
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Când se aprinde becul de apa rosu, deja motorul este fiert si poate bubuie ca la taximetristul de azi
-
la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga
L.E. Am zis ca cei de la Dacia au rezolvat problema cu "liniutele 2-4-2" la L2. Le-au scos de tot.
Leave a comment:
-
Norocul lui este ca la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga apoi.
Leave a comment:
-
N-am stat cu ochii pe "liniute" dar de la al doilea drum incolo aveam deja 10-15 km de mers prin oras inainte.
Leave a comment:
-
Vezi postul anterior. Eu am luat masina noua iarna si exact asa a facut la primul drum extraurban. Nu facusem 200 km cu ea de cand o luasem.
Leave a comment:
-
... in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4...
Leave a comment:
-
Inseamna ca la mine e stricata, de ajunge la 4 linii si ramane acolo. Nu mai am temrostatul vechi, ca il puneam inapoi ca sa o fac normala din nou.
Ai dreacu astia de la Dacia! Au vandut masini noi, stricate, si ele se normalizeaza pe parcurs.Last edited by vitriol; 6 October 2016, 14:58.
Leave a comment:
-
Ti-a pus si tester-ul pe masina cand a verificat termostatul nou? Dar inainte sa-l schimbe pe cel vechi?
Leave a comment:
-
Termostatul a costat 77 lei, este de origine, cumparat de la un magazin ok, in cutie, etc, identic cu cel scos. Nu i-am acordat prea multa atentie ambalajului si termostatului, eram in fuga, dar i-am zis vanzatorului pentru ce motorizare si sa fie cu deschidere la 89 grade. Dupa momentul montarii, s-a verificat treaba asta cu deschisul termostatului, cu liniutele, cu ventilatorul care a pornit cand trebuie. O zi jumate a fost totul ok. Caldura baga de rupe, apa in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4. Voi ajunge la mecanic sa verifice din nou termostatul si apoi si ce zicea Fanez(si amicul care mi le-a montat zicea sa verifice nush ce cablaje).Last edited by andreyi; 6 October 2016, 08:30.
Leave a comment:
-
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Vezi daca te ajuta cu ceva:Originally posted by hunior View Post...
cateva poze cu masa suplimentara...Originally posted by hunior View Post1. cablu suplimentar de la borna pana la caroserie, am adaugat un fir in plus la firul cel scurt de la baterie, ce vine langa far, in fata bateriei. practic s-a dublat.
2. borna > motor: la motor am adaugat langa senzorul de turatie, inspre cabina,este un suport din metal ce tine cablajul acela gros.am folosit surubul de acolo.
3. motor caroserie> suportul de ridicare a motorului, si langa distibutie pe oala telescopului sub conductele AC, este un surub, l-am folosit pe acela. ..Originally posted by andreyi View Post... Mersi oricum, Fanez, pentru raspuns si "oferta".
Leave a comment:
-
Incearca sa verifici cum am zis mai sus. Porneste motorul cand e rece, stai cu ochii pe bord pana apar 4 liniute, apoi du-te si stai cu mana pe furtunul dintre radiator si motor. Daca atunci cand pui mana pe furtun e deja cald, sau se incalzeste la scurt timp de la aprinderea celor 4 liniute, termostatul nu e in parametri.
Cat a costat termostatul?
Leave a comment:
Leave a comment: