Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Are două căi iar la mine cea cu CB a fost defectă. Am schimbat-o adineauri şi nu s-a schimbat nimic. Cred că o dau jos de tot şi nu mai pun nimic sau pun o sondă de ulei că astea de apă nu merg nicicum.
    Cred că dau jos ceasurile şi îmi desenez eu două liniuţe că să stau liniştit sau o să-mi leg masa de la bucătărie dacă cea de la maşină nu e suficientă. Dacă şi Loganul e o maşină dificil de diagnosticat de către specialişti atunci ce să zic de altele mai scumpe sau mai străine !
    Last edited by Gozmin; 11 November 2011, 22:11.
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by blanarucristi View Post
      Aha, deci sa inteleg ca sonda aia are 2 cai de comunicare, si e posibil ca doar una sa se fi bulit...deci calea care imi indica acea temperatura pe bord, este diferita fata de calea care au citit-o ei pe tester? Atunci...daca este asa, e posibil ca oamenii sa aiba dreptate. Daca nu, inseamna ca au mintit. Scuza-ma, insa, nu am inteles exact cu verificarea de dimineata...cum sa verific eu acele temperaturi....si care senzori
      cu diagnoza , sau masori semnalul de pe senzori . Ar trebui ca ambii sa iti dea inapoi aceeasi valoare .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by blanarucristi View Post
        Sustin cu tarie ce scrie mai sus....si nu mai incerca asa;) Bafta si sa ne zici daca ai reusit sa ajungi la performanta sa ai 4 liniute)
        cu tot respectul tin sa te contrazic la subiectul asta anume ca vara dimineata mai ales porneam motorul eram pe punctul de plecare moment in care imi suna mobilul si ma luam la povesti cate 20 30 de min fara sa pornesc de pe loc si uitam sa opresc motorul.pe cand terminam cu povestile la telefon deja pe bord aveam la temp motor PATRU LINII.mi s-a intamplat chestia asta de 3 sau 4 ori

        Comment


        • Ajungi fara probleme la 4 linii pe loc, la ralanti, mai ales vara-primavara.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • si iarna ajungi , dar trebuie sa stai juma de ora )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Originally posted by Gozmin View Post
              Şi ce aş putea face să am masă la bord. Ce fire ar trebui să leg şi unde, sau ce să desfac ? Dacă mă ajutaţi vă trimit postcarduri de crăciun.
              Vorbesc serios. Ce ar trebui să fac în privinţa asta ? Vă rog cine ştie.
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • La mine la drum lung urca la 4 linii dupa care scadea la 2, dupa care revine la 4 si din nou la 2. A fost schimbat termostatul in garantie acum un an, acum iar a inceput sa faca figura asta.

                Comment


                • Ma mir ca ti l-au schimbat pe garantie, astia din Brasov zici ca sunt batuti in cap, se poarta de parca ar fi normal sa indice 50 de grade temp dupa 250 de km parcursi.
                  S-ar putea sa fie senzorul sau din nou termostatul.

                  Comment


                  • Originally posted by blanarucristi View Post
                    Aha, deci sa inteleg ca sonda aia are 2 cai de comunicare, si e posibil ca doar una sa se fi bulit...deci calea care imi indica acea temperatura pe bord, este diferita fata de calea care au citit-o ei pe tester? Atunci...daca este asa, e posibil ca oamenii sa aiba dreptate. Daca nu, inseamna ca au mintit. Scuza-ma, insa, nu am inteles exact cu verificarea de dimineata...cum sa verific eu acele temperaturi....si care senzori
                    Va salut. Cu ajutorul unor colegi din forum (se stiu ei) carora vreau sa le multumesc, am reusit sa detectez problema care o avea masina....si anume sonda de temperatura. Asta sa imi fie invatare de minte, sa nu mai las masina in service pentru tester, ca nu se uita nimeni la ea. In fine....am schimbat sonda cu ceva original (de la dezmembrari, termostat + sonda = 30 LEI).
                    Acuma insa am o alta intrebare. Eu dimineata am butonul rece/cald pe rece (am auzit eu ca s-ar incalzi mai repede asa....), si cand imi apar 4 liniute....pac si eu, repede, dau pe cald, insa, imediat imi scade iar la 2 (ma rog, nu chiar imediat, la cateva secunde). Daca nu fac aceasta "ghidusie", si plec cu ea dat direct pe caldura, se fac muuuuult mai greu 4 liniute, dar ele nici nu mai scad....eu ma gandesc ca ar fi normal, ca presupun ca mai este recirculat si prin alta parte lichidul cald, si atunci mai greu sa se incalzeasca....oare e ceva normal, sau iar o fi vreo buba?

                    In rest, nu mi se mai intampla faza cu 2-4-2 liniute, repet, decat atunci cand dau drumul la caldura, se fac 2, apoi se fac iar 4 cam in 5-10 min, si raman 4....
                    Logan Ambition 1.6 8V

                    Comment


                    • Înseamnă că ai în continuare o problemă..... ca şi mine de altfel.
                      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • cred si eu ca problema persista doar ca apa necedand caldura si in interior ramane calda.
                        In principiu e adevarat ce zici ,daca dai drumu la caldura se incalzeste ceva mai greu masina , dar nu e normal ca odata ajunsa la temperatura sa mai scada . Parerea mea e ca problema persista.Eu sincer de fiecare data cand am avut problema odata am schimbat termostatul , si mi-au dat unul penal ce deschidea la 88 zicandu`mi ca e bun si din cand in cand am mai avut probleme, apoi am luat unu de origine si a disparut dar n-a durat decat vreo 1-2 ani linistea , apoi iar a trebuit sa schimb...am luat unu de pe forum de aici cu 30 lei care vad ca deocamdata ma tine . Am si sonda de temp noua prin casa ,dar pana acum n-am avut nevoie de ea .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Hmm...eu sunt multumit de cum decurge treaba, chit ca s-ar putea sa existe inca o problema. Eu totusi zic sa incercati si voi, bine, cine vrea, treaba asta sa vedem daca atunci cand dati drumul la caldura (dar repet, imediat ce au aparut 4 liniute), va scade la 2.....
                          Si intr-adevar, masina se incalzeste mult mai greu cand e caldura pornita de la inceput, decat daca e pe rece...si oarecum mi se pare si logic sa mi se intample acea belea cu scazutul la 2 liniute. Momentan atata timp cat liniutele nu imi mai oscileaza (decat in acest sens....cu caldura) eu ma declar multumit, ca sta la 4 liniute fara sa fie belele.

                          O sa incerc de curiozitate maine dimineata sa plec cu ea pe rece, dar sa nu dau drumul la caldura imediat ce se fac 4 liniute, ci sa o mai tin 5 min pe rece si dupa acele 4 liniute, si dupa sa pornesc caldura....sa vedem ce se va intampla, daca va mai scadea la 2

                          P.S Daca cumva si termostatul are belele (acesta nou), cel de origine cu care a venit masina, inchide si deschide f bine (testat intr-un ibric cu apa fiarta, si bineinteles cu un termometru pentru lichide)....si a reiesit ca e foarte ok, l-am schimbat degeaba Dar nu-l mai pun inapoi, decat daca mi se strica jaful asta de la SCT Germany ))) Si cel cumparat impreuna cu sonda de la dezmembrari, paremi-se ca a deschis un pic mai devreme, gen pe la 86-87 grade....dar cred ca e subiectiva treaba, ca ibricul era pe un resou d-ala cu arcuri, deci nu stiu daca temperatura era constanta pe toata suprafata vasului
                          Last edited by blanarucristi; 15 November 2011, 20:03.
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • daca iesi din oras si la viteza de 60-70 la ora nu iti scade la 2 linii inseamna ca e ok ...
                            daca a scazut e aceasi problema.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • @blanarucristi: ceea ce patesti tu e foarte ciudat, mai ales avand in vedere faptul ca loganul nu are un robinet pe circuitul de incalzire, deci nu ar trebui sa conteze faptul ca tii pe rece sau pe cald.....comutatorul de cald/rece nu face decat sa comande repozitionarea unor clapete de dirijare a aerului (daca ai observat, chiar si vara, daca ai aerul pe rece si ventilatorul de habitaclu oprit, tot se simte cum vine caldura, mai ales pe la parbriz)
                              in alta ordine de idei, si eu am avut problema asta iarna trecuta, in sensul ca nu mai vedeam 4 liniute, doar doua, chiar daca faceam si 200 de km(pana la iasi)
                              din fericire la mine s-a rezolvat simplu, cu schimbarea termostatului, am montat unul de la Calorstat

                              Comment


                              • Lasand problema cu liniutele, dar, chestia cu incalzitul masinii pe rece/cald, nu este doar la mine, ci la toata lumea....

                                Ma refer la faza ca masina va ajunge mult mai repede la 4 liniute cu caldura inchisa (ma refer comutatorul sa fie pe rece, adica pe alea albastre), si asta poate sa probeze oricine, pentru ca am testat si pe un Logan 1.4 si chiar si la un Matiz Deci acum, nu stiu ce sa zic cu ce mi-ai spus tu....sper sa nu intelegi gresit

                                @CristiXP: nu am iesit din oras, dar cu 60-70 constant am mers vreo 2 km, am fost pana in Pipera si inapoi (la Politie) si pe Pipera Tunari pana la Dna Ghica am mers cu vreo 80...2-3 min deci eu cred ca e OK, plus ca repet, problema scazutului liniutelor aiurea nu mai exista, atunci se intampla chit ca era pe rece pus butonul din masina....
                                Last edited by blanarucristi; 15 November 2011, 20:45.
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google