Problema rezolvata
Efect client: Indicatorul temperatura apa oscileaza intre 2 si 4 linii sau ramane la 2 linii. Creste la 4 linii la aprinderea farurilor si/sau a degivrarii lunetei si scade la loc dupa oprirea consumatorilor (ATENTIE, termostatul si sonda de temperatura se considera ca verificate si in ordine).
Cauza posibila: masa insuficienta la tabloul de bord
Rezolvare : Se demonteaza tabloul de bord (Cristi Streulea le zice ceasuri, are tutorial pentru asta). Sub tabloul de bord e un suport de metal cu 2 mase pe el, una in dreapta unde sunt 2 papuci de masa sub o piulita si una in stanga cu un papuc(poza nu am facut, search pe google cu amplasarea masei tabloului de bord ca au altii poza). Se desface piulita din dreapta cu inelara de 10. Se curata pe rand cu smirghel fetele papucilor (unu e masa tabloului de bord, unu a radioului sau UCHului parca), fata de asezare a lor pe suport si piulita. Se pun la loc, se strange piulita, se remonteaza tabloul de bord. Dupa operatiunea asta, la mine merge cum ar trebui, 2 linii si apoi 4 fara variatii. Trebuie precizat ca la mine a inceput sa urle alarma dupa deconectarea maselor, deci e bine sa o deconectati din conector inainte de operatiune.
@gozmin, incearca si tu.
Efect client: Indicatorul temperatura apa oscileaza intre 2 si 4 linii sau ramane la 2 linii. Creste la 4 linii la aprinderea farurilor si/sau a degivrarii lunetei si scade la loc dupa oprirea consumatorilor (ATENTIE, termostatul si sonda de temperatura se considera ca verificate si in ordine).
Cauza posibila: masa insuficienta la tabloul de bord
Rezolvare : Se demonteaza tabloul de bord (Cristi Streulea le zice ceasuri, are tutorial pentru asta). Sub tabloul de bord e un suport de metal cu 2 mase pe el, una in dreapta unde sunt 2 papuci de masa sub o piulita si una in stanga cu un papuc(poza nu am facut, search pe google cu amplasarea masei tabloului de bord ca au altii poza). Se desface piulita din dreapta cu inelara de 10. Se curata pe rand cu smirghel fetele papucilor (unu e masa tabloului de bord, unu a radioului sau UCHului parca), fata de asezare a lor pe suport si piulita. Se pun la loc, se strange piulita, se remonteaza tabloul de bord. Dupa operatiunea asta, la mine merge cum ar trebui, 2 linii si apoi 4 fara variatii. Trebuie precizat ca la mine a inceput sa urle alarma dupa deconectarea maselor, deci e bine sa o deconectati din conector inainte de operatiune.
@gozmin, incearca si tu.
Comment