Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BRUTUSANF
    Cu ocazia asta m-am linistit si eu ca sunt si altele care desi pe benzina urca greu liniutele ,credeam ca este a mea de vina din cauza filtrului sport dar inseamna ca asa sunt ele
    lasa ca e mai bine mai repede decat sa nu creasca de 2 liniute cum am vazut la cineva la un diesel. era la un nene un cancer la el in masina si aburit tot(diesel), ii urca la 4 liniute foarte rar cand mergea mult cu ea in turatie mare... naibi am dat euroii pe o masina care nu face cald, mai bine mergem pe jos si faza cu cartonu`
    sigpic

    Comment


    • #32
      se mai intampla si urmatorul fenomen.Apa din motor circula prin radiatorul climatizarii tot timpul iar acum cu frigul asta cand se da drumul la caldura , apa din motor se raceste in mare parte pe aici, ca termostatul de la motor nu deschide circuitul de racire prin radiator decat la temperatura stabilita .Eu am testat chestia asta ca si la mine face la fel cu 2 linii la apa, dupa 5-6 km de mers cu caldura la maxim sa se faca cald ,am dat pe treapta 1 a climatizarii si am mai mers in continuare si a crescut temperatura la 4 linii .
      Captain of the black pearl

      Comment


      • #33
        offtopic... vand cartoane pt crescut temperatura apei si facut cald in golan diverse modele
        sigpic

        Comment


        • #34
          cartoanele le puneti degeaba in fata , asa de curiozitate sa puneti mana pe furtunul care pleaca de la termostat spre radiator ,sa vedeti ca e rece cand sunt 2 linii la bord , cateodata chiar cand sunt si 4 ca lichidul nu a ajuns la temperatura sa deschida termostatul.;)
          Captain of the black pearl

          Comment


          • #35
            Neatza people!!
            Merci de lamurire, Andrei!! Nu cred ca termostatul este stricat, din moment ce atunci cand am oprit, shi am stat la relanti, imediat a urcat la 4 liniute....cred intr-adevar ca problema este de la frigul de afara, shi viteza de rulare. Avand in vedere ca am venit acasa, la Piatra Neamt, de sarbatori, sa ma destind nitel, etc...nu o sa fac proba cu cartonul shi scotch-ul, pt ca sunt sigur ca daca as face-o, m-as convinge de cele spuse de tine ;) . Cat despre pusul cartoanelor, in mod permanent, nu cred k are rost...caldura ai in mashina...chiar si cu 2 liniute, muuuuuulta caldura , consumul de 7% in conditiile astea, cred ca este un consum bun.....iar daca montati cartoane, cat sa consume cu 4 liniute?? 6%....nu cred.
            Bafta multa tuturor!!
            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by gogoasha69
              lasa ca e mai bine mai repede decat sa nu creasca de 2 liniute cum am vazut la cineva la un diesel. era la un nene un cancer la el in masina si aburit tot(diesel), ii urca la 4 liniute foarte rar cand mergea mult cu ea in turatie mare... naibi am dat euroii pe o masina care nu face cald, mai bine mergem pe jos si faza cu cartonu`
              tin sa te contrazic
              la mine chiar si daca nu au aparut acele 2 liniute dupa 1-2 km incepe sa bage caldurica apoi din ce in ce mai cald chiar si cu 2 linii baga caldura
              mandru posesor de diesel
              Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

              Comment


              • #37
                Originally posted by stanlei_82
                tin sa te contrazic
                la mine chiar si daca nu au aparut acele 2 liniute dupa 1-2 km incepe sa bage caldurica apoi din ce in ce mai cald chiar si cu 2 linii baga caldura
                mandru posesor de diesel
                1.5 dci 85 cai nici la mine de cind am cumparato (de o luna jumate) nu a trecut de doua linii temperatura dar am o caldura beton si nici geamurile nu mi sau aburit niciodata poate mosul ala avea clapeta data pe recircularea aerului in interior si clar ca o sa se abureasca. Eu recomand ca la prima pornire mai ales cind mai e si frig chiar daca e deisel sau alta motorizare sa fie lasat macar un minut - doua sa traga uleiul in rampa ,sasi faca circuitul (sal rupa,si sa se unga toate angrnajele, stind oprit mai mult de 6 ore uleiul se scurge in baie -(parerea mea) )

                Comment


                • #38
                  La diesel pana se fac doua liniute, caldura vine de la aeroterma electrica. Dupa, la 2 liniute deja baga caldura bine, nu e nevoie de 4 sa fie cald in masina.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by andrei
                    La diesel pana se fac doua liniute, caldura vine de la aeroterma electrica. Dupa, la 2 liniute deja baga caldura bine, nu e nevoie de 4 sa fie cald in masina.
                    Deci cine are diesel sai traiasca cine nu sa isi doreasca

                    Comment


                    • #40
                      Alaltaieri am preluat jucaria (in ajun de Crac iun), Logan 1,5 DCI, si nu am observat dupa 288 km sa se modifice nivelul lichidului de racire de la 2 linii.E adevarat motorul a mers cu turatii normale (2500-3000) iar viteza nu a depasit 110 km/h. O sa fiu atent insa sa vad cum evolueaza!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Goran View Post
                        Alaltaieri am preluat jucaria (in ajun de Crac iun), Logan 1,5 DCI, si nu am observat dupa 288 km sa se modifice nivelul lichidului de racire de la 2 linii.E adevarat motorul a mers cu turatii normale (2500-3000) iar viteza nu a depasit 110 km/h. O sa fiu atent insa sa vad cum evolueaza!
                        o sa vedem si la vara cum e

                        Comment


                        • #42
                          daca termostatul e bun nu o sa fie probleme nici la vara
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Si e bun termostatul. Asa se incalzeste orice motor diesel, foarte greu. Nu mai zic in momentul in care stai la ralanti cu el, nu se incalzeste mai deloc, chiar daca o turezi, dar asta nu e recomandat oricum.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #44
                              (este curiozitatea mea )ma referam daca o sa se ridice mai mult de doua lini la vara nu am zis nimic de termostat

                              Comment


                              • #45
                                220 de km...cu doua liniutze.. majoritea in afara orasului.. si un frig afara de iti era frica sa iesi din masina
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google