astazi am schimbat si eu termostatul....nu mai baga caldura,si nici nu mai urca temp mai mult de 2 linii....acum e bine
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
-
Originally posted by ionut.c View Postmi-am facut programare azi la meridian pt ora 1700...si normal, nenea care se ocupa de garantii avea program numai pana la 16.00... tuta cu care am vb la telefon mi-a zis ca la 17.00 sunt oamenii prezenti... asa ca am reprogramat pt alta data...nenea de la receptie nu a stiut sa imi spuna daca termostatul este sau nu acoperit de garantia extinsa...ramane de vazut, va tin la curent!http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Salut,
Astazi pe aproximativ 100 km(Tg Mures-Cluj), cam doua sectoare de coborare, destul de abrupte, de tot atea ori a scazut temperatura de la 4 linii la doua linii, plus ca am observat faptul, ca, caldura nu mai este la fel de intensa in masina ca alta data(faza cu caldura poate sa fie o parere subiectiva). In rest, acceleram sau turam mai tare si revenea, dar nu cred ca este normal.
Traseul acesta il fac de vreo 4 ani cu aceasta masina, dar niciodata in alte ierni, cand temperatura era mult mai mica, nu pateam faza asta.
Sa fie termostatul? Defectiunea sa fie la inceput?
Multumesc pentru raspunsuri.
Comment
-
Originally posted by sergiu_psc View PostSi pe mine ma intereseaza daca termostatul este acoperit de garantia extinsa. Am citit contractul de garantie extinsa si termostatul nu apare la excluderi. Ramane de vazut ce spun si cei de la service.
Comment
-
Originally posted by adailton View PostSalut,
Astazi pe aproximativ 100 km(Tg Mures-Cluj), cam doua sectoare de coborare, destul de abrupte, de tot atea ori a scazut temperatura de la 4 linii la doua linii, plus ca am observat faptul, ca, caldura nu mai este la fel de intensa in masina ca alta data(faza cu caldura poate sa fie o parere subiectiva). In rest, acceleram sau turam mai tare si revenea, dar nu cred ca este normal.
Traseul acesta il fac de vreo 4 ani cu aceasta masina, dar niciodata in alte ierni, cand temperatura era mult mai mica, nu pateam faza asta.
Sa fie termostatul? Defectiunea sa fie la inceput?
Multumesc pentru raspunsuri.
Comment
-
Eu incalzesc masina in mers,de-abia dupa 100 200 de metri am 2 liniute pe ceas,la 4 ajung in oras si am aceleasi fluctuatii de temperatura(scade la 2,urca la 4),tind sa cred ca nu e de vina termostatul,o mare influenta o au si temperatura de afara si modul de folosire al motorului si densitatea de trafic.
Am ajuns si la 6 liniute vara asta(30+ grade celsius) moment in care porneste ventilatorul.
Lichidul din instalatie e in limite.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
My ride
Comment
-
Fa un test de calculator si compara temperatura apei cu ce-ti arata tabloul de bord :
-Toate segmentele sunt stinse la o temperatură mai mică de50 °C
-De la50°C(exclusiv) până la 80°C(exclusiv),doua segmente sunt aprinse
-De la80°C(inclusiv) până la 105°C(exclusiv), patru segmente sunt aprinse
-De la105°C(inclusiv) până la 115°C(exclusiv), sase segmente sunt aprinse
-La peste115°C(inclusiv), toate segmentele sunt aprinse împreună cu martorul luminos de alertă
Daca nu se potrivesc schimba sonda de temperatura apaInstalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU
Comment
-
Eu am facut acest test nu o data ci de mai multe ori si de exemplu la masina mea apar 2 linii la 50 grade si imi apar 4 linii doar pe la 84 grade pentru ca la 83 grade deschide termostatu si scade pana la 79-80 grade.
Deci iarna nici nu are cum sa ajunga la 4 linii dci-ul.
Asta la masina mea e posibil ca la alt dci sa functioneze altfel termostatul.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
-
nu va ingrijorati ffratilor, cand motoru nu merge inp arametrii inseamna ca e totul ok, cool chiar
domnu sdp, nu ai voie sa ia temp aia la dci, dci merge mai cald decat benzinaru, si iarna la -20 dupa juma de ora o ora tot tre sa urce la 4 linii ...
ai scris odata: apar 4 liniute intre 80 si 86 de grade. In acel moment deschide termostatul si inchide la 80 de grade. fals ... ceva nu iti merge bine nu ai cum sa mergi cu dci optim cu temp aia
ps. odata cu alea 2 linii, o sa vezi si un consum mai mare (la benzinar se simte) la dci nu prea, oricum el merge pe degeaba
Originally posted by FloNZN View Postastazi am schimbat si eu termostatul....nu mai baga caldura,si nici nu mai urca temp mai mult de 2 linii....acum e bineLast edited by DeLuXe; 28 October 2010, 11:51.sigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View Postnu va ingrijorati ffratilor, cand motoru nu merge inp arametrii inseamna ca e totul ok, cool chiar
domnu sdp, nu ai voie sa ia temp aia la dci, dci merge mai cald decat benzinaru, si iarna la -20 dupa juma de ora o ora tot tre sa urce la 4 linii ...
ps. odata cu alea 2 linii, o sa vezi si un consum mai mare (la benzinar se simte) la dci nu prea, oricum el merge pe degeaba
esti belea sigur ai schimbat ce trebuia? ai citit manualul sa vezi ca temp optima de functionare e la 4 linii?
Coool dieselul merge "mai cald decat benzinarul"
Noile masini dCi , nu Dacia ... au sistem de incalzire auxiliar , sa-i zicem o mini centrala care functioneaza da la 5 , 6 grade in jos pentru mentine temperatura motorul . Mai departe , Loganul/Sandero/Duster au calorifer electric auxiliar care functioneaza sub 5 grade sau ceva pe acolo , pentru a incalzi habitaclu .
Crede-ma ca al meu de nou n-a vrut sa urce iarna la 4 , eventual daca-i pun cartoane in fata ca la dacia veche sa urce .
Benzinarul daca merg cu el pana la prima statie de autobuz este deja la jumatate acul de temperatura si baga caldura de pot sta si in tricou .
In concluzie , dieselul lucreaza la temperaturi mai joase si iarna daca nu are un sistem auxiliar de incalzire/preincalzire a motorului nu ai ce sa-i faci .
Inca o chestie diesel vs benzina , la diesel toata vara i-am auzit gmv-ul pornind doar cand ii dadeam drumul la A/C , benzinarul daca il lasam sa mearga la ralantii in 20 de min pornea .MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View PostDeci iarna nici nu are cum sa ajunga la 4 linii dci-ul.
Asta la masina mea e posibil ca la alt dci sa functioneze altfel termostatul.
Eu zic ca conteaza si ce ulei ai in motor iarna la cei cu dci, cu 5W-40 am impresia ca motorul ajunge la temperatura de lucru mai repede decat cu unul care are 10W-40.Last edited by SUPERCAR; 28 October 2010, 13:28.
Comment
Comment