Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare.am si eu aceiasi problema cu liniutele de la apa.de cateva saptamani nu a mai vazut 4 liniute.ieri am facut constanta galati si retur si cand m-am intors chiar am mers extraordinar de sportiv(adica am schimbat numai pe rosu si dusa pana aproape de limita 175km/h.tot 2 linii mi-a aratat.masina este in garantie si maine o sa merg cu ea sa vedem ce-mi zic cei de la reprezentanta.

    Comment


    • Originally posted by drdu View Post
      Nu o fi termostatul bun sau sonda de temperatura defecta?
      Pentru a fi usor de depistat problema,in sonda de temperatura sunt doua termorezistente,ce trimit semnale separate,la bord si la calculator.Se aduce motorul in tegim termic(termostat deschis),se citeste cu un tester,temperatura "vazuta" de calculator si aproape in acelasi timp,se priveste si bordul,citind cite pavele sunt aprinse.Stiind ca un termostat bun,deschide la 90gradeC,temperatura vazuta cu testerul,este 90gradeC si bordul indica 4 pavele,aceasta fiind situatia normala.Din ce imi amintesc trecerea de la 2 la 4 pavele se face la 87gradeC si nu-i aleasa intimplator.Oricit de mare ar fi delta T,a termostatului,pragul de jos sa nu atinga 87gradeC,deci intr-o functionare normala temperatura bordului va fi la 4 pavele. Daca termostatul este defect si deschide prea devreme(81gradeC,de exemplu),temperatura testerului va indica o temperatura mai mica, 81 gradeC si obligatoriu bordul va avea 2 pavele.Problema se complica un pic in situatia in care temperatura pe tester este 91gradeC si bordul indica 2 pavele.Care o consideram buna? in aceasta situatie se scoate cupla sondei si se verifica rezistenta ohmica a celor doua termorezistente,care trebuie sa fie egala.Daca este egala,posibil sa existe o problema pe instalatie(contacte slabe, oxidate,etc).Daca nu-i egala se inlocuieste sonda(o termorezistenta este devalorizata).

      Comment


      • @ alexandrutan.
        Termostat care nu inchide, nu etanseaza bine pe scaun.
        Daca e in garantie de ce te omori atat?(raspuns de pe topicul cu martor apa aprins)
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Tu ai dreptate.nu am de ce sa-mi fac griji ca sunt in garantie.eu va intreb ce ar putea fii ca sa stiu ca nu e nimik grav si daca o pot rezolva fara bataie de cap.

          Comment


          • Originally posted by big_electro61 View Post
            Pentru a fi usor de depistat problema,in sonda de temperatura sunt doua termorezistente,ce trimit semnale separate,la bord si la calculator.Se aduce motorul in tegim termic(termostat deschis),se citeste cu un tester,temperatura "vazuta" de calculator si aproape in acelasi timp,se priveste si bordul,citind cite pavele sunt aprinse.Stiind ca un termostat bun,deschide la 90gradeC,temperatura vazuta cu testerul,este 90gradeC si bordul indica 4 pavele,aceasta fiind situatia normala.Din ce imi amintesc trecerea de la 2 la 4 pavele se face la 87gradeC si nu-i aleasa intimplator.Oricit de mare ar fi delta T,a termostatului,pragul de jos sa nu atinga 87gradeC,deci intr-o functionare normala temperatura bordului va fi la 4 pavele. Daca termostatul este defect si deschide prea devreme(81gradeC,de exemplu),temperatura testerului va indica o temperatura mai mica, 81 gradeC si obligatoriu bordul va avea 2 pavele.Problema se complica un pic in situatia in care temperatura pe tester este 91gradeC si bordul indica 2 pavele.Care o consideram buna? in aceasta situatie se scoate cupla sondei si se verifica rezistenta ohmica a celor doua termorezistente,care trebuie sa fie egala.Daca este egala,posibil sa existe o problema pe instalatie(contacte slabe, oxidate,etc).Daca nu-i egala se inlocuieste sonda(o termorezistenta este devalorizata).
            trecerea de la 2 pavele la 4 se face pe la 80-83 grade

            trecerea de la 4 la 2 se face pe la 76-77 grade

            daca iti zic ca am termostat de 83 grade si am fara probleme 4 pavele in orice conditie..... ma crezi ?

            Comment


            • Ok.buna explicatia ta.

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post

                daca iti zic ca am termostat de 83 grade si am fara probleme 4 pavele in orice conditie..... ma crezi ?
                Te cred,dar parerea mea este ca esti dejavantajat pe timp de iarna,cind nu poti beneficia de eficienta unei temperaturi de 90-92gradeC.Daca tu esti multumit...restul nu conteaza!

                Comment


                • La iarna ii pun termostat de 92 grade.
                  Termostatul stock are 89 grade

                  Sent from my XT311 using Forum Runner

                  Comment


                  • Maine am programare si vreau un sfat ce fel de termostat sa le zic da-mi puna,au unu anume ei (stok)sau trebuie sa aleg eu.voi ve ma sfatuiti?

                    Comment


                    • Ei au un singur tip. Dauphinoise Thomson de 89 grade

                      Sent from my XT311 using Forum Runner

                      Comment


                      • Si e bun sau pot cumpara altceva din alta parte care poate e mai bun sau e daca esty in garantie te obliga sa-l pui pe cel care zici tu ca-l au?

                        Comment


                        • Mergi pe ce pun ei ca e bun. Si in plus de ce sa dai bani daca e in garantie ?

                          Ce motor ai ?

                          Sent from my XT311 using Forum Runner

                          Comment


                          • Salutare.am zis ca revin dupa ce merg la service.Primul lucru facut de ei a fost sa o puna pe tester sa vada temperatura.apa era la 94 grade.a ambalat-o pe loc si dupa putin timp a pornit ventilatorul.iar a ambalato si iar a pornit ventilatorul si concluzia celui de acolo a zis ca este sonda de temperatura si nu termostatul.El a zis ca o sa-mi schimbe pe garantie sonda doar ca tre sa dau 200 ca sa-mi schimbe antigelul ceia ce mi s-a parut foarte mult si i-am zis cu o reprogramare.nu stiu ce sa zic daca as fii fost la Tulcea cat mi/ar fii luat sa--mi schimbe antigelul si sonda.cand o sa fac rost de bani o sa merg la astia si schimb si gata.o zii buna va doresc tuturor GOLANISTILOR.

                            Comment


                            • te duci si faci spume. cum adica sa te puna sa platesti antigelul ? e in garantie se face pe garantie tot .

                              ambalata pe loc ajunge si in 100 grade nu prea conteaza la cat deschide termostatul.

                              da pe mine nu ma mai mira nimic in conditiile in care de la mecanici din reprezentanta aud ca citez: "avansul este puterea scanteii"

                              la tine era simplu trebuie sa coreleze temperatura citita cu DDT ul cu pavelele din bord si sa observe la ce temperaturi se observa fluctuatii. adica acolo deschide si inchide termostatul

                              sa inteleg ca la 94 grade aveai 2 pavele pe bord ?

                              P.S. si stai un pic .... de ce sa schimbi antigelul daca el a gasit doar sonda defecta ? curg 10 grame de antigel cand o scoate ?

                              suna la Vocea Clientului le explici situatia si spui ca nu ti se pare normal asa ceva. nu i lasa pentru ca se invata asa
                              Last edited by alessandro; 2 June 2012, 12:19.

                              Comment


                              • Originally posted by alexandrutan View Post
                                El a zis ca o sa-mi schimbe pe garantie sonda doar ca tre sa dau 200 ca sa-mi schimbe antigelul ceia ce mi s-a parut foarte mult si i-am zis cu o reprogramare.nu stiu ce sa zic daca as fii fost la Tulcea cat mi/ar fii luat sa--mi schimbe antigelul si sonda.cand o sa fac rost de bani o sa merg la astia si schimb si gata.o zii buna va doresc tuturor GOLANISTILOR.
                                Conf. carnetului de intrtinere, antigelul se inlocuieste la 3 ani sau 60.000km; in acest termen antigelul nu trebuie inlocuit, indiferent de problemele legate de sonda, termostat, sau alte componente ale sistemului de racire.tu trebuie Tu trebuie doar sa ceri pastrarea functionalitatii sistemelor cu care a fost conceputa si realizata masina; cum o fac si cu ce costuri e problema Dacia; invoca specificatiile garantiei pentru defecte ascunse; n-au cum sa invoce proasta exploatere.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google