Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostatul incepe sa deschida mai devreme de 89 de grade, la 89 este dechis complet. Luati fisa aia tehinica facuta de inginerii lu' peste prajit si aruncati-o la recycle bin, ca sa nu zic la tomberon. In afara de fisa aia, aratati-mi unde altundeva mai scrie mizeria aia.
    Sa va spun si pe ce ma bazez cand spun asta (vorba lu' Ilie Moromete: "pe ce te bazezi?"): De ce a fost proiectat gmv-ul sa porneasca la 95 de grade, adica sa nu-i dea voie motorului sa treaca mai sus de temperatura asta, daca termostatul nu asigura o racire completa pentru ca nu este deschis de tot?!
    Cel mai bine va puteam dovedi treaba asta daca Loganul avea un indicator analogic la temperatura apei. Si cum nu are, va arat poze facute la alte masini. Un Peugeot 406 diesel, al carui termostat este deschis complet la 83-85 de grade si un Peugeot 307, motor 1.6 16v care are un termostat de 89 de grade, la fel ca la Logan benzina.
    Cu ambele masini am mers in oras in perioada cand a fost gerul ala, dar si in perioda asta cand sunt temperaturi cu plus. In nici unul din cazuri temperatura nu a urcat mai mult decat arata indicatoarele alea din poze, indiferent de cat de frig a fost afara.
    Am mers cu masinile astea (merg aproape in fiecare zi ) si cand au fost temperaturi de peste 40 de grade afara, in afara orasului si in oras la semafoare, niciodata temperatura nu a aratat mai mult de 95-97 de grade la niciuna din masini.
    De ce temperatura aratata de indicatoarele astea nu sta exact la cat spune in manualul ala. Asa ar fi logic nu, daca spune 89, inseamna ca temperatura motorului nu scade sub valoarea asta.
    De ce la loganurile diesel, care au un termostat de 83 de grade, nu se aprind 4 linii pe indicator? 4 linii arata ca motorul are intre 75 si 80 de grade, daca ar fi cum zic ei, inseamna ca motorul va avea 83 de garde indiferent de anotimp si de temperatura de afara.


    Teoria conspiratiei, sa moara ce-am pa' casa!
    Attached Files
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • probleme cu 2 liniute cand merg prin oras 50-70h 4 liniute iar cand iesiam in afafara 120h 2 liniute am urmat un sfat din posturile anterioare adica, sprei wd 40 contacte la senzorul de temperatura l-am speriat putin si a revenit la normal 4 liniute apare imediat, deci incercati si metoda asta wd 40 la senzorul de temperatura.

      Comment


      • Intradevar am constatat si eu dupa mai multe probe ca senzorul de temperatura este cauza acestor probleme. Remediabil? Probabil cu un nou senzor de temperatura .Problema a aparut cand cei de la Dacia au schimbat furnizorul. Nu stiu daca astea care se gasesc sunt mai bune dar tind sa cred ca nu. Practic este vorba de variatia rezistentei senzorului care nu mai corespunde cu ce ar trebui sa varieze tabloul de bord . Daca mai are cineva vreo idee dintre cei de la Dacia sa zica ,eu am incercat TOT adica mase verificate ,cablaj greu inlocuit ,lampi spate verificate ,etc. Succesuri !!!

        A si apropo chestiile aste apar numai la benzina , Dieselul este Diesel (ganditi inainte sa postati sau macar cititi ciclul Otto versus Diesel)
        Last edited by victor80; 7 April 2010, 22:57. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by lorenzlorenzu View Post
          probleme cu 2 liniute cand merg prin oras 50-70h 4 liniute iar cand iesiam in afafara 120h 2 liniute am urmat un sfat din posturile anterioare adica, sprei wd 40 contacte la senzorul de temperatura l-am speriat putin si a revenit la normal 4 liniute apare imediat, deci incercati si metoda asta wd 40 la senzorul de temperatura.

          tot asa face 4 liniute in oras si in afara 2 liniute nu stiu ce poate sa aiba, cred ca face figuri senzorul de temperatura

          Comment


          • Am si eu aceasi problema ca si Gionik. Indiferent de viteza cu care circul temperatura apei nu creste peste doua linii. Exceptie face circulatia in aglomeratie si mersul la ralanti dupa citiva km rulati. oare e defect termostatul? stie careva?

            Comment


            • Termostat defect... cu siguranta.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Salutare vreau sa va intreb si eu la cat timp dupa pornirea motorului trebuie sa plece GMV ,sa va explic mie imi pleaca prea des electroventilatorul , adica dupa 10 min cam asa, si apoi tot pleaca din 3 in 3 minute este normal sa fie asa ? Va multumesc anticipat

                Comment


                • Eu zic ca da, la mine cand merg pe drum accidentat cu a I-a imi porneste ventilatorul din 200 in 200 metri. Am montat un led sub chederul din stalpul stanga pentru a vedea cand este pornit ventilatorul la sosirea in parcare. Daca opresc motorul cu ventilatorul pornit imi merge inca cateva minute, daca astept cu motorul mergand la ralanti, ventilatorul se opreste in maxim 30 secunde pentru ca apa racita din radiator e impinsa de pompa de apa pana-n chiulasa unde e senzirul de temperatura. Astfel fac "economie" de uzura a electroventilatorului, axul motorasului ventilatorului e pe bucse, nu pe rulmenti si in timp o sa faca joc.

                  Comment


                  • nu este un timp standard, ci depinde de regimul de mers si de temperatura mediului inconjurator.
                    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                    Comment


                    • senzor de temperatura 60 ron si se scapa de 2 liniute mereu si 4 doar cand porneste gmv . normal 2 liniute la inceput apoi 4 constant indiferent de viteza sau de functionarea gmv. senzotul se gaseste la orice magazin de pise auto mai serios pentru caliate ,se monteaza usor si se pierde foarte putin antigel prin schimbare .toata treaba se face numai cu motoru rece nu caldut .

                      Comment


                      • NU mai inteleg nik????help

                        Am un logan din 2007 mci,pana acum nu am avut nicio problema,asta iarna a umblat tata la motor s a uitat la ulei si nu a inchis bine capota capota si aveam fluctuatii la indiatorul de apa,acum o pornesc,plec,imi urca la 2 liniute si nu mai urca la 4(si afara este destul de cald),caldura baga,dar nu urca la 4????

                        Comment


                        • termostatul trebuie schimbat.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • salut la toti. am un logan mcv pe benzina. acum 2 saptamani cand am depistat problema am mers 30 km jumatate oras jumatate in afara vara si tot la 2 linii statea indicatorul. problema e ca daca turez morotul la peste 3000 rot/min se ridica la 4 linii... cand reduc in jur de 2000rot revine in 5-10 secunde iar la 2 linii. am incercat diferite 'scheme' sa ajunga la 4 linii dar nu merge. cand opresc masina pt 2 minute sa alimentez de exemplu si urc inapoi in masina sa plec mai departe la pornire imi arata 4 linii dar dupa cateva secunde revine iar la 2. nu am idee de la ce ar putea fi.. daca ar sti cineva care ar fi problema...

                            Comment


                            • la golanul meu am 4 lini la mers urban ,dar cand o turez la 3000 si merg 70-80 trece la 2 linii ,si am aceeasi problema ca si colegul cu oprirea la peco

                              Comment


                              • Termostatul blocat pe jumatate deschis se inlocuieste

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google