Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Momentul inceperii deschiderii si inchiderii este dictat de miezul de ferita si arcul de reapel.Defectiuni ale acestor piese duc la intarzierea sau anularea inch.desch.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Nu vad avantajul daca se deschide la 82 in loc de 88. Iarna, la drum lung, exista posibilitatea ca motorul sa nu mai atinga alea cateva grade in plus, necesare pentru temperatura optima. Trebuie luat in calcul si ca, in diferite parti ale motorului, temperatura nu este egala cu cea de la termostat.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Scuze, am uitat sa precizez ca e 1,6 8V euro 3. Euro 5 are alt termostat de exemplu.
        altul ca model ? sau ca temp de deschidere ? sau e facut de altcineva ?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Altul ca temperatura.
          Cat priveste termostatul masinii mele, in Dialogys scrie ca trebuie sa aiba marcaj 83, deci as zice ca e ok. Deschiderea completa e pe la 92 parca.
          IancuMIC, termostatul are o capsul cu parafina care se dilata la caldura, nu ferita.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Se poate.Unele modele mai vechi aveau un licid volatil.Eu am citit si despre acel tip de termostate cu ferita.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              Facut proba cu testerul conectat, la 53 de grade temp apa au aparut 2 linii pe bord (trebuia 50 de grade nominal dar mai sunt tolerante), la 83 au aparut 4 linii (trebuia 80 nominal) si la 85 a inceput sa deschida termostatul (se incalzea furtunul). Imediat ce a deschis suficient, temperatura a scazut la 78 de grade (deh, am aruncat 3 litri de apa la 6 grade in circuit) si afisajul a scazut la 2 linii. Mie unul mi se pare un comportament normal.
              Nu e normal, cu un termostat care functioneaza perfect o data ajunsa la 4 linii apa nu mai scade, chiar daca bagi multa caldura in habitaclu, chiar daca mergi in frana de motor. Cu unul usor decalibrat in situatiile astea scade repede la 2, comportament anormal. Al meu incepuse sa faca asa, deschidea cu cateva grade mai repede si l-am schimbat, acum o data ajuns la 4 linii acolo ramane.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post
                Altul ca temperatura.
                Cat priveste termostatul masinii mele, in Dialogys scrie ca trebuie sa aiba marcaj 83, deci as zice ca e ok. Deschiderea completa e pe la 92 parca.
                IancuMIC, termostatul are o capsul cu parafina care se dilata la caldura, nu ferita.
                nu cred ca scrie bine )
                si in autodata parca apare ca deschide la 89 grade .
                Cred ca ai tu un dialogys mai retardat ) ,in al meu scrie marcaj 89 .
                Si masina mea tot 1.6 8v euro3 si avea marcaj 89 pe termostat .
                Attached Files
                Last edited by Cristi_Xp; 17 November 2011, 14:35.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Parerea mea este cu pavelele astea digitale nu se poate afla daca motorul este la temperatura optima. Mai bine era daca s-ar fii montat ceas temperatura si combustibil cu ac ca la renault clio2.

                  Comment


                  • cristixp, mea culpa, ai dreptate, am mai verificat si cica inceput deschideree la 89°C si sfarsit deschidere 99 +/- 2 °C

                    . E posibil ca dupa 70 000 km sa deschida oleaca mai devreme termostatul (3-4 grade pot fi si problema de precizie a sondei), insa nu ma grabesc sa-l schimb. Poate il vrea alessandro pe al meu, ca vad ca deja e cum vrea el.

                    P.S. se pare ca memoria mea in ce priveste marcajul termostatului nu e asa precisa

                    .
                    Last edited by einstein1984; 17 November 2011, 16:42. Reason: Automerged Doublepost
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Puti viziona : http://www.youtube.com/watch?feature...v=bDWn5LxeJcs#!

                      Comment


                      • Revin! Cred ca am rezolvat problema (numai doua linii la temperatura apei).

                        Am cumparat un termostat (45 Ron) si 1,5 litri lichid de racire galben (25 Ron).

                        Am desfacut furtunul de alimentare cu aer din filtrul de aer (ca sa fac loc de manevra), am incercat sa pun un bidon taiat peste ambreiaj dar nu am reusit si am luat o cheie inelara de 8 (nu de 10 cum spunea cineva pe aici) si am desfacut cele 3 suruburi de la capacul care tine termostatul.

                        Am tras capacul si am obtinut termostatul. A inceput sa curga lichid de racire din greu. Am observat ca termostatul vechi avea montata garnitura pe marginea lui (eu nu montasem garnitura pe cel nou) asa ca am montat garnitura pe cel nou (in timpul asta curgea lichid) dupa care am pus termostatul cel nou si am pus capacul la loc.

                        Am strans suruburile initial cu mana (atat cat s-a putut) si la urma am strans bine cu cheia.

                        Am desfacut capacul la vasul cu lichid de racire si am pus pana a ajuns la MAX. Adica trei sferturi de bidon. Am desfacut vintilul de aerisire si am lasat sa iasa aerul. A scazut lichidul in vasul de expansiune si am completat din nou la MAX. Am deschis iar vintilul si a mai iesit putin aer. Abia pe urma am pornit motorul.

                        Dupa 5 minute la relanti 2 linii. Dupa 10 minute 4 linii. Sper ca am rezolvat. Am terminat lichidul de racire pe care-l cumparasem. Sper sa nu mai am nevoie. Se pare ca la mine a fost termostatul.

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Nu vad avantajul daca se deschide la 82 in loc de 88. Iarna, la drum lung, exista posibilitatea ca motorul sa nu mai atinga alea cateva grade in plus, necesare pentru temperatura optima. Trebuie luat in calcul si ca, in diferite parti ale motorului, temperatura nu este egala cu cea de la termostat.
                          eram doar curios daca se gaseste. am studiat azi un termostat. are un arc cu 1 sau 2 spire de asezare. cred ca pot fi taiate si astfel va deschide mai devreme. o sa experimentez cu un termostat ieftin

                          Comment


                          • Daca tai din spira arcului o sa deschida un pic mai repede dar nu va mai inchide bine,la revenirea pe scaun.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • posibil. m am gandit si la asta analizand termostatul ala pe toate partile

                              am pus pe tester Laguna 1 1.6 16v euro 2. deschidea termostatul la 82 83 grade si pornea GMV ul la 92 93
                              la 1.6 16v euro 4 mai adaugam 5 grade si la termostat si la GMV

                              Comment


                              • Va salut. Revin iar )

                                Dupa ce am schimbat sonda de temperatura, am observat urmatoarele:

                                1. Daca plec cu masina iar butonul este pus pe rece, problema persista, adica se fac 4, apoi iar 2, apoi iar 4, dar se stabilizeaza.

                                2. Daca plec cu masina iar butonul este pus pe caldura, aceasta se incalzeste mai greu dupa cum am spus si in post-urile anterioare, insa cand ajunge la 4 liniute, acolo incremeneste, nu mai scade la 2 nici moarta....

                                Acum eu nu stiu ce sa mai cred....e foarte ciudata treaba. Caldura baga f bine, e OK.

                                P.S Am testat de mai multe ori acest lucru, odata plecand pe rece, odata pe cald, de vreo 2-3 ori....si am ajuns la aceleasi rezultate ca sa zic asa, deci nu a fost o singura zi, ci mai multe cu temperaturi diferite afara.
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google