Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regret ca nu am terminat la Oxford,pentru a putea dialoga cu dumneata la acelasi nivel.Nu stiu cu se numeste amestecul a doua limbi,dar amestecul ce tine de bucatarie,se numeste -ghiveci-(de regula).

    Comment


    • Originally posted by alfabit View Post
      Da, schimba sonda si vezi daca mai face. Daca face si cu sonda noua, ar mai fi o varianta, totusi putin probabila, dar posibila : afectarea continutului flashului din tabloul de bord, pavelele alea se activeaza functie de niste constante scrise in dumpul din acel flash 93c56, se poate citi si reprograma la ce valori vrei tu sa se activeze pavelele.
      Pare SF ce am scris ? Nu este, cautati un soft ( rusesc, normal ! ) se numeste Logan dash editor, iti spune cum programezi tot ce stie dash-ul sa faca, inclusiv sa-ti arate turometrul 7000 rpm cind mergi cu 3000 rpm si orice altceva se poate modifica. Si viteza, poate arata ca mergi cu 170 km/h cind tu ai de fapt 90 km/h ! Numai bun de postat pe YouTube !
      Si unde gasesc schema la tabloul de bord ?

      Comment


      • Am schimbat si al treilea termostat si tot asa face cind vrea 4 linii in rest doua.Am discutat problemele mele astazi cu un mecanic si mi-a spus ca probabil as avea un furtun de pe retur infundat, a mai patit cineva asa ? Daca da sa imi spuneti si mie .

        Comment


        • Pai de ce schimbi termostat dupa termostat cand mai bine schimbi sonda, nu doar sa cureti contactele?
          E clar ca nu-i de la termostat.

          Comment


          • Salutare, am si eu aceasta problema cu afisajul pe bord, am schimbat si termostatul si sonda si tot am fluctuatii intre 2 si 4 linii. Daca sta masina la relanti un timp urca la 4 linii ,iar dupa ce pornesc cu ea si ating viteze de 80-90km la ora, scade la 2 liniute.

            Comment


            • Termostat care nu e montat corect; vezi etansarea pe "scaun".
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • ramasesem dator cu niste log uri de temperatura si functionare cu termostat de 83 grade

                @ big electro ca sa vezi in DDT2000 tot log se numeste
                Attached Files

                Comment


                • Cred ca nu ai inteles esenta .Daca scriai tot textul in engleza,nu era nici o problema,dar este inadmisibil sa scrii amestecat(engleza+romana),pe un forum romanesc.Nu ti se pare firesc sa caut termenul in DEX? In prezentarea de mai sus trebuie sa se inteleaga "LOG de temperatura"?Cred ca deja,exagerez,dar adevarul...ramine,adevar!

                  Comment


                  • Vreau să change şi eu termostatul şi I was wondering cum se face ulterior aerisirea circuitului. Poate cineva să outline step by step operaţia de aerisire ? Thanks !
                    sigpic

                    Comment


                    • Am pornit motorul, s-a incalzit la 4 linii, am desfacut capacul vasului de expansiune si se vedeau bule iesind din furtun (cred ca merge si cu capacul pus la vasul de expansiune).

                      Ventilul ala de aerisire mi s-a parut inutil, deoarece a inceput sa curga antigel in secunda 2, asa ca l-am strans la loc.

                      Dupa ce GMV-ul a pornit de 3 ori am dat o tura de cativa km cu masina.
                      A doua zi am marcat pe vas, la rece, nivelul antigelului si am urmarit cateva zile, inainte de a porni masina, daca scade.

                      Si dupa 2 luni e la acelasi nivel antigelul, deci aerisirea s-a facut bine de la inceput.

                      Comment


                      • Oki dokie, mulţumesc.
                        sigpic

                        Comment


                        • Pentru putin. Spor la lucru.

                          Comment


                          • Salut,

                            As avea si eu o problema. Am cumparat on obd II pe care il folosesc cu aplicatia torque de pe telefon. Pana acum ceva timp aveam aceeasi problema cu 2 linii la temperatura cand mergeam in afara localitatii dar nu era tragic avand in vedere ca temperatura varia intre 74 - 79 grade. Observand ca am lichidul putin peste max am zis sa golesc putin din instalatie uitand ca motorul e cald. Bineinteles ca m-am fript si a curs mai mult lichid. Neavand antigel am completat cu apa demineralizata. Ideea e ca acum temperatura sta intre 95-99 grade si gmv-ul nu porneste. Aveti ceva idei ce se intampla, ma gandesc ca nu are legatura raportul antigel apa. Cum as putea verifica daca e in parametrii termostatul?

                            Multumesc.

                            Comment


                            • Daca zici ca statea la 74 grade nu e bine. Sta prea deschis termostatul

                              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                              Comment


                              • ajutor!

                                Nu de mult timp am avut si eu problema cu ridicatul liniilor in bord ramanea la 2 cand si cand la 4,am schimbat termostatul calorstat 25 lei mi s-a parut ciudat de ieftin si parca era o mica diferenta,apoi am schimbat sonda de temperatura cu una tot originala de la daciashop schimbare radicala dupa 5 km 4 linii si acolo ramane,dar in concediu la stationarea pe a2 intr-o parcare dupa mers cu 100-120 cu masina plina la pornire imi arata 6 linii am pornit masina a pornit ventilatorul treapta 2 si imediat a scazut la 4 linii si mi-a mai facut asa pe drum la dus 500km mergeam la mare am prins si trafic bara la bara.La intoarcere dupa 200 km parcursi am tras pe dreapta in soare la 35 40 degrade cu masina pornita si ac pornit am stat 7 min apoi am plecat dupa 5min de mers s-a ridicat la 6 linii am tras pe dreapta si si-a revenit.Acasa eram disperat asa ca am schimbat termostatul din nou Wahler 60 lei nu am mai patit treaba cu ridicatul liniilor adica dupa 100km de mers linistit dar cu masina plina ajuns la destinatie mi-a pornit ventilatorul,am pornit-o sa isi faca racirea a pornit treapta 2 la ventilator dar nimic in plus adica a ramas la 4 linii,dar iata ca dupa un mers in forja 120 140 la o pauza iar a aparut fenomenul la pornire 6 linii tr.2 imediat 4 linii.Nu stiu ce sa ii mai fac ajutati-ma va rog frumos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google