Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pt GOZMIN schema electrica a senzorului de temperatura. In imagine se vede cum senzorul e format din 2 circuite. Unul ce comunica strict cu calculatorul masinii si unul pentru ceasurile de bord si care isi ia legatura de pe masa motorului. Din diferite motive (masa imperfecta cu motorul sau contacti oxidati in mufa) creste rezistenta semnalului si arata ca motorul e mai rece. Partea de senzor ce da informatii la calculator are circuit separat.
    Attached Files
    Sufar de sindromul copiilor care nu au avut jucarii! Cred ca orice se poate desface si imbunatati...

    Comment


    • la benzinar e vorba de termostat care deschide la 89 gr celsius deci pe aparatul bord la 84 gr tre sa ai deja 4 linii la apa.
      concluzia e clara
      rermostatul deschide mult prea devreme.
      costul e mic
      vro 40 ron. si 1 litru de antigel daca stii sa recuperezi pe la termostat o oarecare cantitate.

      Comment


      • Originally posted by marius4d View Post
        Pt GOZMIN
        Mulţumesc. Voi măsura totuşi să văd ce şi cum, deşi am schimbat sonda cu una nouă şi e la fel. Să văd poate e ceva la fire sau la masă ...
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • Am schimbat filtrul de aer si am a inceput sa apara 4 linii, nu tot timpul dar avind in vedere frigul de afara este binisor. Mai urmeaza sa verific si sonda.

          Comment


          • Nu reusesc sa vad legatura dintre filtrul de aer si temperatura lichidului de racire

            Comment


            • "Cristi_XP" ai avut dreptate, pagina 58. Am intrat din nou cu programul DDT2000. Am schimbat senzorul temperatura si intradevar este cum ai zis. 4 linii au aparut la 79,8C, termostatul deschide la 89 dar temperatura urca la 94, 3C dupa care fluidul rece o raceste scade la 84, 7 dar tot 4 linii raman, dupa care revine repede prag 91C. Deci, fluctuatiile ale pavelelor 2-4-2 la mine era din sonda sau senzor cum s-ar zice. Pe senzor renault defect scrie codul 8200561449 cu ce am schimbat de la unix este 189758 EPS-FACET.

              Comment


              • unde este senzorul de temperatura?

                Comment


                • In spatele termostatului cca 10cm, este insurubat in chiuloasa, cu cheie de 21 o poti desuruba.

                  Comment


                  • schimbat termostat + senzor temperatura garantat 4 liniute la apa

                    Comment


                    • Sa vedeti la mine cum se manifesta

                      constant 2 liniute la drum lung... pus carton in bot si tot 2 liniute deci exclud termostatul, 4 liniute prin oras la semafoare cand se mai incalzeste antigelul eventual aud si GMV'u ... caldura ok in masina.

                      Suspectez sonda sau masa din bord... aveam vara oscilatii 4-6 liniute ( 6 cu consumatori porniti) am pus cabluri solide de masa iar in toamna temperatura antigelului crestea destul de greu de la 2 la 4 linii unde ramanea fixata, acum iarna apar repede 2 linii si acolo ramane.. consumul a crescut usor pentru ca e iarna .

                      Deocamdata astept vara sa vad daca mai urca la 6 linii, din ce imi dau seama am trecut de la oscilatia 4-6 la cea 2-4 liniute ...

                      Cred ca o sa schimb prima data sonda pana la urma... desi am pus masina pe tester in vara si termostatul deschidea la 92-94 de grade unde aveam 4 linii pe borb fara consumatori sau 6 linii daca porneam toti consumatorii.

                      Comment


                      • Originally posted by cosmos View Post
                        schimbat termostat + senzor temperatura garantat 4 liniute la apa
                        si cat costa termostat + senzor ? undeva la 100 de lei ?
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • Originally posted by Drogas View Post

                          Cred ca o sa schimb prima data sonda pana la urma... desi am pus masina pe tester in vara si termostatul deschidea la 92-94 de grade unde aveam 4 linii pe borb fara consumatori sau 6 linii daca porneam toti consumatorii.
                          Sonda se poate verifica! Cu sau fara consumatori,temperatura trebuie sa fie constanta,ai o problema de instalatie(contacte imperfecte).

                          Comment


                          • Stiu, de aia am stat mai relaxat iarna asta stiind ca motorul se incalzeste ok...

                            Tot din cauza contactelor am pus si cablurile de masa intre caroserie si motor, in vara am masurat cu multimetrul descarcarea de curent dintre caroserie si motor... si era destul de mare... si crestea odata cu pornirea consumatorilor ...

                            Deocamdata nu ma deranjaza prea tare chestia cu liniile ...

                            Comment


                            • Originally posted by Drogas View Post
                              am masurat cu multimetrul descarcarea de curent dintre caroserie si motor...
                              N-am inteles cum se masoara "descarcarea de curent"(procedura) si ce este de fapt aceasta "descarcare"...?

                              Comment


                              • am si eu probleme cu caldura si anume nu mai baga cum trebuie la 4 liniute, aerul este caldut.
                                zilele trecute mi-a urcat apa la 6 liniute, mai mult cand depaseam 90km/h (am mers asa vreo 100km). am schimbat termostatul, problema cu liniutele s-a rezolvat, acum sta cum trebuie la 4 linii. dar totusi nu baga caldura cum trebuie, aerul este caldut, iar dimineata chiar aproape deloc... care sa fie problema ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google