Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema rezolvata
    Efect client: Indicatorul temperatura apa oscileaza intre 2 si 4 linii sau ramane la 2 linii. Creste la 4 linii la aprinderea farurilor si/sau a degivrarii lunetei si scade la loc dupa oprirea consumatorilor (ATENTIE, termostatul si sonda de temperatura se considera ca verificate si in ordine).
    Cauza posibila: masa insuficienta la tabloul de bord
    Rezolvare : Se demonteaza tabloul de bord (Cristi Streulea le zice ceasuri, are tutorial pentru asta). Sub tabloul de bord e un suport de metal cu 2 mase pe el, una in dreapta unde sunt 2 papuci de masa sub o piulita si una in stanga cu un papuc(poza nu am facut, search pe google cu amplasarea masei tabloului de bord ca au altii poza). Se desface piulita din dreapta cu inelara de 10. Se curata pe rand cu smirghel fetele papucilor (unu e masa tabloului de bord, unu a radioului sau UCHului parca), fata de asezare a lor pe suport si piulita. Se pun la loc, se strange piulita, se remonteaza tabloul de bord. Dupa operatiunea asta, la mine merge cum ar trebui, 2 linii si apoi 4 fara variatii. Trebuie precizat ca la mine a inceput sa urle alarma dupa deconectarea maselor, deci e bine sa o deconectati din conector inainte de operatiune.
    @gozmin, incearca si tu.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • einstein1984
      cum ai testat sonda si termostatul ? cu ddt-ul ?

      Comment


      • termostatul lucreza mecanic si termic. nu poate fi testat cu DDT ul. sonda daca este bultia ar trebui sa fie vazuta de DDT

        Comment


        • Cu clipul, si cu mana, verifici ce temperatura e citita de calculator cand furtunul de iesire de la termostat incepe sa se incalzeasca. Al meu deschide cam repede (84 de grade inceputul), insa e etans, nu e blocat deschis. Chiar si asa, cel putin primul drum dupa operatiunea de mai sus a mers ok, o singura oscilatie care sunt sigura ca marcat deschiderea termostatului (apa la 83 de grade din motor se amesteca cu apa la 8 grade din radiator si scade sub 89 de grade cat e nevoie pentru 4 linii), a urcat imediat inapoi la 4 linii si ramas acolo. Farurile si degivrarea nu au influentat afisajul temperaturii apei in nici un fel ca inainte.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Problema rezolvata
            Efect client: Indicatorul temperatura apa oscileaza intre 2 si 4 linii sau ramane la 2 linii. Creste la 4 linii la aprinderea farurilor si/sau a degivrarii lunetei si scade la loc dupa oprirea consumatorilor (ATENTIE, termostatul si sonda de temperatura se considera ca verificate si in ordine).
            Cauza posibila: masa insuficienta la tabloul de bord
            Rezolvare : Se demonteaza tabloul de bord (Cristi Streulea le zice ceasuri, are tutorial pentru asta). Sub tabloul de bord e un suport de metal cu 2 mase pe el, una in dreapta unde sunt 2 papuci de masa sub o piulita si una in stanga cu un papuc(poza nu am facut, search pe google cu amplasarea masei tabloului de bord ca au altii poza). Se desface piulita din dreapta cu inelara de 10. Se curata pe rand cu smirghel fetele papucilor (unu e masa tabloului de bord, unu a radioului sau UCHului parca), fata de asezare a lor pe suport si piulita. Se pun la loc, se strange piulita, se remonteaza tabloul de bord. Dupa operatiunea asta, la mine merge cum ar trebui, 2 linii si apoi 4 fara variatii. Trebuie precizat ca la mine a inceput sa urle alarma dupa deconectarea maselor, deci e bine sa o deconectati din conector inainte de operatiune.
            @gozmin, incearca si tu.
            Sa fiu al naibii, eu doar am desfacut-o putin (piulita) si am dat cu WD. O sa-l desfac din nou zilele astea. Sper sa fie asa cum zici.
            Stima
            Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
            sigpic

            Comment


            • Papucii de aluminiu oxidati nu ii rezolvi cu WD. Smirghelul ii face luciosi si frumosi, la fel si fata de asezare a surbului si piulita pe umar.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post
                Cu clipul, si cu mana, verifici ce temperatura e citita de calculator cand furtunul de iesire de la termostat incepe sa se incalzeasca. Al meu deschide cam repede (84 de grade inceputul), insa e etans, nu e blocat deschis. Chiar si asa, cel putin primul drum dupa operatiunea de mai sus a mers ok, o singura oscilatie care sunt sigura ca marcat deschiderea termostatului (apa la 83 de grade din motor se amesteca cu apa la 8 grade din radiator si scade sub 89 de grade cat e nevoie pentru 4 linii), a urcat imediat inapoi la 4 linii si ramas acolo. Farurile si degivrarea nu au influentat afisajul temperaturii apei in nici un fel ca inainte.
                eu am avut un termostat care se tinea numai in arc. daca este foarte frig afara - 5 -10 grade termostatul de 84 grade nu va face fata sa iti tina 4 linii. eu am pus de 83 grdate si cum prindeam o linie dreapta scadea la 2 linii imediat

                si pe acele mase sau contacte se poate folosi cu succes vaselina pentru bujii. pe ea scrie ca se poate folosi la izolarea oricarui contact. faruri proiectioare senzori. eu am dat peste tot cu ea

                Comment


                • Salut.
                  De cateva zile am si eu 2 linii la apa.Am schimbat termostatul,nici o miscare.E totul ca inainte,adica tot 2 linii.Am schimbat sonda,aceeasi treaba,tot 2 linii arata.
                  Cine ma poate indruma,ce sa-i mai fac?
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    eu am avut un termostat care se tinea numai in arc. daca este foarte frig afara - 5 -10 grade termostatul de 84 grade nu va face fata sa iti tina 4 linii. eu am pus de 83 grdate si cum prindeam o linie dreapta scadea la 2 linii imediat

                    si pe acele mase sau contacte se poate folosi cu succes vaselina pentru bujii. pe ea scrie ca se poate folosi la izolarea oricarui contact. faruri proiectioare senzori. eu am dat peste tot cu ea
                    Posibil, o sa vedem cand da frigul daca evolueaza consumul.
                    CU vaselina izolezi contacte bune sa nu intre apa, nu reinvii un contact prost (poate cu din aia de cupru desi nu bag mana in foc). Eu am refacut un contact prost, vaselina mergea sa pun dupa aia.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • einstein1984 , azi dupa spusele tale , m`am apucat de treaba sa curat si eu piulitele si mufele acelea din spatele ceasurilor.
                      surpriza..erau ca scoase din fabrica , fara fir de rugina sau alte reziduri.
                      masina e din 2007 martie.
                      deci nu`mi dau seama cum de la tine a fost nevoie de interventie acolo.

                      Comment


                      • Originally posted by Augustin-Yng View Post
                        Salut.
                        De cateva zile am si eu 2 linii la apa.Am schimbat termostatul,nici o miscare.E totul ca inainte,adica tot 2 linii.Am schimbat sonda,aceeasi treaba,tot 2 linii arata.
                        Cine ma poate indruma,ce sa-i mai fac?
                        Numai bine.
                        pui testerul pe ea sa vezi in ce regim de temperatura functioneaza. 4 linii se fac la 80 82 grade

                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Posibil, o sa vedem cand da frigul daca evolueaza consumul.
                        CU vaselina izolezi contacte bune sa nu intre apa, nu reinvii un contact prost (poate cu din aia de cupru desi nu bag mana in foc). Eu am refacut un contact prost, vaselina mergea sa pun dupa aia.
                        da normal. eu am curatat toate contactele cu smirghel foarte fin si am bagat veselina.

                        Comment


                        • Salut.
                          Inainte dupa cateva minute se ridica la 4 liniute si nu scadea/urca.Acum nu mai vrea sa urce la 4 liniute.
                          Va urma sa pun testerul pe ea,cand voi avea ceva timp liber.
                          Numai biine.
                          ps: sa fie posibil sa nu-i fi facut aerisirea bine si de aceea sa nu urce la 4 linii?
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • NU; cu aer in instalatie ti se urca apa de zici ca nu-i adevarat,auzi cu asta ocazie si ...GMV-ul.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Salut.
                              deci sa pun testerul sa vedem ce are?
                              Alte solutii care ar mai fii?
                              Sa fie cumva masa la tabloul de bord?Cum a mai spus aici cineva?
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • testerul te lamureste din prima. daca ajunge la 90 grade si tot 2 linii ai te gandesti la sonda sau acea masa imperfecta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google