Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lasa tu aia ... mergi in afara orasului cu 5a ca sa nu soliciti tare motorul ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • In afara orasului nu am cum sa ies, insa oarecum o sa incerc sa fac ceea ce zici tu, ca traseele pe care merg eu imi permit oarecum aceste lucruri
      Logan Ambition 1.6 8V

      Comment


      • Salutari,
        Ieri am iesit din oras, am facut vre-o 30km insa temperatura nu a ajuns mai sus de 2 liniute.
        Intr-adevar era frig afara. Sa fie oare de la temperatura de afara sau ceva eroare?!
        Stima.
        Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

        Comment


        • Oricat de frig ar fi,dupa aceasta distanta apa in motor trebuie sa ajunga la cca.90grade;acuma ramane de vazut daca putem incrimina sonda sau termostatul.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by acidus View Post
            Salutari,
            Ieri am iesit din oras, am facut vre-o 30km insa temperatura nu a ajuns mai sus de 2 liniute.
            Intr-adevar era frig afara. Sa fie oare de la temperatura de afara sau ceva eroare?!
            Stima.
            La dci acum in sezonul rece nu urca mai sus de 2 liniute...dar nu te speria...la doua liniute ai temperatura normala.Deci e de la temperatura de afara...stai linistit.
            sigpic

            Comment


            • A se intelege faptul ca in aceasta perioada la dci-uri apa nu ajunge la temp.optima de functionare a motorului?La -15 grade cat va fi temp.apei din motor?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Oricat de frig ar fi,dupa aceasta distanta apa in motor trebuie sa ajunga la cca.90grade;acuma ramane de vazut daca putem incrimina sonda sau termostatul.
                Daca - si vorbesc doar de benzinare - apa creste la 4 linii, dupa care, functie de regimul masinii, coboara din nou la 2 sau oscileaza, trebuie facut urmatorul lucru:
                se deschide caldura la maxim, cu ventilatorul la 2, maxim 3. Loganul este una din cele mai bune masini la capitolul caldura in interior. Deci, daca dupa ce deschizi caldura, in 100 de metri nu te ia naiba de cald, inseamna ca motorul nu e destul de cald, termostatul e crapat, iar sonda n-are nici pe dracu'.

                Eu am patit acelasi lucru, iar termostatul mi-a ramas deschis. S-a remediat pe garantie.
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • La dci la doua liiniute apa e undeva la 88 de grade...am masurat cand am fost la revizie...cu laptopul conectat la masina.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    A se intelege faptul ca in aceasta perioada la dci-uri apa nu ajunge la temp.optima de functionare a motorului?La -15 grade cat va fi temp.apei din motor?
                    Dieselurile se incalzesc mult mai greu decat benzinarele. De aia si au incalzire interioara asistata electric (adica o rezistenta). La -15 grade, daca circuli numai in oras, apa va ramane - probabil - la 2 linii (cca 60 de grade). Daca iesi in afara orasului, urca la 4 linii fara probleme.

                    Originally posted by valeriuciprian View Post
                    La dci la doua liiniute apa e undeva la 88 de grade...am masurat cand am fost la revizie...cu laptopul conectat la masina.
                    Inseamna ca volumul de lichid in motor poate e altul, ca sondele sunt identice. La mine, cand mi-au schimbat termostatul si au pus diagnoza pe masina, la 2 linii aveam 67 de grade. La 78 a sarit la 4 linii.
                    Last edited by JREwing; 16 November 2011, 10:25. Reason: Automerged Doublepost
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • Cand am facut revizia am deschis aceasta discutie...si nici cei de acolo nu stiau la doua linite ce temperatura este...si mi-au propus daca vreau sa stau cu motorul pornit pana apar 4 liniute...am stat si atunci cand a sarit de la 2 la 4 apa avea 88 de grade.
                      sigpic

                      Comment


                      • Si la mine au facut la fel. Au tinut diagnoza pana a deschis termostatul - undeva intre 97-99 grade (ziceau ca trebuia sa deschida la peste 100, dupa care s-au razgandit: probabil a deschis la peste 100, dar cand s-a deschis circuitul mare, a scazut temperatura pana la 97).
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • Originally posted by valeriuciprian View Post
                          Cand am facut revizia am deschis aceasta discutie...si nici cei de acolo nu stiau la doua linite ce temperatura este...si mi-au propus daca vreau sa stau cu motorul pornit pana apar 4 liniute...am stat si atunci cand a sarit de la 2 la 4 apa avea 88 de grade.
                          Parca e altceva...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by JREwing View Post
                            Si la mine au facut la fel. Au tinut diagnoza pana a deschis termostatul - undeva intre 97-99 grade (ziceau ca trebuia sa deschida la peste 100, dupa care s-au razgandit: probabil a deschis la peste 100, dar cand s-a deschis circuitul mare, a scazut temperatura pana la 97).
                            La DCI deschide termostatul la cat? la 100 grade? ) hmmm....
                            Logan Ambition 1.6 8V

                            Comment


                            • Cristi, uitat-te la profilul meu: am benzinar. Am si spus ca nu stiu prea multe de dci-uri, dar cred ca termostatele sunt - si la Loganuri - pe categorii de temperaturi.
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • Nu, la 89 deschid termostatele pe Loganuri benzina (de fapt scrie si pe ele acest lucru)
                                Si la DCI parca la 83....cred
                                Logan Ambition 1.6 8V

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google