Circuitul de racire este unul etans, care comunica cu exteriorul prin supapa vasului de expansiune in anumite conditii;echilibrarea circuitului de racire nu se face prin aceasta.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
@romeo-alex
Supapa din capacul vasului de expansiune are rolul de a deschide in cazul in care in circuitul de racire de inregisreaza o suprapresiune datorata cresterii exagerate a lichidului de racire (uzual, "fierbe motorul"),efectuand purjarea circuitului.
Cand circuitul de racire, din diferite motive, pierde cantitati insemnate de lichid se obisnuieste a se completa punand antigel in vasul de expansiune, de unde va fi absorbit de pompa de apa. In vasul de expansiune se va creea un o depresiune:circuitul nu va reusi sa-si completezenecesarul, fiindu-i imposibil sa mai absoarba lichid;in acel moment daca slabesti putin busonul vasului vei observa (si auzi) cum este absorbit restul de lichid necesar.Daca supapa este defecta sau blocata pe deschis,atunci ea va comunica cu exteriorul dupa imaginatia colegului @romeo-alex; vrand-nevrand,adica la intamplare.
Mai clar nu se poate.
A trebuit sa trec prin aceasta experienta sa pot vorbi in cunostinta de cauza nu din auzite.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
In vasul de expansiune se va creea un o depresiune:circuitul nu va reusi sa-si completeze necesarul, fiindu-i imposibil sa mai absoarba lichid;in acel moment daca slabesti putin busonul vasului vei observa (si auzi) cum este absorbit restul de lichid necesar.
mosul mai pe intelesul tau :::aerisirea sistemului de racire se face pe la acel surub de aerisire cu motorul pornit si incalzit si termostatul deschis complet ,nu se face aerisire cu busonul/capacul vasului de expansiune desfacut ca de asta are supapa aia smechera ; presurizarea si de depresurizarea sistemului de aerisire trebuie sa se faca lent nu brusc ca de altfel bagi aer in instalatie si ai sa faci aerisire pana imbatranesti langa motor
motorul de pe logan isi mai face si treaba singur cu aerisirea de asta e prevazut acel capac de la vasul de expansiune cu supapa
'' ai trecut'' prin experienta altora
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Post[I]
motorul de pe logan isi mai face si treaba singur cu aerisirea de asta e prevazut acel capac de la vasul de expansiune cu supapa
'' ai trecut'' prin experienta altora
Te-am intrebat aseara daca stii ce face acea supapa si ai tacut malc.
Degeaba ti-am explicat omeneste ce rol are supapa vasului de expansiune, si ca dovada tu imi spui ca pe acolo se face aerisirea...Ce pot sa mai spun ?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
iar eu ti-am zis ce face supapa aia cu 2 posturi mai sus
ai explicatii ala goagal, nici nu ai ce sa spui, spor la facut posturiLast edited by romeo-alex; 1 December 2011, 17:17. Reason: daca voiam sa fac misto de tine te luam peste picior din prima
Comment
-
Saptamana asta am avut primele fluctuatii de temperatura, 2 pavele respectiv 4 pavele.
Termostatul este original si are 5 ani , temperatura osclieaza la drum intins, dimineata/noaptea si viteze de peste 100km/h si anume scade la 2 pavele iar cand viteza ajunge la 70-80km/h creste la 4 . Caldura baga normal, urban 80% din cazuri ramane intepenita la 4 pavele iar 20% oscileaza 4-2-4 pavele dupa reporniri scurte, dimineata pe ger sau seara . Afisarea nu este influentata de pornirea consumatorilor dezaburire/ceata/proiectoare/ventilatie... si anume fie ramne 2 pavele fie 4 .Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
Cred ca numai la un test ti se poate spune daca mai lucreaza sonda / eu am incercat sa scot mufa sondei si a pornit ventilatorul, dar asta nu e un semn ca sonda este OK
Pana la urma sunt hotarat sa fac un drum la Nesty pentru test si eventualele remedieri
Comment
Comment