poate fi termostat blocat pe deschis.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Am si eu problema asta, am facut un drum de la Constanta la Bucuresti si pana sa intru pe autostrada am avut doar doua linii la indicatorul de temperatura. Pe autostrada s-a ridicat la 4 linii, iar cand am intrat in Bucuresti a revenit la doua liniute. Cred ca a ramas termostatul blocat.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
ciudat
ieri s-a intamplat ceva "ciudat"
in afara de chestia k s-a incalzit mai greu (a urcat foarte greu la 4 linii), dupa cativa kilometrii in timp ce mergeam am observat k a scazut 2 linii , in mers la 90-100 km/h
care-i explicatia? k nici iarna trecut pe ger nu scadeau liniile in timp ce mergeam
Comment
-
astazi dimineata am plecat spre Targoviste; in Bucuresti am avut 4 linii, insa cand am iesit din oras si am marit viteza >80 km/h mi-au scazut liniutele la 2... astfel ca in localitati, la 50-60 km/h aveam 4 liniute iar afara 2...??? la intoarcere spre Bucuresti, la fel, ba chiar am mers ceva mai turat in a 4-a si a 5-a (reprize de 100-130km/h); m-am oprit de cateva ori sa verific si daca porneste ventilatorul, si nu a pornit niciodata, sau cel putin da fiecare data cand verificam eu; sa fie termostatul/senzorul de temp?
ce ar trebui sa verific pt a descoperi problema? mai pot beneficia de schimbarea termostatului/senzor temperatura daca am garantie extinsa pana in decembrie ?
OFF: am alimentat azi pt prima oara de cand am loganul cu carrera 95 de la omv; pana acum am alimentat numai de la petrom, 99 sau 95; doar odata de la rompetrol, de 95...sincer benzina de la omv mi se pare mult mai buna...Last edited by ionut.c; 17 October 2010, 22:26.
Comment
-
mi-am facut programare azi la meridian pt ora 1700...si normal, nenea care se ocupa de garantii avea program numai pana la 16.00... tuta cu care am vb la telefon mi-a zis ca la 17.00 sunt oamenii prezenti... asa ca am reprogramat pt alta data...nenea de la receptie nu a stiut sa imi spuna daca termostatul este sau nu acoperit de garantia extinsa...ramane de vazut, va tin la curent!
Comment
-
Verifica in felul urmator: pornesti motorul si cand se aprind primele 2 linii pui mana pe radiatorul de racire
-daca este cald, schimbi termostatul (temostatul trebuie sa deschida la 89 grade! )
-daca este rece, schimbi sonda de temperatura apa (decalibrata).
Asta se face cand motorul este receInstalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU
Comment
-
Originally posted by balauru30 View Post-daca este rece, schimbi sonda de temperatura apa (decalibrata).
PS : nu se pune mana pe radiator, se pune mana pe furtunul gros care intra in radiator !sigpic
Comment
Comment