If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
alessandro, asta cu senzoru am zis-o la misto, dupa simptome pare ca tine cont de cat de cald e afara
bigelectro61 pai zi si tu o opinie. termostat schimbat acum 1 luna, sonda schimbata acum 1 an. ambele facaturi neorigine
alessandro, asta cu senzoru am zis-o la misto, dupa simptome pare ca tine cont de cat de cald e afara
bigelectro61 pai zi si tu o opinie. termostat schimbat acum 1 luna, sonda schimbata acum 1 an. ambele facaturi neorigine
ai citit cate grade sunt scrise pe termostat ? poate o fi de 83 dar nici cu ala nu ar trebui sa ai 2 pavele
alesandro e d-ala de 89
bigelectro multumesc, m-ai lamurit bustean. daca tot esti electrician mai am una pt tine: cand apas frana imi palpaie in bord ceata m-am uitat si in spate la becuri si toate se aprind cum trebuie. problema a aparut dupa ploile astea mari! loganul meu e meteosensibil clar.
alesandro e d-ala de 89
cand apas frana imi palpaie in bord ceata m-am uitat si in spate la becuri si toate se aprind cum trebuie. problema a aparut dupa ploile astea mari! loganul meu e meteosensibil clar.
la mine aceeasi problema... si cand apas pedala de frana se aprinde foarte slab si semnalizarea in bord. la spate parca e carusel la loganul meu... mai putin becul e revers nu se aprinde.
la mine aceeasi problema... si cand apas pedala de frana se aprinde foarte slab si semnalizarea in bord. la spate parca e carusel la loganul meu... mai putin becul e revers nu se aprinde.
Colegul a dat un link mai sus care rezolva problemele de la stopuri si pentru marsarier este o sonda care trebuie schimbata.
Subiectul a fost "tocat marunt".Citeste tot ce s-a scris si vom relua eventuale nelamuriri,nu are rost sa reluam la infinit aceleasi discutii.Riscam sa devenim plictisitori...!
Buna, se pare ca este o problema cu marea majoritate a auto Logan ,eu am 1.6 85 CP euro5 cumparat din aprilie si am aceeasi problema cu indicatorul de la apa cand 2 linii cand 4 linii.Am fost la ei, teste , verificari, -concluzia Termostatul-schimbat dupa ce am asteptat vreo 4 zile, cica pe motorul asta e ceva termostat care nu corespunde dupa coduri cu cel de pe motoarele anterioare.L-au schimbat fara costuri, dar nici problema nu s-a rezolvat.Pana sa schimbe termostatul nu urca la 4 linii decat in oras acum urca si la 4 linii dar nu ramane tot timpul 4 mai coboara si la 2. Cand am timp le fac iar o vizita.Cred ca e o problema cu masinile noi si ei nu stiu ce sa-i faca.
Inseamna ca aia habar nu au avut sa citeasca un log de temperatura. Cu asta elimini termostatul din start. Vezi unde oscileaza temperatura si corelezi cu pavelele din bord.
Doar ca asta este foarte greu de facut in conditiile in care baietii habar nu au ce este un banal log
Eu inteleg foarte bine fenomenul.Asteptam sa explici termenul folosit si chiar sa aratii sursa informarii.Daca nu am inteles eu,care am o "bruma" de informatii ce tin de masini,cred ca va trebui sa folosesti un vocabular romanesc, accesibil tuturor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment