Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Circuitul de racire este unul etans, care comunica cu exteriorul prin supapa vasului de expansiune in anumite conditii;echilibrarea circuitului de racire nu se face prin aceasta.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • vorbesti din auzite si te contrazici singur echilibrarea circuitului de racire nu se face prin aceasta.
      dar prin ce?

      Comment


      • Ia gandeste-te, ce face acea supapa de la vasul de expansiune?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Problema similara cu a lui Gozmin si la mine, cu faruri si degivrare pornita face 4 linii, cum le opresc se limiteaza la 2. Vedem cum e cu accesu la masa tabloului de bord pentru curatenie si restrangere si mai postez.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • eu te-am intrebat de ce sa nu stranga dopu' la vasul de expansiune...
            eu ti-am zis si mai sus ca vorbesti din auzite si de asta are supapa de presiune ca sa-l poti strange nu-i necesar sa stai cu el desfacut cand aerisesti instalatia de asta are acel surub de aerisire

            Comment


            • @romeo-alex

              Supapa din capacul vasului de expansiune are rolul de a deschide in cazul in care in circuitul de racire de inregisreaza o suprapresiune datorata cresterii exagerate a lichidului de racire (uzual, "fierbe motorul"),efectuand purjarea circuitului.
              Cand circuitul de racire, din diferite motive, pierde cantitati insemnate de lichid se obisnuieste a se completa punand antigel in vasul de expansiune, de unde va fi absorbit de pompa de apa. In vasul de expansiune se va creea un o depresiune:circuitul nu va reusi sa-si completezenecesarul, fiindu-i imposibil sa mai absoarba lichid;in acel moment daca slabesti putin busonul vasului vei observa (si auzi) cum este absorbit restul de lichid necesar.Daca supapa este defecta sau blocata pe deschis,atunci ea va comunica cu exteriorul dupa imaginatia colegului @romeo-alex; vrand-nevrand,adica la intamplare.
              Mai clar nu se poate.
              A trebuit sa trec prin aceasta experienta sa pot vorbi in cunostinta de cauza nu din auzite.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • In vasul de expansiune se va creea un o depresiune:circuitul nu va reusi sa-si completeze necesarul, fiindu-i imposibil sa mai absoarba lichid;in acel moment daca slabesti putin busonul vasului vei observa (si auzi) cum este absorbit restul de lichid necesar.
                mosul mai pe intelesul tau :::aerisirea sistemului de racire se face pe la acel surub de aerisire cu motorul pornit si incalzit si termostatul deschis complet ,nu se face aerisire cu busonul/capacul vasului de expansiune desfacut ca de asta are supapa aia smechera ; presurizarea si de depresurizarea sistemului de aerisire trebuie sa se faca lent nu brusc ca de altfel bagi aer in instalatie si ai sa faci aerisire pana imbatranesti langa motor
                motorul de pe logan isi mai face si treaba singur cu aerisirea de asta e prevazut acel capac de la vasul de expansiune cu supapa
                '' ai trecut'' prin experienta altora

                Comment


                • Originally posted by romeo-alex View Post
                  [I]
                  motorul de pe logan isi mai face si treaba singur cu aerisirea de asta e prevazut acel capac de la vasul de expansiune cu supapa
                  '' ai trecut'' prin experienta altora
                  Ti-am spus destul de clar ca am trecut prin asta si tu ma ei la ...misto.
                  Te-am intrebat aseara daca stii ce face acea supapa si ai tacut malc.
                  Degeaba ti-am explicat omeneste ce rol are supapa vasului de expansiune, si ca dovada tu imi spui ca pe acolo se face aerisirea...Ce pot sa mai spun ?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • iar eu ti-am zis ce face supapa aia cu 2 posturi mai sus
                    ai explicatii ala goagal, nici nu ai ce sa spui, spor la facut posturi
                    Last edited by romeo-alex; 1 December 2011, 17:17. Reason: daca voiam sa fac misto de tine te luam peste picior din prima

                    Comment


                    • Saptamana asta am avut primele fluctuatii de temperatura, 2 pavele respectiv 4 pavele.
                      Termostatul este original si are 5 ani , temperatura osclieaza la drum intins, dimineata/noaptea si viteze de peste 100km/h si anume scade la 2 pavele iar cand viteza ajunge la 70-80km/h creste la 4 . Caldura baga normal, urban 80% din cazuri ramane intepenita la 4 pavele iar 20% oscileaza 4-2-4 pavele dupa reporniri scurte, dimineata pe ger sau seara . Afisarea nu este influentata de pornirea consumatorilor dezaburire/ceata/proiectoare/ventilatie... si anume fie ramne 2 pavele fie 4 .
                      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                      Comment


                      • Salutare, cu siguranta trebuie schimbat termostatul .... asteptam cele 4 liniute la bord ...dac nu schimbam si sonda!

                        Comment


                        • Dar daca nu prea imi arde sa schimb termostatul pe vremea asta (frig) mai e valabila treaba cu ''cartonul in bot'' pana la primavara ?

                          Comment


                          • Trebuie sa faci un efort sa schimbi termostatul;cartonul in fata radiatorului nu va face niciodata treaba termostatului.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • cum pot sa mi dau seama daca sonda de temperatura a luat o razna ?

                              ieri ramanea termostatul blocat pe deschis si nu se mai incalzea motorul. am schimbat termostatul dar liniutele de la indicator oscileaza intre 2 si 4 in continuare

                              Comment


                              • Cred ca numai la un test ti se poate spune daca mai lucreaza sonda / eu am incercat sa scot mufa sondei si a pornit ventilatorul, dar asta nu e un semn ca sonda este OK
                                Pana la urma sunt hotarat sa fac un drum la Nesty pentru test si eventualele remedieri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google