Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toate-s o apa si-un pamant. Daca n-ai avut probleme cu el, de ce l-ai schimba?

    Originally posted by piroman22 View Post
    Acum vine randul meu sa va spun ca o sa radeti de mine, dar ma bate gandul sa ii pun carton in fata...
    Ideea nu e tocmai rea, dar daca nu esti ginecolog, nu prea poti pune cartonul ala fara sa desfaci bara.
    Vezi ca exista - prin targuri sau pe la magazine / reprezentanta - o masca neagra ce se pune pe botul masinii. Pe langa tinerea calda a motorului, mai protejeaza si botul de pietricele, gheata si alte rahaturi de pe soselele patriei pe timp de iarna.
    Last edited by JREwing; 17 November 2011, 08:07. Reason: Automerged Doublepost
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • Facut proba cu testerul conectat, la 53 de grade temp apa au aparut 2 linii pe bord (trebuia 50 de grade nominal dar mai sunt tolerante), la 83 au aparut 4 linii (trebuia 80 nominal) si la 85 a inceput sa deschida termostatul (se incalzea furtunul). Imediat ce a deschis suficient, temperatura a scazut la 78 de grade (deh, am aruncat 3 litri de apa la 6 grade in circuit) si afisajul a scazut la 2 linii. Mie unul mi se pare un comportament normal.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Ce motorizare ai? Sau il intreb pe dr_mke?
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • Termostatul la 1.6 16v PH2 este acelasi cu cele de 1.4, 1.6? Am inteles ca e mai dificil de schimbat, si ca nu prea pica termostatele la 1.6 16v. De cateva zile am niste fluctuatii de "liniute", insa parca ar baga caldura destul de bine, si nici consumul nu a crescut. Chiar m-am enervat oleaca, pt. ca si la vechiul 1.4 aceeasi chestie am patit, am schimbat termostatul, si era de la sonda.

          Comment


          • E greu de schimbat termostatul in fata blocului, mai ales daca esti un tip solid. Sonda o "vezi" daca e crapata numai pe diagnoza. Iar termostatul crapa oricum dupa o vreme, fiindca pur si simplu il ia dracu sau prinde vreo mizerie cand e deschis si nu se mai inchide.
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              Facut proba cu testerul conectat, la 53 de grade temp apa au aparut 2 linii pe bord (trebuia 50 de grade nominal dar mai sunt tolerante), la 83 au aparut 4 linii (trebuia 80 nominal) si la 85 a inceput sa deschida termostatul (se incalzea furtunul). Imediat ce a deschis suficient, temperatura a scazut la 78 de grade (deh, am aruncat 3 litri de apa la 6 grade in circuit) si afisajul a scazut la 2 linii. Mie unul mi se pare un comportament normal.
              1.6 ai parca ? la mine termostatul deschide la 88 si elicea aia pleaca la 96. in test fix aceleasi temperaturi care le ai insirat mai sus

              Comment


              • Originally posted by Bad_Wolf View Post
                Am o intrebare, la voi cam in cat timp se ridica la 4 linii temperatura ? .... presupunand ca toate functioneaza corect . La mine de exemplu se fac 2 linii cam dupa 1,5 km si 4 linii in aproximativ 5 km.
                Exact la fel si la mine.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • in functie de antigel ulei temperatura exterioara, regim te ture si alti factori poti sa ajungi la 4 linii in 500 metri sau in 5 km.

                  problema nu este in cat timp ajungi la 4 linii. totul este sa ajungi la 4 linii si sa le mentii acolo indiferent daca afara sunt 45 grade sau -30, sau daca mergi 5000 rpm pe autostrada sau tzaca paca prin oras

                  Comment


                  • Originally posted by einstein1984 View Post
                    Facut proba cu testerul conectat, la 53 de grade temp apa au aparut 2 linii pe bord (trebuia 50 de grade nominal dar mai sunt tolerante), la 83 au aparut 4 linii (trebuia 80 nominal) si la 85 a inceput sa deschida termostatul (se incalzea furtunul). Imediat ce a deschis suficient, temperatura a scazut la 78 de grade (deh, am aruncat 3 litri de apa la 6 grade in circuit) si afisajul a scazut la 2 linii. Mie unul mi se pare un comportament normal.
                    E o functionare ciclica corecta, cu mentiunea ca acest temostat ar trebui sa se regaseasca pe un dci;pentru un motor pe benzina;temperatura la care deschide trebuie mai ridicata.(temp.motor cca 90gradeC)
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by JREwing View Post
                      Ce motorizare ai? Sau il intreb pe dr_mke?
                      Scuze, am uitat sa precizez ca e 1,6 8V euro 3. Euro 5 are alt termostat de exemplu.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • exista pe undeva termostate care sa deschida mai devreme ? in loc de 88 un 82 83 ?

                        Comment


                        • Pai ce ar putea fi diferit, in afara temperaturii? Alt model, design.....??? Ca motorul e acelasi
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • @alessandro : ideea era ca la mers normal pentru un motor rece (adica sa nu te duci in 4000 rpm) dupa aproximativ 5 km temperatura la logan benzinar ajunge la 4 liniute. E un fel de constanta care arata daca merge tot sistemul normal. Ca sunt 4 km si 900 de metri sau 6 km si 100 de m sunt amanunte.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • alessandro, pai asta ziceam mai sus, ca ala e parametru lui definitoriu, temperatura de inceput de deschidere.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • da si eu vreau un termostat care sa deschida mai repede. sa fie el conceput in asa fel incat sa inceapa sa deschida la 82 grade

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google