Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jelly View Post
    Da uite ca eu nu stiam asta eram ferm convins ca termostatul vine fara acea garnitura. Termostatul cel nou este identic cu cel vechi care a fost pe masina Thomson parca scrie pe el, si asta nu-i original? Revin cu pozele
    La mine scrie Vernet France (pe termostat), si pe cel care l-am dat jos si pe cel care l-am pus nou. Inlcusiv celelalte inscriptionari (ceva cod) sunt identice.

    Comment


    • Va salut.Mi-am schimbat si eu termostatul acum 4 zile.Mi-am pus marca Klaxcar, facut prin Franta .Garnitura veche a fost refolosita deoarece, noul termostat, nu avea in pachet garnitura.Temperatura motorului a revenit la normal!

      Comment


      • Problema asta o am si eu .Se incalzeste greu iar dupa ce ajunge la 4 linii tot 2-4-2-4 si trebuie neaparat sa il schimb si eu .

        Comment


        • Am o intrebare termostatul se monteaza cu miezul acele de alama pe care este inscriptionat cifrele 89 spre motor? Eu cred ca asa ar fii normal dar nu sunt sigur, intreb asta pentu un prieten care a incercat sa schimbe termostatul singur si nu a fost atent cum a fost montat cel vechi.Multumesc!

          Comment


          • mie nu imi urca la 4 liniute pot sa o si bat. de cand am masina din aprilie 2005 si pe frig, si pe canicula tot la 2 liniute ramane. am fost si la mare , i-am facut aproape 700 km in mijlocul verii dar nu a urcat mai mult de 2 lini. asta e nu vrea nu vrea. numai bine tuturor

            Comment


            • Originally posted by Octavian___32 View Post
              Altfel...o sa strangeti pana rupeti suruburile (cum a facut CristiXP) si tot va scapa lichid.
              la destrangere s-a rupt bre surubu , nu la strangere )
              Am pus fara garnitura ,doar cu silicon dar sa stiti ca n-a tinut mult , 1-2 luni .
              Se poate refolosi garnitura de pe termostatul vechi , daca aveti grija si n-o rupeti .
              @alex125 la tine s-ar putea sa fie sonda totusi de vina , pentru ca vara n-ar prea trebui sa intampini probleme de genul ala.
              Last edited by Cristi_Xp; 11 December 2010, 11:51.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Jelly, termostatul are o singura pozitie de montaj nici sa vrei nu poti sa il montezi altfel pentru ca nu se poate, iti spun pentru ca eu personal mi-am montat la masina mea.

                Comment


                • Multumesc mult @evali_daniel pentru raspuns!

                  Comment


                  • Dupa cele citite pe aici m-am hotarat sa il schimb si eu astazi sa scap de probleme.Urmeaza sa vad ce termostat gasesc in oras. sper sa nu ma rupa la buzunar si sa fie si bun.

                    Comment


                    • Azi am schimbat termostatul (marca autotech) şi tot lichidul de răcire. Am ieşit să o forjez putin şi m-am bucurat când a urcat repede la 4 liniuţe dar bucuria nu a ţinut mult că scădea la 2 iar urca la 4 (nu-şi făcuse aerisirea complet). Am mai completat lichid şi iar am forjat-o la un drum mai lung până s-a hotărât să rămână la 4 liniuţe. Ce am observat: până să rămână la 4 liniuţe mai scade cam de două ori pentru o secundă sau două după care se stabilizează. E normal sau să suspectez şi senzorul??? Aştept păreri . Mulţumesc.

                      Comment


                      • Am si eu o intrebare am schimbat termostatul cu unul nou si nu stiu daca l-am pus corect.
                        L-am pozitionat astfel in corpul acela de plastic.(cu partea care scrie 89 catre motor e bine?)
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Iuga View Post
                          Azi am schimbat termostatul (marca autotech) şi tot lichidul de răcire. Am ieşit să o forjez putin şi m-am bucurat când a urcat repede la 4 liniuţe dar bucuria nu a ţinut mult că scădea la 2 iar urca la 4 (nu-şi făcuse aerisirea complet). Am mai completat lichid şi iar am forjat-o la un drum mai lung până s-a hotărât să rămână la 4 liniuţe. Ce am observat: până să rămână la 4 liniuţe mai scade cam de două ori pentru o secundă sau două după care se stabilizează. E normal sau să suspectez şi senzorul??? Aştept păreri . Mulţumesc.
                          nu ai aerisit probabil ca lumea . Se lasa pana porneste termocupla de 2 ori macar,abia atunci poti sa zici ca e cat de cat facut ciclul .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Originally posted by blanarucristi View Post
                            Si eu am de la o vreme aceasta problema, adica imi sta la 2 liniute temperatura, si nu mai ajunge la 4 decat cateva secunde, dupa care dispare din nou. Caldura baga, nu e problema, insa, nu mai urca la 4 liniute decat maxim 10-15 secunde, si pe urma scade iar la 2, chiar si dupa cateva ore de mers in oras.Am mai patit acelasi lucru si acum 2 veri, insa si-a revenit de la sine. Mentionez ca motorul este de 1.6 benzina. P.S. La baterie, ochiul magic este negru, nu mai arata verde, asta inseamna ca bateria este pe moarte? Am aceeasi baterie din fabrica, Rombat....
                            Spre fericirea mea, a inceput sa urce iar la 4 liniute, normal....ca si acum 2 veri, cand tot asa mi-a facut, si-a revenit de la sine. Sigur oare sa fie de la termostat? Ma gandesc ca o fi si de la altceva.....foarte dubios
                            Logan Ambition 1.6 8V

                            Comment


                            • Originally posted by IonutUSJ View Post
                              Am si eu o intrebare am schimbat termostatul cu unul nou si nu stiu daca l-am pus corect.
                              L-am pozitionat astfel in corpul acela de plastic.(cu partea care scrie 89 catre motor e bine?)
                              Da Ionut este bine!

                              Originally posted by Iuga View Post
                              Azi am schimbat termostatul (marca autotech) şi tot lichidul de răcire. Am ieşit să o forjez putin şi m-am bucurat când a urcat repede la 4 liniuţe dar bucuria nu a ţinut mult că scădea la 2 iar urca la 4 (nu-şi făcuse aerisirea complet). Am mai completat lichid şi iar am forjat-o la un drum mai lung până s-a hotărât să rămână la 4 liniuţe. Ce am observat: până să rămână la 4 liniuţe mai scade cam de două ori pentru o secundă sau două după care se stabilizează. E normal sau să suspectez şi senzorul??? Aştept păreri . Mulţumesc.
                              Chiar daca nu reusesti sa faci aerisirea cum trebuie de la inceput, stai linistit ca se face singura pe parcurs
                              Last edited by jelly; 12 December 2010, 10:08. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by IonutUSJ View Post
                                Am si eu o intrebare am schimbat termostatul cu unul nou si nu stiu daca l-am pus corect.
                                L-am pozitionat astfel in corpul acela de plastic.(cu partea care scrie 89 catre motor e bine?)
                                N-ai cum sa-l pui altcumva.
                                Numa la Dacia 1300 puteai sa-l pui si invers.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google