Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Termostatele sunt diferite, cel de diesel ar trebui sa deschida la 89 grade si de fapt deschide la 79-80 grade, cel de benzinar nu cunosc.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Baieti,termostatele deschid cam la aceeasi temperatura totul depinde de dimensionarea instalatiilor de racire (radiator,tubulatura apa)Factorul care influenteaza deschiderea termostatului este temperatura apei din motor si din circuitul de incalzire habitaclu, care este si el dimensionat in functie de necesarul de aer cald in habitaclu (diferente apar la berline -break) Un motor diesel cu injectie directa(DCI) se incalzeste mai greu ca un benzinar care la rindul rindul lui este depasit de dieselul cu injectie indirecta(motorul F8Q pe papucul diesel) Nu uitati si de temperatura exterioara si din habitaclu fiindca pina la temperatura de deschidere termostat apa din motor este racita de radiatorul de incalzire , pompa de apa aspira apa racita din radiatorul de incalzire pina la deschiderea termostatului
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #63
        doar odata am vazut patru linii si era f cald afara

        Comment


        • #64
          Daca aveai 4 linii inseamna ca temperatura era intre 75 si 110 grade celsius- peste 110 grade afiseaza 6 linii-. daca ai 4 linii la bord si porneste ventilatorul de racire inseamna ca ai 95 grade. asta am verificat eu!
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #65
            Am fost week-endul asta la Brasov si in pasul Oituz a crescut apa la 4 linii. La intoarcere, dupa pasul Oituz am oprit la un peco sa fac curat pe parbriz si alte geamuri si am oprit motorul 1min. Cand am repornit, arata iarasi 2 linii. Nu cred sa fi scazut temperatura atat de mult. Cred mai degraba ca intre 2 linii si 4 linii este o plaja mica de temperatura, pe care daca nu o depasesti nu se aprind toate cele 4 linii.

            Comment


            • #66
              110 grade nu inseamna abur ?

              Originally posted by MESERIASU' View Post
              peste 110 grade afiseaza 6 linii-. daca ai 4 linii la bord si porneste ventilatorul de racire inseamna ca ai 95 grade. asta am verificat eu!
              Stai un pic ca ma sperii. Eu am avut probleme un un Espero cindva iar mecanicul care mi-a reparat instalatia de racire (pierdeam lichid din cauza unei pompe uzate) mi-a explicat ca nici o masina nu poate sa aiba lichid la o temp mai mare de 99 grade. Asta pentru ca peste 100 inseamna punct de fierbere - deci BELEA MARE.

              Sa inteleg ca e bai daca iti apar 6 liniute pe indicator?

              ========================
              alexdonc@yahoo.com

              Comment


              • #67
                la instalatiile de racire presurizate, temperatura de fierbere a lichidului de racire este mai mare de 100 grd Celsius.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by alexdonc View Post
                  Stai un pic ca ma sperii. Eu am avut probleme un un Espero cindva iar mecanicul care mi-a reparat instalatia de racire (pierdeam lichid din cauza unei pompe uzate) mi-a explicat ca nici o masina nu poate sa aiba lichid la o temp mai mare de 99 grade. Asta pentru ca peste 100 inseamna punct de fierbere - deci BELEA MARE.

                  Sa inteleg ca e bai daca iti apar 6 liniute pe indicator?
                  Lichidul de racire fierbe, de regula, la 126 de grade (depinde de concentratia antigelului). Referitor la a doua intrebare, da e bai! In conditii normale de utilizare n-are de ce sa ajunga la 6 liniute, daca a ajuns, fuga la service.

                  Comment


                  • #69
                    Exact asta mi-a spus si mie cel de la service : daca sunt 2 linii nu e problema, sa nu ajunga la 6!

                    Comment


                    • #70
                      @nik: Temperatura a scazut pentru ca motorul diesel pierde mai repede caldura si cum ai zis si tu plaja de temperatura intre 2 si 4 linii poate sa fie si de 10-15 grade.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Ieri am fost pana la Alba, iar la intoarcere pe dealurile dintre Sebes si Sibiu am tinut-o in a 4-a la 3000-3500 de ture si a fost a doua oara cand a ajuns la 4 liniute. Deci la vara cu siguranta voi avea 4 liniute.

                        Comment


                        • #72
                          La vara daca nu mergi subturat o sa fie si 4 liniute, mai rar, dar o sa fie.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            SUNT PUTIN CONFUZ ?!?!

                            Comment


                            • #74
                              Adica?
                              Zi ce n-ai inteles si te lamuresc.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by RazvanB View Post
                                SUNT PUTIN CONFUZ ?!?!
                                Nu te stresa ca ai benzinar. Asta numai la 4 liniute sta (dupa perioada de incalzire normal). Mai ciudatel este diesel-ul care din cate vad sta mai mult la 2.
                                Benzinarul e simplu, mergi cam 10-15 km(iarna) se ridica la 4 liniute si acolo sta pana opresti motorul.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google