Termostatul incepe sa deschida mai devreme de 89 de grade, la 89 este dechis complet. Luati fisa aia tehinica facuta de inginerii lu' peste prajit si aruncati-o la recycle bin, ca sa nu zic la tomberon. In afara de fisa aia, aratati-mi unde altundeva mai scrie mizeria aia.
Sa va spun si pe ce ma bazez cand spun asta (vorba lu' Ilie Moromete: "pe ce te bazezi?"): De ce a fost proiectat gmv-ul sa porneasca la 95 de grade, adica sa nu-i dea voie motorului sa treaca mai sus de temperatura asta, daca termostatul nu asigura o racire completa pentru ca nu este deschis de tot?!
Cel mai bine va puteam dovedi treaba asta daca Loganul avea un indicator analogic la temperatura apei. Si cum nu are, va arat poze facute la alte masini. Un Peugeot 406 diesel, al carui termostat este deschis complet la 83-85 de grade si un Peugeot 307, motor 1.6 16v care are un termostat de 89 de grade, la fel ca la Logan benzina.
Cu ambele masini am mers in oras in perioada cand a fost gerul ala, dar si in perioda asta cand sunt temperaturi cu plus. In nici unul din cazuri temperatura nu a urcat mai mult decat arata indicatoarele alea din poze, indiferent de cat de frig a fost afara.
Am mers cu masinile astea (merg aproape in fiecare zi ) si cand au fost temperaturi de peste 40 de grade afara, in afara orasului si in oras la semafoare, niciodata temperatura nu a aratat mai mult de 95-97 de grade la niciuna din masini.
De ce temperatura aratata de indicatoarele astea nu sta exact la cat spune in manualul ala. Asa ar fi logic nu, daca spune 89, inseamna ca temperatura motorului nu scade sub valoarea asta.
De ce la loganurile diesel, care au un termostat de 83 de grade, nu se aprind 4 linii pe indicator? 4 linii arata ca motorul are intre 75 si 80 de grade, daca ar fi cum zic ei, inseamna ca motorul va avea 83 de garde indiferent de anotimp si de temperatura de afara.
Teoria conspiratiei, sa moara ce-am pa' casa!
Sa va spun si pe ce ma bazez cand spun asta (vorba lu' Ilie Moromete: "pe ce te bazezi?"): De ce a fost proiectat gmv-ul sa porneasca la 95 de grade, adica sa nu-i dea voie motorului sa treaca mai sus de temperatura asta, daca termostatul nu asigura o racire completa pentru ca nu este deschis de tot?!
Cel mai bine va puteam dovedi treaba asta daca Loganul avea un indicator analogic la temperatura apei. Si cum nu are, va arat poze facute la alte masini. Un Peugeot 406 diesel, al carui termostat este deschis complet la 83-85 de grade si un Peugeot 307, motor 1.6 16v care are un termostat de 89 de grade, la fel ca la Logan benzina.
Cu ambele masini am mers in oras in perioada cand a fost gerul ala, dar si in perioda asta cand sunt temperaturi cu plus. In nici unul din cazuri temperatura nu a urcat mai mult decat arata indicatoarele alea din poze, indiferent de cat de frig a fost afara.
Am mers cu masinile astea (merg aproape in fiecare zi ) si cand au fost temperaturi de peste 40 de grade afara, in afara orasului si in oras la semafoare, niciodata temperatura nu a aratat mai mult de 95-97 de grade la niciuna din masini.
De ce temperatura aratata de indicatoarele astea nu sta exact la cat spune in manualul ala. Asa ar fi logic nu, daca spune 89, inseamna ca temperatura motorului nu scade sub valoarea asta.
De ce la loganurile diesel, care au un termostat de 83 de grade, nu se aprind 4 linii pe indicator? 4 linii arata ca motorul are intre 75 si 80 de grade, daca ar fi cum zic ei, inseamna ca motorul va avea 83 de garde indiferent de anotimp si de temperatura de afara.
Teoria conspiratiei, sa moara ce-am pa' casa!
Comment