ca oamenii sa aiba dreptate. Daca nu, inseamna ca au mintit. Scuza-ma, insa, nu am inteles exact cu verificarea de dimineata...cum sa verific eu acele temperaturi....si care senzori
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google