If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
asta nu e o problema ca se ridica doar la 2 liniute temperatura normala d lucru este in jur de 50 de grade ,
eu intebam cu ceva timp in urma de ce la mine sta la 4 liniute mai tot timpul si mi sa raspuns ca nu e nimic rau in asta mai rau este sa nu se ridice nici la doua sau creasca pana la 6
Man am patit si eu la fel,al meu este un 1.4 mpi si cant am intrat in iarna tempetatura ajungea la 4 linii si fluctua cand 4 cand doua si m-am alarmat , am fost in service si mi-au spus ca nu are nimic ,dar am fost la Vaslui ,la reprezentatie si mi-au schimbat termostatul si tot la fel facea si mi-au schimbat sonda de temperatura si numai am avut problema de atunci.
Asa ca daca mai persista mergi si schimba sonda pe garantie daca mai ai .
MAi oameni temperatura de lucru a motorului este pe peste 90 grade , la 94 grade porneste electro ventilatorul.Motorul fierbe peste 120 g .Si inca ceva numai umblati la Bushonul de vizitare la antigel ca este format un vid , si daca deschideti da-ti senzorii peste cap.
Daca aveti de completat antigerul lasati sa se raceasca motorul.
Foarte corect Steel, si eu cand ziceam mai demult sa nu se desfaca busonul de la antigel decat la completare a sarit lumea pe mine ca unde am auzit eu si unii ziceau sa se desfaca busonul in fiecare saptamana ca e bine...
Si inca ceva numai umblati la Bushonul de vizitare la antigel ca este format un vid , si daca deschideti da-ti senzorii peste cap.
Intotdeauna, in orice sistem de racire cu apa, la orice autovehicul, nu numai la renumitul si extraordinarul nostru Logan, presiuna este mai mare decat cea atmosferica la nivelul solului, adica e mai mare de 1 atm, nici vorba de vid ...
Am avut ocazia sa pot urmarii niste parametrii pe un tester exista un prag de temperatura in jurul a 75 gradeC -difera de la o motorizare la alta- cind indicatorul din tabloul de bord sare de la 2 la 4 linii.Un MPI ajunge mai repede si se mentine mai bine la temperaturi mari 85-99gradeC fata de DCI.Cresterea rapida a temperaturii este influentata de temperatura exterioara si de solicitarea de caldura in habitaclu .Pina la temperatura de deschidere a termostatului apa din motor este racita de radiatorul de incalzire pe circuitul mic
PS In instalatia de racire se formeaza o presiune in fizica daca creste temp. creste si presiunea. de ce atunci cind motorul este cald, avem in vasul de lichid un nivel mai mic de lichid ca in cazul in care motorul este rece?
Aoleu andrei, am vazut ca de mai multe ori dai acelasi raspuns intr-un thread ), scuze, stiu ca nu-i de ras si ca e chiar iritant la un moment dat, dar ma amuza totusi
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Andrei ce stii termostatul de la diesel e diferit de cel de la benzinar (strict la Logan) ? Intreb din curiozitate ca din cate stiu motoarele pe benzina sunt mai stricte in ceea ce priveste regimul termic de functionare. Intrebarea se refera la temperatura la care se deschide termostatul nu la diferente de forma.
Mult noroc.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment