Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aris86
    replied
    Când se aprinde becul de apa rosu, deja motorul este fiert si poate bubuie ca la taximetristul de azi

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    si cum mai stii cand fierbe motorul ?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga
    Plagiatorule!!! Eu am mai scris asta pe un topic
    L.E. Am zis ca cei de la Dacia au rezolvat problema cu "liniutele 2-4-2" la L2. Le-au scos de tot.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Norocul lui este ca la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga apoi.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    N-am stat cu ochii pe "liniute" dar de la al doilea drum incolo aveam deja 10-15 km de mers prin oras inainte.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Si la al doilea drum cum a facut?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Vezi postul anterior. Eu am luat masina noua iarna si exact asa a facut la primul drum extraurban. Nu facusem 200 km cu ea de cand o luasem.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Fiind frig afara e normal sa mai scada la 2 linii la drum intins extraurban, mai ales daca ai si vant (din fata sau nu neaparat) si mergi... legal
    Sper ca glumesti?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    ... in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4...
    Eu am inteles ca scade la 2 pentru scurt timp si ajunge inapoi la 4. Daca te-ai mai oprit 5 minute e perfect normal. Daca ai plecat direct si dupa 3-4 km cand iti ajunge la 4 linii iesi din oras, e frig afara, bate vantul, e normal sa scada la 2 si sa urce inapoi la 4 dupa alti cativa km.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Inseamna ca la mine e stricata, de ajunge la 4 linii si ramane acolo. Nu mai am temrostatul vechi, ca il puneam inapoi ca sa o fac normala din nou.

    Ai dreacu astia de la Dacia! Au vandut masini noi, stricate, si ele se normalizeaza pe parcurs.
    Last edited by vitriol; 6 October 2016, 14:58.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Fiind frig afara e normal sa mai scada la 2 linii la drum intins extraurban, mai ales daca ai si vant (din fata sau nu neaparat) si mergi... legal
    Last edited by Fanez; 6 October 2016, 14:30.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Ti-a pus si tester-ul pe masina cand a verificat termostatul nou? Dar inainte sa-l schimbe pe cel vechi?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Termostatul a costat 77 lei, este de origine, cumparat de la un magazin ok, in cutie, etc, identic cu cel scos. Nu i-am acordat prea multa atentie ambalajului si termostatului, eram in fuga, dar i-am zis vanzatorului pentru ce motorizare si sa fie cu deschidere la 89 grade. Dupa momentul montarii, s-a verificat treaba asta cu deschisul termostatului, cu liniutele, cu ventilatorul care a pornit cand trebuie. O zi jumate a fost totul ok. Caldura baga de rupe, apa in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4. Voi ajunge la mecanic sa verifice din nou termostatul si apoi si ce zicea Fanez(si amicul care mi le-a montat zicea sa verifice nush ce cablaje).
    Last edited by andreyi; 6 October 2016, 08:30.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

    Vezi daca te ajuta cu ceva:
    Originally posted by hunior View Post
    ...

    cateva poze cu masa suplimentara...
    Originally posted by hunior View Post
    1. cablu suplimentar de la borna pana la caroserie, am adaugat un fir in plus la firul cel scurt de la baterie, ce vine langa far, in fata bateriei. practic s-a dublat.
    2. borna > motor: la motor am adaugat langa senzorul de turatie, inspre cabina,este un suport din metal ce tine cablajul acela gros.am folosit surubul de acolo.
    3. motor caroserie> suportul de ridicare a motorului, si langa distibutie pe oala telescopului sub conductele AC, este un surub, l-am folosit pe acela. ..
    Originally posted by andreyi View Post
    ... Mersi oricum, Fanez, pentru raspuns si "oferta".
    Cu placere.
    Last edited by Fanez; 5 October 2016, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Incearca sa verifici cum am zis mai sus. Porneste motorul cand e rece, stai cu ochii pe bord pana apar 4 liniute, apoi du-te si stai cu mana pe furtunul dintre radiator si motor. Daca atunci cand pui mana pe furtun e deja cald, sau se incalzeste la scurt timp de la aprinderea celor 4 liniute, termostatul nu e in parametri.
    Cat a costat termostatul?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google