Masa tablou de bord e sub tablou, un surub sudat pe suportul coloanei de directie (partea dreapta) cu 2 papuci rotunzi (unul e masa UCH cred) prinsi cu o piulita. Demontat tablou, demontat piulita , smirghel pe papuci, piulita si suport, remontat si strans. Rezultate imediate: temperatura afisata pentru apa nu mai varia cu consumatorii porniti.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by manujupanu View Postcei de la reprezentanta mi-au spus ca e sonda daca era termostatu nu mai baga caldura
Originally posted by golo View Postau dreptate pe timp de iarna e cea mai buna verificare daca in habitaculu ai caldura insemna ca termostatul functioneza in parametri , e de vine sonda de temperatura nu indica corect aceisi problema o am si eu si discutand cu mecanici citind pe forum acstea ar fi cle 2 cauze sonda sau termostatul daca ai caldura termostatul e ok ,iar afisajule de 2 liniute iar cu sonda schimbata totul ar trebui sa fie in regula.
Comment
-
Din cate am mai citit eu si am mai auzit (nu sunt specialist) am inteles ca daca temperatura apei in motor nu este la un anumit nivel (parca 98 grade), motorul nu functioneaza "ceas", am inteles ca ar creste si consumul si uzura motorului, deci recomanda sa se verifice daca masina avea un anumit comportamnet, legat de temperatura apei, si brusc capata alt comportament
Comment
-
sa sti ca da , consuma mai mult , am simtit`o pe propia masina.
pana sa`mi schimb termostatul (acum cate saptamani) in bucuresti consumul nu`mi scadea sub 9.
azi am avut un drum cu masina de la podul grant pana in zona Portilor Faur.
am avut consum 8.3 dus ca m`am grabit si 7.3 la intoarcere , mers lejer ...total 32km.
pana sa resetez avea 8.3 consum in cateva sute de km , prin bucuresti , mers ziua si noaptea.
Comment
-
Originally posted by eliadib View PostDin cate am mai citit eu si am mai auzit (nu sunt specialist) am inteles ca daca temperatura apei in motor nu este la un anumit nivel (parca 98 grade), motorul nu functioneaza "ceas", am inteles ca ar creste si consumul si uzura motorului, deci recomanda sa se verifice daca masina avea un anumit comportamnet, legat de temperatura apei, si brusc capata alt comportament
Comment
-
Am avut aceiaşi problemă, de aproape 6 luni nu mai atingeam 4 linii la temperatura lichidului de răcire, indiferent de situaţie. Acum o săptămână nu am mai suportat şi am mers la un mecanic, nu la DACIA!!!!
A verificat cum lucrează termostatul şi mi-a recomandat să-l schimb. Am cumpărat unul original, care deschide la 89 grade şi după schimbare totul a fost OK, am în sfârşi 4 linii.
Comment
-
Poti merge la reprezentanta unde vor face o diagnoza completa si vor vedea la ce temperatura a lichidului de racire deschide termostatul tau, adica mai devreme sau mai tarziu. De regula, cum am patit si eu termostatul deschide mai devreme, adica la o temperatura mai mica si din acest motiv ramai cu 2 linii.
Un mecanic bun isi da seama la mana, pe conducta lichidului de racire, de modul cum deschide termostatul, în functie de temperatura lichidului care trece prin aceasta.
În cazul tau, eu zic că nu ai de ce să-ţi faci probleme, afară e frig, e normal să ajungă la 4 linii după 5 km. Termostatul meu e nou şi ajung la 4 linii ca şi tine, după 4-5 km., aşa că stai liniştit, problemă e când rămâi la 2 linii sau sare de 4. Baftă!
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostSustin cu tarie ce scrie mai sus....si nu mai incerca asa;) Bafta si sa ne zici daca ai reusit sa ajungi la performanta sa ai 4 liniute)
Comment
-
Cand am avut această problema am vorbit cu un amic de la DACIA, mi-a spus ca pot fi trei variante: termostatul defect, sonda de temperatura defecta sau asa cum spui si tu - probleme aparute in bord, cica au avut cazuri.
Eu tind sa cred ca este totusi termostatul, la mine băga caldură normal şi totuşi el era de vină, sper ca şi la tine să fie tot de acolo, cu bordul e mai complicat.
Baftă în rezolvarea problemei!Last edited by 77sky; 19 January 2012, 20:36.
Comment
-
Originally posted by liviuprd View PostMai baieti omul are o problema reala ! Si aici eu vin si intaresc spusele pentru ca am aceeasi problema dar, dupa ce am schimbat distributia.In plus, urca la 4 linii cand cuplez dezaburirea lunetei !!!.Am fost la service, verificat computerul pentru erori, niciuna. Am verificat termostatul (pt. ca un coleg a rezolvat in felul acesta problema) totul este ok.Concluzia celor din service? : "o fi ceva cu bordul". Oare ce e ?!
Am suspectat si eu ca e o problema cu bordul pt ca atunci cand opresc si am 2 linii, cand iau contactul, pt o fractiune de secunda (pana se stinge bordul) urca la 4 linii )).
Un mecanic de la Dacia a zis sa las lucrurile asa, ca e iarna si "asa face toate" dar iernile trecute a mea nu a facut figuri.
Eu incerc cu termostatul ca ies cel mai ieftin, daca nu se rezolva...mai vedemLast edited by Il Dottore; 19 January 2012, 20:15.
Comment
Comment