Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare!
    Maşina mea este un Logan de 1.6, Laureat, an de fabricaţie 2011, cumpărat de mine în aprilie 2012. Problema mea este aceaşi: jocul de liniuţe 2-4-2.
    Am fost la service(reprezentanţă) şi am cerut înlocuirea termostatului pe garanţie. Am cerut să văd termostatul "defect" şi am constatat că avea imprimat pe el 83 grade. Am cerut să mi-l schimbe cu unul de 89, însă inginerul a zis că nu are voie să folosească decât piese identice(era o serie pe termostat 824..... ceva de genul). Şi, surpriză, îmi face şi cu cel nou la fel.
    Sunt sigur că termostatul vechi era bun, doar că nu este pentru temperatura de deschidere care trebuie.
    Dacă cer să îl schimbe cu unul de 89, fără să menţioneze nimic în carnetul de garanţie, ce pierd?

    Comment


    • Poti sa-i spui ca foarte multe benzinare logan, vin din fabrica cu termostat de 89.
      Intr-adevar cam jos punctul de temperatura de la care incepe deschiderea termostatului; inchiderea banuiesc ca se face pe la <80 grade, ceea ce poate sa aduca acele fluctuatii in primul anotimp rece de cand ai masina.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Nu mai bine ca la noua roaba 2 nu mai e indicator? Nu stii nimic si in masina e cald, nu te doare nimic.
        Aşa-i la Citroenul meu. Se aprinde numai becu roşu când îi bai mare di tăt. Eu când am cumpărat-o am zis că s-o fi zgârcit să fie mai ieftină dar chiar îmi dau seama că nu prea are rost şi te scapă de piticii de pe creier.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          La sonda de temperatura apa 2 pini (canal1)sunt folositi pentru transmitere informatie temperatura apa ECU, iar un pin (canal2), pentru indicarea temperaturii la tabloul de bord, adica la acele pavele buclucase. Martorul luminos este comandat de ECU (temp. apa >120gradeC), precum si GMV-ul.
          Deci este foarte posibil ca temp. "vazuta" de ECU sa nu fie conforma cu indicatiile pavelelor.
          Informatie foarte adevarata! Scuze pentru eroarea scrisa!

          Comment


          • gata am rezolvat problema cu caldura.
            era infundat radiatorul de caldura de la aeroterma. am luat altul nou, iar cu ocazia ca am dat drumul la antigel am pus si termostat nou de origine.
            toata operatiunea mi-a luat vreo 4 ore jumate, fara sa demontez bordul.
            am facut aerisirea ca la carte si gata am caldura cum trebuie, nu mai am pierderi de lichid (am pus coliere noi la toate furtunele), liniutele in bord sunt exact cat trebuie la numar adica 4
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by ibuzescu View Post
              Pentru că înlocuirea termostatului (acum câteva luni) cu unul de origine nu a schimbat cu nimic fluctuaţiile 2-4-2 din bord, am schimbat ieri şi sonda de temperatură cu una tot de origine. Azi dimineaţă am făcut şi proba şi am fost bucuros să constat că după 4-5km au apărut 4 linii şi fluctuaţia a dispărut.

              Sugestie: La demontarea sondei, acoperiţi cu o folie de plastic carterul cutiei de viteze pentru a evita scurgerea antigelului pe ambreiaj. Eu am omis acest amănunt şi mi-a cam ţopăit ambreiajul la pornirea de pe loc până s-a zvântat.
              Am avut curiozitatea sa intreb cat costa aceasta sonda la meridian noua si ma lovit cu un scor de 250 de lei aproximativ comparativ cu cea luata de tine si sincer nu inteleg asta ce face de 2 mil jumate in comparatie cu cea luata de tine)
              Last edited by RsA; 19 November 2012, 14:01.

              Comment


              • Originally posted by gogoasha69 View Post
                gata am rezolvat problema cu caldura.
                era infundat radiatorul de caldura de la aeroterma. am luat altul nou, iar cu ocazia ca am dat drumul la antigel am pus si termostat nou de origine.
                toata operatiunea mi-a luat vreo 4 ore jumate, fara sa demontez bordul.
                am facut aerisirea ca la carte si gata am caldura cum trebuie, nu mai am pierderi de lichid (am pus coliere noi la toate furtunele), liniutele in bord sunt exact cat trebuie la numar adica 4
                Cu ce se poate infunda acest calorifer?

                Intreb deoarece merge cu antigel curat nu e rugina in antigel ca la Dacia vechie, chiulasa aluminiu ... as intelege sa se infunde daca bagi solutie praf de astupat porii din radiator dar in rest ar trebui sa mearga snur.

                Comment


                • Se mai infunda; nu se foloseste intotdeauna apa distilata de calitate, aluminiul este foarte sensibil in acest sens si in plus 4-5 luni pe an acel circuit este inchis, timp suficient sa se produca beleaua.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Aici trebuie sa te contrazic. Din cate stiu eu, apa totdeauna trece prin radiatorul de incalzire. Doar ca nu ajunge aerul de pe el in interior cand e dat pe RECE. Deci nu e 4-5 luni inchis. La Dacia 1310 asa era intr-adevar cand inchideai caldura inchideai defapt circuitul.

                    Comment


                    • Ai dreptate; comanda clapetului rece/cald, face toata diferenta; scuze.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by Drogas View Post
                        Cu ce se poate infunda acest calorifer?

                        Intreb deoarece merge cu antigel curat nu e rugina in antigel ca la Dacia vechie, chiulasa aluminiu ... as intelege sa se infunde daca bagi solutie praf de astupat porii din radiator dar in rest ar trebui sa mearga snur.
                        am completat de cateva ori cand aveam pierderi la instalatie cu apa normala.
                        sigpic

                        Comment


                        • Am si eu o intrebare , oare daca aerisirea nu este facuta corect poate aparea acest joc al liniutelor doar din acest motiv???

                          Comment


                          • Se aeriseste automat instalatia, odata cu functionarea motorului.

                            Comment


                            • RsA, îți răspund la ambele întrebări:
                              1) nici prin cap nu-mi trece cum au ajuns la un preț atât de mare, fie el și cu manoperă inclusă;
                              2) da, dacă nu faci aerisirea da capo al fine, te vei confrunta în continuare cu jocul 2-4-2, am verificat eu însumi asta; e adevărat că în timp, aerisirea se face automat dar până atunci vei revedea fenomenul.
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu am schimbat in vara atat termostatul cat si sonda de temperatura, si am continuat sa am fluctuatii 2 4 2. Astazi am schimbat din nou tot antigelul din instalatie, am mers cu masina(aproximativ 15 km ) pentru a se face aerisirea dar inca am vazut fluctuatii 2 4 2, probabil trebuie mers mai mult.
                                Cum a precizat si colegul ibuzescu, acoperiti cu ceva cutia de viteza pentru a evita scurgerea antigelului pe ambreiaj, eu nu am facut acest lucru si am constatat ca intra putin mai greu in treapta a 2 a acuma pana ce se usuca, sau poate doar mi se pare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google