Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mult mai mult ... oricum tot voi face testu cu cablu sa vad cam pe la ce temperaturi sta motorul meu ... la mers prin oras si la mers in afara si o sa iau in considerare blocarea gurii de aer de jos din bara

    Comment


    • Originally posted by anubis nou View Post
      Daca e asa inseamna ca la 2 nu e bine deloc. Probabil consuma mai mult cu 2 liniute.
      Nu neaparat, ca poti avea o temperatura apropiata de 80 grade si sa nu se aprinda 4 linii, sa stea la 2 linii.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • pai chiar acolo sta ... pe la 80 de grade... testat la mers seara in oras, pe vremea cu frigu ala maricel, mers usor (eram cu ochii in laptop)

        Comment


        • Inseamna ca asa sta mereu si nu ajunge la 80 de grade si arata tot 2 liniute. Ar fi fost bine sa se seteze din fabrica 4 liniute la 75 de grade de exemplu.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Mda , dupa cum zice si stanlei_82 dieselu se incalzeste mai greu.... tot diesel am si eu si.... rar vad 3\4 liniute adik dupa vreo 100 km )
            Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
            www.upgradefaruri.blogspot.com

            Comment


            • Ma scuzati ca va deranjez din nepasare dumneavoastra, dar noi n-am scris acelasi lucru care l-a scris si stanlei_82? Sau noi suntem asa de umplutura, ca de 8 pagini incoace tot acelasi lucru il repetam...
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Da se pare ca la putine afisaje apar 4 diviziuni, dar oare este o eroare de afisare sau intradevar temperatura motorului este sub cea normala ? . Eu am un 85 dci si o singura data in cei 1200 km am vazut 4 diviziuni , chiar am fost surprins cand am urcat un pic ( 30 km) in munte cu 5 persoane si numai in treapta 1sau 2 ca nu a ajuns indicatorul la 4div. mie imi indica dupa aprox 1.5 km de la pornire 2 div si asa ramane pe veci. o fi oaare o problma?????

                Comment


                • Daca in zilele astea mai calde si ca urmare a mersului prin oras nu se ridica la 4 linii ar cam trebuii sa ai unele semne de intrebare desi nici mie nu mai mi-a crescut la 4 linii acum ca s-a racorit un pic !
                  Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                  Comment


                  • @mihaicj: Stai linistit ca nu e o problema. Temperatura sta putin sub 80 grade si de aia nu afiseaza 4 linii. Deci de multe ori, temperatura e aproape optima, dar cele 4 linii nu sunt afisate ca nu e indeplinita conditia mai sus mentionata.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Nu e o probl. (mare) ca nu ajunge nici macar la 80gr.C.
                      Temperatura optima a lichidului de racire, indiferent ca e diesel sau benzinar e 90 grC.
                      Nu am vazut pana acum masina (noi, care au indicator cu ceas, ac..) sa stea la 80grC.

                      Comment


                      • Va salut!
                        Si la mine ajunge greu la 4 linii , nu stiu exact dar am mers peste 150 km si nu sa ridicat la 4 linii , am observat ca doar daca o turez peste 3000rt/min ajunge .
                        Faptul ca nu ajunge in temperatura optima , adica 4 linii , poate consuma mai mult?

                        Comment


                        • Nu consuma mai mult. Chiar daca nu ai 4 linii poti fi aproape de temperatura optima.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • De cand am masina am vazut doar de 2 ori 4 linii la temperatura... si asta dupa mers in suturi prin oras... oricum pana acum am avut cam acelasi consum (5.4 - 6.2 %) si sunt destul de multumit...
                            Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                            sigpic

                            Comment


                            • Succes!

                              Hehehe!
                              Dupa ce le zisesem celor din service (era la sfarsit de Martisor, inca rece) de curiozitatea mea in legatura cu display-ul de temperatura, acum in Mai_Florar, temperaturile urcand febril spre canicula de vara (se pare ca vom avea iarasi o fierbinte vara), prin oras am observat ca daca schimb de la anumite turatii in sus (hai sa zicem pe la 2700-2900) si mai mergi ceva zeci de minute bune in oras, fericesti afisajul cu umplerea a patru gradatii (nu bahice!)

                              Daca era dupa mine cel mai bine ar fi fost sa fie montate ceasuri (termometru cu gradatii in Celsius si barometru pentru presiune ulei); le consider de muuuult mai buna precizie decat niste display-uri pricajite.
                              My opinion!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Din pacate se considera ca omul de rand nu are nevoie sa stie nici presiunea si nici temperatura. (la ultimile dacii 1300-1400 nu mai era nici turometru si nici indicatorul de benzina- acesta fiind inlocuite cu beculete) .

                                soferul trebuie atentionat atunci cand valorile masurate nu se alfa in plaja de valori considerate normale. In rest inseamna ca totul este ok.
                                un motor diesel se incalzeste destul de greu deoarece are randamentul foarte ridicat.

                                din ce imi aduc aminte de pe la fizica parca randamentul era un raport intre sursa rece si sursa calda nu mai stiu exact cum era. Dar ce am retinut si asta stiu sigur pentru ca randamentul fie bun (aproapre de valoarea 1) atunci temperatura sursei reci este cat mai mica iar valaore temperaturii sursei calde sa fie cat mai ridicat.

                                P.S. Sursa rece- blocul motor, pistoane
                                sursa calda- comustibilul in momentul arderii

                                in teorie motorul cu cat e mai rece cu atat are un randament mai bun ( in practica nu e chiar asa)
                                Last edited by vali007; 5 June 2008, 15:09.
                                1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google