If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Am desfăcut tot ce era de desfăcut la bord şi acelaşi rezultat: 2 linii în orice condiţii. Mă dau bătut, sunt sătul.Nu ştiu ce poate avea. Şi asta numai din luna septembrie a.c.. Ce s-a putut schimba în rău atunci ?! Măcar pe vremea aia mai creştea la 4 linii dar acum e istorie ...
Ca sa ajungi la circuitele tabloului de bord trebuie sa dai bordul jos;nici cei de la Dacia nu cred ca o vor face,pur si simplu il vor schimba.
e greu de spus ce e mai bine;te deranjeaza daca o lasi asa?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Ca sa ajungi la circuitele tabloului de bord trebuie sa dai bordul jos;nici cei de la Dacia nu cred ca o vor face,pur si simplu il vor schimba.
e greu de spus ce e mai bine;te deranjeaza daca o lasi asa?
Acum nu mă mai deranjează. Dar când o să am o problemă nu voi şti niciodată. Şi probleme sunt destule după cum se vede în acest topic.
Ce mă deranjează este faptul că nu înţeleg ce s-a întâmplat la momentul zero adică în momentul când nu s-au mai făcut 4 linii. Aici mă deranjează că nu găsesc o posibilă cauză.
Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Din ce ai spus la postul 976,este clar ca temp. lichidului de racire nu poate fi influentat de cuplarea unor consumatori;raman la parerea ca e un contact undeva in bord,poate chiar microcontrolerul(privind circuitele unui bord desfacut poti sa le asemeni cu ale unui calculator).
Pentru linistea ta ai putea sa masori temperatura chiulasei, in diferite faze ale incalzirii si sa compari cu ce ai in bord, cu un termometru cu capilar,sau cu un multimetru care are sonda Pt.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Vreau sa achizitionez senzor de temperatura apa Logan 1.6 16v PH2 si am gasit cu 70, respectiv 90 lei de origine. Cumva difera si astea in functie de motor sau pot sa pun ce-am pus si la 1.4 acum un an?
Din ce ai spus la postul 976,este clar ca temp. lichidului de racire nu poate fi influentat de cuplarea unor consumatori;raman la parerea ca e un contact undeva in bord,poate chiar microcontrolerul(privind circuitele unui bord desfacut poti sa le asemeni cu ale unui calculator).
Pentru linistea ta ai putea sa masori temperatura chiulasei, in diferite faze ale incalzirii si sa compari cu ce ai in bord, cu un termometru cu capilar,sau cu un multimetru care are sonda Pt.
Ca să-ţi faci o părere despre problema mea, se poate observa că în momentul în care pornesc faza lungă, dezaburirea, ventilatorul şi geamurile electrice apar 4 linii,iar imediat când le opresc scad la 2. Am legat un cablu de masă între motor şi caroserie şi = 0, dar mai apoi mi-am dat seama că trebuia să-l leg de motor şi gâtul meu .....
eu la cate scenarii vad aici nici nu stiu care e beleaua la mine... termostatul sau sonda...
la inceput se mai ridica la 4 linii doar la semafor dupa vreo 20-25 secunde pe liber, sau cand schimbam la peste 3500rpm, asta se intampla cam anul trecut in vara. acum nici vorba de 4 linii doar 2 indiferent de turatii, rural/urban, deloc deloc. acum sunt cu masina in henry coanda langa aeroport baneasa si am observat aseara la condus ca sta in 4 linii cand merg doar in treapta 1 si a 2-a. nu pot sa merg cu mai mult de 25km/h ca drumul e sub orice critica.
Si eu zic la fel. Dar fara un electrician bun, nu va rezolva problema.
Problema colegului Gozmin consider ca o va rezolva un ...chitibusar care sa aiba rabdarea sa cerceteze amanuntit toate posilbilitatile.In ultimul timp, electricienii auto odata, cu disparitia pe scara larga a daciilor, sunt tot mai putini; mecanicii instruiti mai istetei fac si acesta munca.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
E foarte simplu, o poti face si acasa. Un prieten daca ai care se mai pricepe la masini, e gata foarte repede. 3 suruburi ai de desfacut, de facut rocada intre termostate si de completat cu lichid de racire, mergi cu masina pana deschide termostatul (fiind frig mai greu, mergi fara caldura in masina si mergi mai turat dar in treapta mica) apoi completezi iar ca o sa scada nivelul. Dupa aia il urmaresti sa vezi daca a mai scazut.
@uhd
Cu scuzele de rigoare,unele amanunte.
Dupa ce ai completat antigel in vasul de expansiune NU STRANGE de tot busonul acestuia;dupa ce deschide termostatul, obligatoriu deschide caldura in vederea echilibrarii circuitului.
La sfarsitul operatiunii sa nu uiti de busonul vasului,care trebuie strans.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Dupa ce ai completat antigel in vasul de expansiune NU STRANGE de tot busonul acestuia;
si cam care ar fi motivul sa nu-l stranga?ca doar are o supapa de presiune care vrei nu vrei tot comunica cu ''natura''(caz in care este in stare de functionare)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment