Momentul inceperii deschiderii si inchiderii este dictat de miezul de ferita si arcul de reapel.Defectiuni ale acestor piese duc la intarzierea sau anularea inch.desch.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Nu vad avantajul daca se deschide la 82 in loc de 88. Iarna, la drum lung, exista posibilitatea ca motorul sa nu mai atinga alea cateva grade in plus, necesare pentru temperatura optima. Trebuie luat in calcul si ca, in diferite parti ale motorului, temperatura nu este egala cu cea de la termostat.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostScuze, am uitat sa precizez ca e 1,6 8V euro 3. Euro 5 are alt termostat de exemplu.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Altul ca temperatura.
Cat priveste termostatul masinii mele, in Dialogys scrie ca trebuie sa aiba marcaj 83, deci as zice ca e ok. Deschiderea completa e pe la 92 parca.
IancuMIC, termostatul are o capsul cu parafina care se dilata la caldura, nu ferita.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostFacut proba cu testerul conectat, la 53 de grade temp apa au aparut 2 linii pe bord (trebuia 50 de grade nominal dar mai sunt tolerante), la 83 au aparut 4 linii (trebuia 80 nominal) si la 85 a inceput sa deschida termostatul (se incalzea furtunul). Imediat ce a deschis suficient, temperatura a scazut la 78 de grade (deh, am aruncat 3 litri de apa la 6 grade in circuit) si afisajul a scazut la 2 linii. Mie unul mi se pare un comportament normal.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostAltul ca temperatura.
Cat priveste termostatul masinii mele, in Dialogys scrie ca trebuie sa aiba marcaj 83, deci as zice ca e ok. Deschiderea completa e pe la 92 parca.
IancuMIC, termostatul are o capsul cu parafina care se dilata la caldura, nu ferita.
si in autodata parca apare ca deschide la 89 grade .
Cred ca ai tu un dialogys mai retardat ) ,in al meu scrie marcaj 89 .
Si masina mea tot 1.6 8v euro3 si avea marcaj 89 pe termostat .Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 17 November 2011, 14:35.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cristixp, mea culpa, ai dreptate, am mai verificat si cica inceput deschideree la 89°C si sfarsit deschidere 99 +/- 2 °C
. E posibil ca dupa 70 000 km sa deschida oleaca mai devreme termostatul (3-4 grade pot fi si problema de precizie a sondei), insa nu ma grabesc sa-l schimb. Poate il vrea alessandro pe al meu, ca vad ca deja e cum vrea el.
P.S. se pare ca memoria mea in ce priveste marcajul termostatului nu e asa precisa
.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
-
Revin! Cred ca am rezolvat problema (numai doua linii la temperatura apei).
Am cumparat un termostat (45 Ron) si 1,5 litri lichid de racire galben (25 Ron).
Am desfacut furtunul de alimentare cu aer din filtrul de aer (ca sa fac loc de manevra), am incercat sa pun un bidon taiat peste ambreiaj dar nu am reusit si am luat o cheie inelara de 8 (nu de 10 cum spunea cineva pe aici) si am desfacut cele 3 suruburi de la capacul care tine termostatul.
Am tras capacul si am obtinut termostatul. A inceput sa curga lichid de racire din greu. Am observat ca termostatul vechi avea montata garnitura pe marginea lui (eu nu montasem garnitura pe cel nou) asa ca am montat garnitura pe cel nou (in timpul asta curgea lichid) dupa care am pus termostatul cel nou si am pus capacul la loc.
Am strans suruburile initial cu mana (atat cat s-a putut) si la urma am strans bine cu cheia.
Am desfacut capacul la vasul cu lichid de racire si am pus pana a ajuns la MAX. Adica trei sferturi de bidon. Am desfacut vintilul de aerisire si am lasat sa iasa aerul. A scazut lichidul in vasul de expansiune si am completat din nou la MAX. Am deschis iar vintilul si a mai iesit putin aer. Abia pe urma am pornit motorul.
Dupa 5 minute la relanti 2 linii. Dupa 10 minute 4 linii. Sper ca am rezolvat. Am terminat lichidul de racire pe care-l cumparasem. Sper sa nu mai am nevoie. Se pare ca la mine a fost termostatul.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostNu vad avantajul daca se deschide la 82 in loc de 88. Iarna, la drum lung, exista posibilitatea ca motorul sa nu mai atinga alea cateva grade in plus, necesare pentru temperatura optima. Trebuie luat in calcul si ca, in diferite parti ale motorului, temperatura nu este egala cu cea de la termostat.
Comment
-
Va salut. Revin iar )
Dupa ce am schimbat sonda de temperatura, am observat urmatoarele:
1. Daca plec cu masina iar butonul este pus pe rece, problema persista, adica se fac 4, apoi iar 2, apoi iar 4, dar se stabilizeaza.
2. Daca plec cu masina iar butonul este pus pe caldura, aceasta se incalzeste mai greu dupa cum am spus si in post-urile anterioare, insa cand ajunge la 4 liniute, acolo incremeneste, nu mai scade la 2 nici moarta....
Acum eu nu stiu ce sa mai cred....e foarte ciudata treaba. Caldura baga f bine, e OK.
P.S Am testat de mai multe ori acest lucru, odata plecand pe rece, odata pe cald, de vreo 2-3 ori....si am ajuns la aceleasi rezultate ca sa zic asa, deci nu a fost o singura zi, ci mai multe cu temperaturi diferite afara.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
Comment