Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o pura intrebare: testerul cum "afla" temperatura ?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Un scenariu folosit de scannerul de diagnoza este injectarea unei tensuini care reprezinta iesirea corecta a senzorului masurat, in cazul de fata cel de temperatura.In acelasi timp sunt masurate si informatiile furnizate in timp real de ECU.Asa se poate detecta daca senzorul analizat este defect, ori ECU raporteaza erori datorita altor erori.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Deci daca senzorul e defect, are cum sa stie testerul, cat e temperatura reala?
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Nu, sigur nu.Testerul doar va raporta senzor defect,iar temperatura afisata va fi eronata ca urmare a unei erori.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • deci testeru' nu te lamureste cu nimic

            Comment


            • Originally posted by CataFOF View Post
              einstein1984 , azi dupa spusele tale , m`am apucat de treaba sa curat si eu piulitele si mufele acelea din spatele ceasurilor.
              surpriza..erau ca scoase din fabrica , fara fir de rugina sau alte reziduri.
              masina e din 2007 martie.
              deci nu`mi dau seama cum de la tine a fost nevoie de interventie acolo.
              Sincer sa fiu ma miram si eu sa vad rugina pe un surub zincat sau un papuc de aluminiu. Nici eu nu-mi dau seama cum dar merge.
              Sonda se masoara si cu multimetrul, are diverse valori de rezistenta in functie de temperatura.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Daca scannerul de diagnoza iti poate spune ca un senzor (cu iesiri in curent,tensiune,frecventa, rezistenta) nu are iesiri corecte nu e suficient?Macar nu desfaci aiurea toata masina.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Pentru mine e intrebarea? Ca daca da sa stii ca nu te contrazic, doar precizam o metoda (in plus) de diagnostic a componentei in cauza. Pentru mine un senzor de genul asta ori merge ori nu, rar se intampla sa dea valori aiurea. Mai grav e sa nu aiba vreo reziostenta pe traseu, gen conectori oxidati sau altele.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Nu, Romeo a concluzionat ca testerul nu te lamureste.
                    @einstein 1984, sa stii ca masurarea cu multimetru e una "bruta".Rezistenta sondei variaza cu temperatura,iti trebuie un aparat mult mai precis sa masori miliohmi.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Nu, sigur nu.Testerul doar va raporta senzor defect,iar temperatura afisata va fi eronata ca urmare a unei erori.
                      Ha,ha,ha.conform celor de mai sus, -eu pot fi prost dintr-o prostie-.Fals.Testerul va da eroare -senzor defect- doar daca este intrerupt circuitul sau se atinge unul din fire de + sau de -.Daca senzorul indica eronat,calculatorul nu va sti niciodata acest lucru si va manegeria motorul conform informatiei primite(adica eronate,de aici si problemele).Neamtul e mai "prost",foloseste senzor de temperatura cu dubla informatie,una ajunge la instrumentele de bord si cealalta la calculatorul motorului.Usurinta dignosticarii o reprezinta raportarea uneia la cealalta,deoarece ele trebuie sa fie egale.Cind apare o diferenta,este pusa in evidenta prin citirea simultan a temperaturi din bordul masinii(pe ceas) si din calculator cu testerul.

                      Comment


                      • trebuie un aparat mult mai precis sa masori miliohmi.
                        adica standul de proba mai exact

                        Comment


                        • @big_electro61
                          N-ai inteles nimic din ce am spus mai sus;era vorba de procedura de testare si simulare senzori, care se face cu motorul oprit.
                          Last edited by IancuMIC; 12 December 2011, 23:05.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Nu, Romeo a concluzionat ca testerul nu te lamureste.
                            @einstein 1984, sa stii ca masurarea cu multimetru e una "bruta".Rezistenta sondei variaza cu temperatura,iti trebuie un aparat mult mai precis sa masori miliohmi.
                            Ce miliohmi mai nene, ca rezistenta aluia e de ordinul sutelor de ohmi??? Eu zic sa nu-ti mai dai cu parerea unde doar crezi ca stii.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              Sincer sa fiu ma miram si eu sa vad rugina pe un surub zincat sau un papuc de aluminiu. Nici eu nu-mi dau seama cum dar merge.
                              nu am bagat de seama , ai inteles pana la urma ce am vrut sa zic , puteai sa ti penele la locul lor , nu sa le ai pe sus.

                              Comment


                              • Ochiometric si la mine era ok, insa daca problema era clar lipsa de masa,in afara de a ma intepa in pinul de masa cu un alt fir de la baterie nu vad ce alternativa aveam in afara de ce am zis mai devreme. Oricum, papucii erau matuiti de oxid, dupa tratament cu smirghel au capatat ceva luciu. Daca tine 6 ani cum au tinut din fabrica eu zic ca e bine.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google