Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VIORE_L
    replied
    Termostatele montate din fabrica sunt bune,rezista cativa ani dar dupa aceea cand mergi la"reprezentanta" iti monteaza altceva mai prost de uzina thompson made in france dar cu pret de firma si incepe joaca 2-4...si auzi un mecanic asa face toate ba e sonda ba e masa dar termostatul este fff bun ...nu este defect ca asa arata pe tester 80 de grade...merge bine.....cand el trebuie sa inceapa deschiderea la 89 de grade

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Se racoreste mai bine motorul....)) orikm poate motorul functioneaza la 80C si tu ai 2 linii....si temp optima stiu ca este intre 80 si 90

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    si la mine sta pe 4 linii, daca apuca, dar nu apuca
    probabil, cu termostatele care deschid la 83 de grade, vezi mult mai greu 4 linii.
    nu stiu daca e un plus sau un minus...

    Originally posted by Hirayama View Post
    Nu-i problema, el ma contrazicea pe mine din reflex dar sasi vada problemele la termostat pauza.....cam la fel cu barna si paiul...
    ce probleme cu termostatul ?! atata timp cat toti cu dci E4 nu vad 4 linii pana nu sunt 20 de grade afara, inseamna ca sunt in gragic.
    Last edited by B997NDL; 30 March 2016, 22:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    La mine si-a revenit.....sta la 4 linii in permanenta )))
    S-o fi înecat si el.....

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu stiu ce termostat de origine am (nici nu ma intereseaza sa aflu prea curand), dar dupa mai bine de 7 ani, functioneaza ireprosabil; la fel si cele buclucase pavele.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Cele de origine tomphson sunt niste petarde dai banii degeaba...daca pe termostat scrie 89 de grade la deschidere si merge spre 90 si ceva acolo cei de la dacia spun ca 80 arata bine ...eu am gaz si se cunoaste cand sta la 90 -92 trece mai repede pe gaz dupa o evetuala oprire...sa traiasca wahler merge struna ...voi sa montati de uzina ca merge bine ....

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    @ndl

    nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii?


    stiu, am fost rau
    Nu-i problema, el ma contrazicea pe mine din reflex dar sasi vada problemele la termostat pauza.....cam la fel cu barna si paiul...

    Si pariez ca tot nu a inteles care e diferenta nici din ce iam spus eu si nici din ce ia spus tortionarul...

    Nui nimic, il schimba acum si va vedea in sfarsit 4 linii....chiar daca sunt un pic chinuite cu cel de 83

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Pune si tu un Calorstat- 110 de lei.
    multumesc pentru pot. vad ca e chiar mai putin pe epiesa, 86 de lei.

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    si deschide la 83 de grade, ceea ce e de bine.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Ms Cristi. O las in pace.....imi bat capul degeaba...cu toate ca mi se pare ciudat 4 linii pana la 105? Nu-i cam mult? ))

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    @ndl

    nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii? ca mi-am adus aminte de discutiile in contradictoriu cu hyra...pe tema asta
    ba da, asa scrie peste tot. uite si pe epiesa.... E4 la 83 iar cel de E3 la 89

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    si uite si la E3
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    nu stiu, am verificat cand am facut itp-u. dupa ce au facut inspectia tehnica am semnalat problema asta la cei de la revizie. eu eram pornit sa-l schimb dar ei au zis nu vreti sa facem mai intai o proba de drum sa stim ce are? ca poate nu e termostatu si dati banii degeaba...mi s-a aprins beculetu si am acceptat bucuros proba de drum. mecanicu la covrig, eu in dreapta cu baritai tehnica in poala(laptop si cablaraie) beleam ochii la temperatura. mers si turat si linistat, 2 linii in bord, pe tester 80 de grade, s-a uitat si el, a zis ca inchide si deschide corect termostatul, masa insuficienta nu pare sa aiba si e posibil sa fie si sonda dar nu-si pot da seama cu exactitate. l-am intrebat daca sonda influenteaza in vreun fel consumul, mi-a explicat ca exista 2 citiri : una de la ecu, foarte precisa, si o valoare care e afisata in bord, nu foarte precisa si care are valoare orientativa si ca nu are absolut nici un impact negativ asupra consumului si ca sa stau linistit ca masina n-are nimic. ok, n-am mai schimbat nici un termostat, am ramas si cu vreo 200 si ceva de lei in buzunar, i-am tras o spalare ca mi-o murdarisera si mi-am vazut de treaba

    am gasit ceva dar nu stiu daca e corect

    2-4 linii= 50-80 grade
    4 linii = 80-105
    6 linii = 105-115

    dupa cum se observa, 80 de grade e o valoare cam indecisa, apartine si spectrului de 2 linii si celui minim de 4 linii. deci probabil ca aici e toata problema cu 2-4-2-4 linii in intervalul 79-81 de grade

    pe de alta parte , problema poate fi mult mai complexa, temperatura neavand absolut nici o treaba, fiind doar o ”victima colaterala”

    un contact imperfect poate duce la jocul de linii
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 23:22. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    ))) ambitios si tu......)) eu mă lăsăm pagubas de la al2 lea....)))
    Pe tester la 80C ai 2 linii? Pai si la cat se muta pe 4?

    Te întreb ptr ca temp optima este intre 80 si 90.....si daca trece la 85 la 4 linii chiar voi sta linistit....))
    Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 22:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    erau afisate pe undeva intervalele

    eu stiu ca la 2 linii am 80 de grade, aratate pe tester, asa ca ma doare fix undeva ca merg cu 2 linii.

    am schimbat 4 termostate in total, impreuna cu tot antigelul, la reprezentanta si a 2a zi imi arata tot 2-4-2-4, etc. asa ca... e ok, vorba celor din reprezentanta, noi vi-l schimbam dar sa stiti ca nu are absolut nimic )

    primii 3 ani e drept ca a mers bine merci afisajul, 4 linii, nici o fluctuatie etc. dupa ce au schimbat antigelul prima data, in iarna aia au inceput si fluctuatiile, mai intai ocazional dupa care s-au acutizat pana s-a ajuns la cronicizare, adica blocat pe 2. in fiecare an am schimbat termostat+ tot antigelul iar intr-un an, cel cu distributia, schimbate 2 termostate si 2 randuri de antigel. rezultatul a fost acelasi in ultimul an si ceva am renuntat si n-am mai schimbat nimic si nu e vorba ca o perioada a mers bine si dupa aia iar a reaparut problema. nu, de a 2a zi a reaparut problema
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 22:48.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Corect Cristi! Are tolerante mari acest indicator....l-au gândit si pe asta cu piciorul stâng....ca multe altele....nu puneau ei un ceas normal.....tehnologie domne....
    Măcar de puneau doar 2 linii ))) nimic, 1 sau 2 si stiai o treaba.....vb ta, 3 linii nu exista..doar 2 sau 4...

    La ce temp iti apar 2 linii si la ce temp iti apar 4 linii?are habar cineva? Ca daca am 2 linii de la 45C la 79C...este clar.....si la80c ai 4 linii înseamnă ca daca in mers apa scade la 78C....iti apar 2 linii..si noi intram in panica ca nu avem temp optima sa ii dam 4500 de ture...

    La Peugeot 207 aveam ceas normal si acul statea un pic sub 90C....acolo ingheta.....la Peugeot 308 acul statea inghetat la 90C fără sa porneasca gmvul....la hiunday accent tata nici nubare ceas.....doar când motorul este rece sta un bec aprins sa te atentioneze ca nu are temp optima, când se stinge (foarte repede ptr un diesel) ii dai blana....nubsti daca ai 49C sau 90....
    Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    in lipsa unui indicator analogic, eu am rezerve in privinta preciziei indicatorului digital de la logan

    e ca la liniutele de la benzina. o liniuta tine locul a 5l. dar nu stii cat% dintr-o liniuta ai consumat / mai ai decat cand dispare stii sigur ca 5l s-au dus dar intre cele 2 momente nu stii nimic. pe cand la un indicator analogic informatia e mult mai precisa. asa si la temperatura. o fi o chestie de 1 grad, 2 diferenta sub pragul minim de 4 linii. pt ca si liniile astea nu au valori precise, exacte, sa zici ca 4 linii reprezinta exact 80 de grade sa zicem. nu, 4 linii desemneaza un interval de valori. 4 linii poate sa insemne si 80 de grade dar si 88 sa zicem sau cat e pragul maxim superior pt 4 linii

    loganul nu stie sa arate 3 linii la temperatura. asa ca diferenta intre 2 si 4 linii e destul de mare. eu de asta nu ma mai stresez.

    din moment ce mai are rabufniri si-mi arata 4 linii si dupa 10 sec imi arata 2 ce diferenta de temperatura sa fie intre cele 2 momente? adica acu am 80 de grade si peste 10 sec am 60? hai ma lasi?! nu am 80 ca oi avea 78 sau 79. mare branza. pt asta nu merita atata stres si bani, din pct meu de vedere
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 22:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google