Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ianuarie am schimbat termostatul deoarece...2 linii, se stie, am pus o idiotenie de Klaxcar si a mers pana acum 2 saptamani, si iar...2 linii, se stie, am pus azi am pus unul original...4 linii, se stie, sper sa ma tina mai mult asta.

    Comment


    • @SUPERCAR: Intradevar trebuie sa mergi in ture multe ca sa ajungi la 4 linii dar nu ajungi indiferent cat o calci daca este foarte frig afara.

      In plus ai vazut ca la dci-uri la frig puternic cam "caraie" un pic injectoarele si chiar bat la prima pornire pe ger si parca nu iti vine sa ii dai "in gura..."

      Uleiul nu conteaza eu am 5w40 si nu ajunge mai repede la 4 linii decat cand aveam 10w40.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • La mine a inceput cam la fel, cu oscilatii intre 2-4 liniute, pana asta vara cand nu a mai trecut de 2 liniute. Asa ca am zis sa vad care e problema. Facut diagnoza, asteptat sa se incalzeasca. Totul e normal. Apa urca pana la 98 de grade, porneste GMV, se raceste pana la 95-96 grade si treaba se repeta. Pe display doar 2 liniute.
        Concluzii: termostat ok, sonda ok, display???? nu am incercat treaba cu resetarea, nu vad legatura.

        Eu inteleg ca informatia legata de temperatura e primita de CB-u ori de la UCE sau UCH, ori citita direct de la sonda. Tind sa merg pe prima varianta. So, daca controlerul CB-ului primeste o info si trebuie sa o picteze, iar acea info este citita corect (diagnoza a aratat valorile bune) unde poate fi problema? Doar daca nu ajunge la CB-u aceeasi info ca cea trimisa.
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • In cazul asta, eu as inlocui direct sonda de temperatura ... daca zici ca temperatura apei este normala si pe indicator apar doar 2 liniute.
          Sau macar fa o proba cu o alta sonda de la un prieten. Nu e chiar ieftina una noua ...

          Comment


          • Nu stiu cat de bune sunt si cele originale deoarece au garnitura aia din mijloc cu cauciuc , din cate am inteles astea se decalibreaza cel mai repede, eu in momentul de fata am pus unul care nu are cauciuc acolo in mijloc, era un pic mai scump decat cel cu cauciuc sper sa tina macar 2 ani cat a tinut cel original.

            Termostat Master Sport
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by gl_mmm View Post
              In cazul asta, eu as inlocui direct sonda de temperatura ... daca zici ca temperatura apei este normala si pe indicator apar doar 2 liniute.
              Sau macar fa o proba cu o alta sonda de la un prieten. Nu e chiar ieftina una noua ...
              Stai ca nu inteleg. Daca DDt2000 arata ca apa ajunge la 98 de grade, nu inseamna ca sonda este buna? GMV porneste, caldura este din plin. Sunt mai multi senzori de temperatura a apei pe acolo si CB isi ia de la una iar DDt de la alta?
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • In majoritatea zdrobitoare a cazurilor, cauza pentru care in bord iti arata numai 2 liniute sau joaca 2-4-2-4-2etc liniute, este termostat defect sau/si sonda de temperatura defecta.
                Sonda care citeste temperatura lichidului de racire din motor este doar una. Sunt poze pe-aici. Ma refer strict la sonda care are legatura de indicatia din bord.
                Mi-e greu sa cred ca indicatia eronata a temperaturii in bord ar putea avea cine stie ce alte cauze mai complicate.

                Comment


                • am fost luni in service, unde au bagat-o pe tester si era defect termostatul. L-au schimbat, pe garantie, apoi au aerisit si completat cu 1L de antigel pur si vreo 200ml de apa in vasul de expansiune.
                  Mai nou se pare ca si la meridian iti dau voie sa intri in service sa asisti la ce iti fac la masina; toata treaba a durat vreo 3 ore...din care efectiv munca la masina vreo 25-30min...

                  Comment


                  • Salutare
                    Am ajuns la 4 linii asta vara la drum intins prin Dobrogea , in rest 2 linii .

                    Comment


                    • ai dci. am inteles ca e normal. la benzinare poate fi problematic.
                      Don't touch! Never ever steal
                      Unless you're in for the kill

                      Comment


                      • Si la mine ramasese termostatul blocat pe deschis si mi l-au schimbat pe garantie.
                        http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                        Comment


                        • salutare! ieri mi-a aparut si mie simptomul 0-2-4-2 liniute.e ceva grav daca merg cu ea asa? cel mai grav lucru care mi s-ar intampla care ar fi?am benzina+gpl 1.4mpi

                          Comment


                          • Nu-i grav, dar nici normal nu este. Cel mai grav lucru care ti se poate intampla este sa-ti creasca putin consumul, motorul nefunctionand intr-un regim de temperatura constant (~89grd C).

                            Comment


                            • Adrian2010, din cate observ masina ta este inca in garantie, asa ca fa un drum la dealer, sa-ti schimbe pe garantie termostatul/sonda. Inclin sa cred ca este termostatul, care a ramas in pozitia deschis.

                              Comment


                              • NUUUU!masina nu este in garantie.masina nu are consumul crescut.este acelasi.acum vad ca arata bine(cu exceptia ca inainte imi "sarea" pe gaz cand se faceau 2 liniute la temperatura,acum "sare" pe gaz cand arata 0 liniute si imi apare mai tarziu 2 liniute la temperatura,si apoi in mers 4 liniute).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google