Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    aha . nu, eram asa putin.. cum sa zic "in delir" dar am citit mai bine si mam lamurit

    Comment


    • #77
      Din cate stiu si din carti si din diagnoze diferite, bordul e acelasi si de la 80*C afiseaza 4 linute.

      Ca o completare la ce stiam avem urmatoarele stari:
      1. 0 liniute - t < 30*C
      2. 2 linute - 30*C < t < 80*C
      3. 4 liniute - 80*C < t < 105*C -temperatura optima
      4. 6 linute - 105*C < t < 115*C -temperatura de alerta
      5. 9 liniute - t > 115*C -temperatura de alarma, si se aprinde si martorul din bord
      ...unde t e temperatura lichidului de racire

      Asta e indiferent ca e benzina sau diesel. Bordul afiseaza acelasi lucru...

      Comment


      • #78
        de cand am cumparat masina pana la inceputul iernii a stat numai la 4 linii. Acum a trebuit sa completez cu antigel, lucru care s-ar putea sa-l fi facut si cu motorul cald fiindca prima oara cand am desfacut busonul s-a auzit sunetul de vid, de atunci am mai completat de 2 ori si nu s-a mai auzit acel sunet. Dupa asta am plecat cu masina si pentru prima oara dupa un an juma, cam dupa 150km, in mers, mi-a scazut la 2 linii. De atunci cred ca 90% din timp a stat la 2 linii. Acum vad ca a inceput sa urce mai des la 4 si din cand in cand sa mai porneasca si termocupla (care asta vara pornea ingrijorator de des, adica era aproape mai mereu pornita). Am vazut asta vara si 6 linii pentru vreo 5 secunde dupa o perioada de forja.
        Tot legat de linii. La fostul meu servici aveam 2 logane dci. Al meu, doar cand statea constant in turatii mari urca pentru acea perioada la 4 linii. Celalat in majoritatea timpului statea la 4. Asa ca nu prea stiu ce sa mai cred cu toate indicatoarele astea. Mult mai bun era acul.
        Si inca un lucru mai vreau sa spun. Intr-un an si jumatate nu a trebuit sa completez niciodata lichidul de racire. Acum cam o data pe luna ajunge la minim. Si este si destul de murdar. Care ar fi cauza pentru asta? Care ar fi remediul? Si trebuie sa completez doar cu antigel sau ar fi cazul sa mai pun si apa?

        Comment


        • #79
          are ceva daca am 2 linii si o turez(schimb si la 4300)?

          Comment


          • #80
            DA, are! Dieselu tau la 2 linii nu a ajuns la temperatura optima de functionare.
            In prima faza, tureaza-l pana-n 2500-3000 (max) sa urce la 4 linii si apoi da-i forja (desi dupa 3500 chiar n-are rost sa-l mai ti daca e stock).
            Din pacate la doua linii poti sa fi aproape de temp. optima de functionare sau poti sa NU fi...daca arata 2 -3 resp 4 linii era un control mai bun...asa te risti.

            Comment


            • #81
              cam ce probleme pot aparea la motor in cazul in care este "forjat" si nu a ajuns la temperatura optima?

              Comment


              • #82
                Niste injectoare stricate, bloc motor spart, nimicuri din astea...
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #83
                  adevarul e ca sincer e o problema cu faptu ca nu ajunge temp la 4 linii ... = temperatura optima ... cred ca incerc un experiment saptamana asta ... obturez intrarile de la intercooler (cele de sub grila mare, fix dintre proiectoare) cum zicea si brutus ca si-a facut, dupa ce a montat filtru de aer si-i inghetza motorul ... poate am noroc ... pareri ceva?

                  Comment


                  • #84
                    Asta ziceam si eu cu cateva pagini in urma, daca le acoperi, in 10 minute de mers normal ai 4 linii.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #85
                      mentionez ca am mers cu masinutza 150-160 km/h cam 3500-4000 ture in regim constant bucuresti-constanta ... cred ca daca era sa se incalzeasca s-ar fi incalzit ... mai tare de atat nu duce "ligheanul" meu mcv 1.5 dci 70

                      Comment


                      • #86
                        Am mai zis si chestia asta, la viteza, motorul nu se incalzeste, ca e firg afara si ramane tot la 2 linii.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Octavian___28 View Post
                          DA, are! Dieselu tau la 2 linii nu a ajuns la temperatura optima de functionare.
                          In prima faza, tureaza-l pana-n 2500-3000 (max) sa urce la 4 linii si apoi da-i forja (desi dupa 3500 chiar n-are rost sa-l mai ti daca e stock).
                          Din pacate la doua linii poti sa fi aproape de temp. optima de functionare sau poti sa NU fi...daca arata 2 -3 resp 4 linii era un control mai bun...asa te risti.
                          eu nu am vazut niciodata la mine 3 linii... ori 2, ori 4.... 4 iarna asta am vazut doar de 2 ori, insa vara, cand e mai cald, am 4 linii constant, sa zic asa...
                          nici eu nu il forjez cand e rece, iar datorita faptului ca nu prea a juns la 4 linii, am mers cat de cat lejer cu ea...
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by andrei View Post
                            Niste injectoare stricate, bloc motor spart, nimicuri din astea...
                            Ai vazut/auzit tu de chestii de-astea? Eu nu.
                            Singura problema cu forjatul la rece o reprezinta lipsa de ungere la nivelul arborelui cotit si a axului cu came (temperatura scazuta scade proprietatile lubrifiante ale uleiului).

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Sp!ke View Post
                              Ai vazut/auzit tu de chestii de-astea? Eu nu.
                              Da, am auzit si chiar vazut asa ceva, dar de la alta firma de automobile, dar tot diesel-uri erau.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #90
                                Eu as baga la socoteala si turbina pe langa ce a zis andrei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google