Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    De fapt e de la turci

    Leave a comment:


  • anton.dan
    replied
    are dreptate torque ala e softul de la rusi de modificare cum vrei tu firmware tdb logan1 sa apriniz cite pavele vrei
    sa stai pe urma linistir la 4 pavele

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Cu asemenea mentalizate "nu ma duc ... la tester fiindca le arata 3 surcele pe programul lor" îți vei diagnostica/repara mașina într-o joi de dimineață.

    Dacă termostatul e bun, dar:
    1.-sonda de temperatură e proastă pe partea injecție (crește consumul)
    2.-sonda de temperatură e proastă pe partea TdB (afisare incorectă)
    3.-masa pe motor e proastă și influențează pct.2 (dai bani degeaba pe sondă și termostat)
    4. masa TdB e proastă (afisare incorectă)
    5. versiunea de soft a TdB influențează 2/4/6 liniuțe (rezolvabil prin recalibrarea softului și reprogramarea memoriei de pe TdB) - vezi poza

    Cu tester (clip, ddt,) aflai punctul 1 în 2minute.
    Attached Files
    Last edited by t0rquemada; 10 February 2017, 17:39.

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    Am schimbat termostatul deoarece imi incalzea foarte greu si tot greu imi urca pana la 2 liniute. Cu cel nou imi baga caldura ca inainte imi urca foarte repede la 2 liniute dar ramane acolo, nu mai urca. Consumul nici inainte cu cel vechi si nici acum cu cel nou nu a fost influentat. Pe mine ma intereseaza daca merg asa cu el ce efecte negative se pot produce??? Am citit aleatoriu aici dar rezolvarile erau diferite si nu stiu unde m-as incadra eu. Daca ar fi sa mai schimb ceva ce costuri as avea.
    Ps nu ma duc sa dau banii la tester fiindca le arata 3surcele pe programul lor.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Vineri, mi-a adus un amic o sonda de temperatura de origine din reprezentanta Renault si pana acum nu mai fluctueaza nimic(4 linii la apa, indiferent de temperatura, am mers si extraurban 300 km). Plus ca s-a verificat din nou termostatul si nivelul de caldura care sunt in parametri. Posibil ca sonda achizitionata de mine din magazin cu 65 lei sa fi fost defecta sau contrafacuta. Pacat ca nu mai am bonul fiscal sa le-o dau de cap. Cea din reprezentanta a costat 180 lei.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Ai defect de afisaj. Vezi mai sus postarile cu adaugarea unei mase suplimentare, poate te ajuta.

    Leave a comment:


  • mike26ro
    replied
    eu ce sa mai zic...am schimbat 5 termostate intr-o luna. Vernet, Calorstat, Thomson, Behr, Wahler. Si o sonda Magnetti Marelli.
    si tot 2 linii am.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Poze cu termostatul vechi si cutia de la cel nou...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Problemele cu liniutele au inceput in luna iunie-iulie, si s-au manifestat si vara. Piesele schimbate sunt teoretic de origine, cumparate de la magazine care sunt destul de consacrate in oras pentru piese de Logan.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Daca ar fi fost de la sonda, ai fi avut problema cu liniutele si pe timpul verii.
    Tind sa cred ca termostatul nou nu este chiar "de origine". Acolo e buba...

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Da, mai studiem, mai facem un tester, mai verificam termostatul. Momentan, masina da caldura cat trebuie in interior, pe frigul asta dimineata tin robinetul de caldura undeva la 60% de unde incepe rosu si maxim(evident dupa ce se incalzeste motorul), consuma la fel ca atunci cand avea 4 liniute constant, ventilatorul nu porneste decat cand e fugarita rau, sau accelerata mult timp pe loc(verificat de mecanic).
    Toate bune si frumoase, caz rezolvat, pacientul mort.

    Leave a comment:


  • gumball3k
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Bun, la tine s-a rezolvat, dar eu ce fac daca am schimbat si termostatul si sonda(ambele noi si de origine) si tot la fel face?
    Ca sa scoti din calcul o problema electronica eu zic sa scoti sonda, sa acoperi gaura sa nu iti curga antigelul si cu contactul pus sa o incalesti cu ceva, ori cu apa fierbinte ori cu o bricheta ceva. Citisem la un moent dat in acest topic faptul ca cineva a rezolvat problema dand cu sprey de contact in niste puncte considerate de el "cheie". Daca nu iti urca temperatura nici cand ii dai cu bricheta (ai totusi grija sa nu o supraincalzesti ca nu stiu la ce temperaturi rezista) atunci ai o problema la cabluri sau ai ceva erori, in orice caz contacteaza un electrician. Daca temperatura iti urca in bord atunci motorul chiar functioneaza rece si singurele motive pe care le gandesc eu sunt ca termostatul nu e bun sau iti lucreaza ventilatorul de pe radiator non-stop.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Bun, la tine s-a rezolvat, dar eu ce fac daca am schimbat si termostatul si sonda(ambele noi si de origine) si tot la fel face?

    Leave a comment:


  • gumball3k
    replied
    Mie mi-a aparut aceasta problema in iunie anul acesta. Am facut si un drum pana in Austria in august si tot drumul mi-a stat la 2 liniute, inclusiv pe autostrada cu 140 km/h constant. Saptamana trecuta am schimbat mai intai termostatul cu unul nou si original dar tot nu trecea de doua liniute, mai apoi am schimbat sonda de temperatura si totul a revenit la normal. Totul m-a costat 115 lei, termostat schimbat degeaba 65 lei, sonda de temperatura 25 de lei si de restul antigel.

    Pentru cei care spun ca e normal sa ai 2 liniute iarna, eu am masina din 2008 si inainte sa imi apara acasta problema, oricat de frig era afara dupa ce mergeam putin cu masina, temperatura crestea la 4 linite si nu mai scadea decat daca opream motorul. (1.6 mpi)

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Nu e fiert. Cand se aprinde becul rosu tragi pe dreapta.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google