Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    asta nu e o problema ca se ridica doar la 2 liniute temperatura normala d lucru este in jur de 50 de grade ,
    eu intebam cu ceva timp in urma de ce la mine sta la 4 liniute mai tot timpul si mi sa raspuns ca nu e nimic rau in asta mai rau este sa nu se ridice nici la doua sau creasca pana la 6

    Comment


    • #47
      Man am patit si eu la fel,al meu este un 1.4 mpi si cant am intrat in iarna tempetatura ajungea la 4 linii si fluctua cand 4 cand doua si m-am alarmat , am fost in service si mi-au spus ca nu are nimic ,dar am fost la Vaslui ,la reprezentatie si mi-au schimbat termostatul si tot la fel facea si mi-au schimbat sonda de temperatura si numai am avut problema de atunci.
      Asa ca daca mai persista mergi si schimba sonda pe garantie daca mai ai .

      MAi oameni temperatura de lucru a motorului este pe peste 90 grade , la 94 grade porneste electro ventilatorul.Motorul fierbe peste 120 g .Si inca ceva numai umblati la Bushonul de vizitare la antigel ca este format un vid , si daca deschideti da-ti senzorii peste cap.
      Daca aveti de completat antigerul lasati sa se raceasca motorul.
      Last edited by andrei; 10 January 2008, 20:05.
      sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

      Comment


      • #48
        Foarte corect Steel, si eu cand ziceam mai demult sa nu se desfaca busonul de la antigel decat la completare a sarit lumea pe mine ca unde am auzit eu si unii ziceau sa se desfaca busonul in fiecare saptamana ca e bine...
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Steel View Post
          Si inca ceva numai umblati la Bushonul de vizitare la antigel ca este format un vid , si daca deschideti da-ti senzorii peste cap.
          Intotdeauna, in orice sistem de racire cu apa, la orice autovehicul, nu numai la renumitul si extraordinarul nostru Logan, presiuna este mai mare decat cea atmosferica la nivelul solului, adica e mai mare de 1 atm, nici vorba de vid ...

          Inca ceva :
          nu mai umblati
          dati senzorii

          Comment


          • #50
            Am avut ocazia sa pot urmarii niste parametrii pe un tester exista un prag de temperatura in jurul a 75 gradeC -difera de la o motorizare la alta- cind indicatorul din tabloul de bord sare de la 2 la 4 linii.Un MPI ajunge mai repede si se mentine mai bine la temperaturi mari 85-99gradeC fata de DCI.Cresterea rapida a temperaturii este influentata de temperatura exterioara si de solicitarea de caldura in habitaclu .Pina la temperatura de deschidere a termostatului apa din motor este racita de radiatorul de incalzire pe circuitul mic

            PS In instalatia de racire se formeaza o presiune in fizica daca creste temp. creste si presiunea. de ce atunci cind motorul este cald, avem in vasul de lichid un nivel mai mic de lichid ca in cazul in care motorul este rece?
            Last edited by andrei; 12 January 2008, 00:07.
            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

            Comment


            • #51
              si al meu urca greu temperatura 2 lin.dar dupa 4-5min sare la 4,5 e normal?

              Comment


              • #52
                sare la 5 linii?? am mai auzit sa sara la 6, dar numar impar nu stiu sa afiseze displayul acela, poate ma insel
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #53
                  Ori 2-4-6-8-10 linii. Numerele impare nu afiseaza sub forma de linii.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    Pai asa stiam si eu
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by petroman View Post
                      (este curiozitatea mea )ma referam daca o sa se ridice mai mult de doua lini la vara nu am zis nimic de termostat
                      eu am un diesel din iulie 2007 si deci am prins vara
                      stai linistit ca o sa urce la 4 linii
                      Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                      Comment


                      • #56
                        Daca ai 5 linii -si daca se intimpla asta frecvent- cauta un service Sigur sunt probleme la senzor temperatura sau la tabloul de bord.
                        Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                        Comment


                        • #57
                          Noi ce ziceam mai sus? Cum sa ie 5 linii? Poate 6, asta e alta treaba...
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            Aoleu andrei, am vazut ca de mai multe ori dai acelasi raspuns intr-un thread ), scuze, stiu ca nu-i de ras si ca e chiar iritant la un moment dat, dar ma amuza totusi
                            Don't touch! Never ever steal
                            Unless you're in for the kill

                            Comment


                            • #59
                              Daca unii nu inteleg, eu ma conformez.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Andrei ce stii termostatul de la diesel e diferit de cel de la benzinar (strict la Logan) ? Intreb din curiozitate ca din cate stiu motoarele pe benzina sunt mai stricte in ceea ce priveste regimul termic de functionare. Intrebarea se refera la temperatura la care se deschide termostatul nu la diferente de forma.
                                Mult noroc.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google