Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreyi
    replied
    Nu a fost de durata, problema a revenit, 2-4-2 liniute, totusi baga caldura calumea si cand arata 2 si cand arata 4 liniute. In oras parca rezista mai mult cele 4 liniute.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Da, am rezolvat pana la urma, era termostatul. Am stat langa amicul mecanic pana au aparut cele 4 liniute si pana a pornit ventilatorul de vreo doua ori.
    Am cumparat termostat de origine, antigel si apa distilata(1l + 1l), acuma vazui detaliile operatiunii la tine, Vitriol.
    La mine, antigelul s-a pierdut, a curs pe la motor pe-acolo, am pus ce-am cumparat, iar la etansare s-a folosit mastic sau ce naiba e(o pasta neagra).
    Intr-adevar, se simte si o imbunatatire la caldura in interior, aproape ca frige daca bag deshtu' in aerator.
    Speram sa fie de durata treaba asta.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    La mine a inceput "discoteca" cu 2 linii - 4 linii - 2 linii de la inceputul anului, cand au fost temperaturile cu minus multe grade. Am zis ca o las asa peste vara si ma ocup de ea cand vine iar frigul.
    Frigul a venit, la fel si distractia. Am cumparat termostat de origine (Dauphinoise Thomson), am vizionat tutorialul si m-am apucat de treaba. Noroc cu Daniel de la piesenet.ro, care mi-a zis sa nu pun silicon, pentru ca asta de origine nu are nevoie.
    Acum baga caldura, pe treapta 1, de ma sufoca. Inainte statea cu ventilatia pe treapa 3, cu caldura la maxim si tot simteam ca nu era ce trebuie. Termostatul vechi a fost schimbat in 01.2010 pe garantie, tot cu unul OEM Dauphinoise Thomson. A tinut destul.

    Pus pe tester, la mine apar 4 linii atunci cand temperatura ajunge la ~80 de grade. Testat manual, furtunul dintre radiator si motor incepea sa se incalzeasca fix cand apareau 4 linii pe bord. Deci, termostatul deschidea la ~80 de grade.

    P.S. Geniala ideea cu punga pentru recuperarea antigelului. Am cumparat antigel si apa distilata degeaba.
    Last edited by vitriol; 3 October 2016, 09:24.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ghinion, ieri s-a ridicat la 4 liniute abia dupa vreo 6 km de mers tarisor, iar azi nu a trecut de 2 liniute nici dupa 45 km.
    Urmeaza si termostatul.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Rezolvat, schimbat, voi vedea saptamana viitoare daca mai face figuri. Mersi oricum, Fanez, pentru raspuns si "oferta".

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Cea FAE a tinut 5 ani, cea de origine 1 an, dar poate cea de origine n-a fost Magneti Marelli.
    Atunci daca e ok, ma duc sa o cumpar.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Magneti Marelli am avut eu din fabrica (o mai am si acum functionala, am schimbat-o degeaba crezand ca ea e cauza problemei mele dar nu era). E mai buna decat FAE.
    Daca erai din Bucuresti ti-o dadeam gratis (pana la Braila costa transportul).

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Salutare. As vrea sa schimb sonda temperatura apa si am gasit la un magazin una chipurile de origine pe care scrie Magneti Marelli 40211402 pe o parte si pe alta e stantata sigla Renault, fara ambalaj, fara nimic, la 65 lei.
    As vrea sa o cumpar dar nu stiu daca e de origine si daca se potriveste pentru motorizarea mea (1.6_16v), am vazut pe net ca e una si aceeasi pt. toate motorizarile. Ultima schimbata a fost FAE.
    Mersi.

    Leave a comment:


  • Ciobanu Ionel
    replied
    Aceeasi problema o am si eu. 2 linute in afara orasului, 4 in oras. Am schimbat 2 termostate si tot asa face, am presupus ca am cumparat termostat defect si am luat altul. Deci am doua termostate bune. Problema cred ca este de la senzor temperatura motor. PS: termostate originale.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Fiind si pe GPL sper sa nu afecteze functionarea, consumul, etc.
    O observatie, am fost in concediu acum cateva saptamani in tandem cu un prieten cu 1.6 mpi si aproape la fiecare oprire la el ventilatorul mergea, la mine nu, dar amandoi aveam 4 liniute la apa in bord constant.

    Am fost in seara asta la un amic mecanic si la o succinta verificare,fara tester, concluzia lui este ca termostatul este bun. A incins motorul bine pe loc, a ajuns la 4 linii rapid conform spuselor lui, acolo a ramas pentru alte cateva minute cat a incins-o din nou, si apoi a pornit si ventilatorul. In tot acest timp, temperatura a stat la 4 liniute.
    O sa mai urmaresc fenomenul, si daca nu apare vreo crestere de consum, incep cu sonda sau poate chiar o las asa.
    Last edited by andreyi; 19 May 2016, 19:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Termostatul e de vina. S-a decalibrat nitel.
    Eu l-as lasa asa, ca tot vine vara, iar in toamna as pune alt termostat.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Dupa peste 4 ani de cand am schimbat termostatul(de origine) si sonda temperatura apa(FAE parca scria pe sonda), timp in care am avut 4 liniute indiferent de anotimp, azi dimineata am mers vreo 10 km si in bord apa nu a trecut de 2 liniute, apoi a trecut la patru si a scazut iar la doua de vreo cateva ori. Si dupa asta, a incremenit la 4 liniute pentru 20 km dar ma astept sa faca din nou. Caldura baga destul de bine in habitaclu, deci cred ca incep cu sonda temperatura apa, nu cu termostat ca acum 4 ani(si tot a facut fluctuatii, pana am schimbat si sonda), cu toate ca ma gandeam sa le cumpar pe amandoua pentru siguranta, de origine.
    Chiar asa putin a tinut minunea?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    eu n-am zis ca o sa tina doar atat, daca asa l-au gandit.
    dar temperatura la care lucreaza conteaza mult la consum.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Ai dreptate.....)) o sa tina motorul doar 500.000 ca a stat sub temp optima cu 3-5 C
    Le băgăm prea mult in seama......si isi fac de cap.....rasfatate :pppp

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by enc_edy View Post
    Se racoreste mai bine motorul....)) orikm poate motorul functioneaza la 80C si tu ai 2 linii....si temp optima stiu ca este intre 80 si 90
    vad ca la dci E4 ei zic ca nu, ca temperatura optima e pe la 83 de grade.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google