Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am schimbat sonda noua cu cea veche deoarece era evident că nu era de la ea problema. Dimineaţa am pornit s-au făcut 4 linii la relanti, m-am dus repede la motor am pus mâna pe furtun şi era rece. După 3 minute s-a încălzit treptat, după care liniile au scăzut la 2 şi nu au mai revenit "ever" deşi m-am dus la serviciu (cca. 30 km). Eu cred că deschide la timp dar nu mai închide. Se poate ca un termostat să nu închidă bine sau la timp ? La tester aveam în timpul deplasării oscilaţii ale temperaturii de la 82 la 90 grade dar liniuţele erau doar 2 cu excepţia când aveam 88-90 grade la temperatură (adică,,,, când staţionam la semafor).
    Ce se mai poate face, zicea cineva de masă insuficientă. Ce ar trebui să fac ?
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • Pai termostatul l-ai schimbat vreodata?

      Bineinteles ca acesta poate deschide, si sa nu mai inchida complet.....
      Logan Ambition 1.6 8V

      Comment


      • @gozmin

        Termostatul ca sa deschida mai intaii ar trebui sa fie inchis,daca ar ramane in permanenta deschis foarte greu ai avea 4 liniute la relanti.
        Ar putea fi o problema la etansarea lui pe scaun;scapa pe langa el sau prin propriul sau sistem de inchidere.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Peste 80 de grade trebuie sa ai 4 liniute (hai 83, cu toleranta). Dubleaza tresa de masa a tabloului de bord, lega la un surub de la coloana de directie de exemplu.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by Gozmin View Post
            Am schimbat sonda noua cu cea veche deoarece era evident că nu era de la ea problema. Dimineaţa am pornit s-au făcut 4 linii la relanti, m-am dus repede la motor am pus mâna pe furtun şi era rece. După 3 minute s-a încălzit treptat, după care liniile au scăzut la 2 şi nu au mai revenit "ever" deşi m-am dus la serviciu (cca. 30 km). Eu cred că deschide la timp dar nu mai închide. Se poate ca un termostat să nu închidă bine sau la timp ? La tester aveam în timpul deplasării oscilaţii ale temperaturii de la 82 la 90 grade dar liniuţele erau doar 2 cu excepţia când aveam 88-90 grade la temperatură (adică,,,, când staţionam la semafor).
            Ce se mai poate face, zicea cineva de masă insuficientă. Ce ar trebui să fac ?
            salut! aceeasi problema am avut-o si eu. s-a rezolvat prin inlocuirea termostatului in service dacia pe garantie.
            ... restu' e logan

            Comment


            • Termostatul l-am schimbat în martie 2011.

              Originally posted by einstein1984 View Post
              Peste 80 de grade trebuie sa ai 4 liniute (hai 83, cu toleranta). Dubleaza tresa de masa a tabloului de bord, lega la un surub de la coloana de directie de exemplu.
              Fii te rog mai explicit. Ce înseamnă tresa de masă a tabloului de bord ? Sunt puţin în urmă cu asta. Unde se găseşte ?
              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
              sigpic

              Comment


              • Firul care leaga tabloul de bord la masa caroseriei, duce la un surub cu o piulita.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Eu va zic sa nu luati termostat de fabrica.
                  Este de rahat, dupa o iarna iar a revenit la vechiul obicei, urca greu la 4 linii.
                  La fel face si a colegului de servici, care si el l-a schimbat anul trecut, si acum ii face si lui figuri.

                  Abia imi da caldura dimineata.

                  Comment


                  • Adica daca tine 5 sau 6 ani e prost? Sau "de fabrica" numesti chinezariile cu o cutie galben-gri de la magazinul de piese din colt?
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Nu draga"einstein1984". La mine s-a schimbat in garantie desi masina e din 2010 iulie, in decembrie 2010 s-a schimbat. M-a tinut un an, acum iar trebuia schimbat. asa ca poti zice ca ai fost norocos. Dupa ce am vazut ca termostatele astea din fabrica inchid pe o bucata de cauciuc o-ring care se degradeaza usor. Mi-am cumparat personal termostat Wahler made in germany m-a costat 97 lei ca sa termin cu umblatul la service pentru cacatele de termostate.

                      Comment


                      • Astea noi or fi mai proaste, oricum sunt alta referinta fata de al meu care e din 2005 si abia acum la vreo 70 000 incepe sa deschida ceva mai devreme.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Pe mine m-a tinut cel original cu care a venit masina aproximativ 2 ani jumate , l-am schimbat cu unul Master Sport care a tinut 2 luni , si acum am unul original luat din reprezentanta care merge si acum .
                          sigpic

                          Comment


                          • ???

                            Originally posted by smaci View Post
                            Dupa ce am vazut ca termostatele astea din fabrica inchid pe o bucata de cauciuc o-ring care se degradeaza usor. Mi-am cumparat personal termostat Wahler made in germany m-a costat 97 lei ca sa termin cu umblatul la service pentru cacatele de termostate.
                            Si asta care l-ai luat tu pe ce inchide?De ce nu i-ai facut niste poze sa ne arati si noua ce minune ai pus pe masina?
                            Eu am masina din 2004 si acum 3 ani am schimbat termostatul,tot cu unul original.Pina acum nu am probleme,asa ca nu incerc sa-i caut nod in papura.Poate ca am fost eu mai baftos sau la cel care l-ai luat tu,doar ambalajul era de"uzina".
                            Last edited by huffy; 22 November 2011, 16:33.
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • Depinde foarte mult de norocul pe care il ai cu termostatul: pe mine m-a tinut 3 ani, dar peste 68000 km. Poti avea noroc, poti avea ghinion. In garantie se schimba fara probleme. Post-garantie, se schimba tot fara probleme, dar in fata blocului.
                              Si sa nu traiti cu impresia ca mai scump = mai bun, ca nu-i o regula.
                              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                              Comment


                              • Daca il schimbi in service piesa noua are 1 an garantie. Chiar daca nu e mai buna dupa cum zic unii.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google