Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu tot Calorstat am pus cand l-am schimbat, in aprilie anul trecut.
    Am deja vreo 12-13k de km cu el si functioneaza perfect.
    @alessandro: la ce te referi?
    Eu unul nu am observat diferente in functionare, pana n-a inceput cel original sa ma tina in frig

    Comment


    • Pai ala de origine a tinut 80k, cred ca asta nu apuca nici 25k din ce pareri am mai auzit.

      N-am gasit de origine, pentru 35 de lei cat a costat Calorstat-ul, o sa-mi mai rezerv 15 minute altadata, cand va fi nevoie, sa mai montez unu si gata.

      Comment


      • eu am pus Wahler si am vazut pe tester o temparatura la apa care oscileaza mai putin.
        Dauphinoise nu prea gasesti pe la magazine

        Comment


        • eu am luat de origine de la evali daniel cu 35 (scria doar France pe el)... sper sa tina ... in 53.000km asta e al 3-lea termostat
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • Pai Calorstat au pus cei din reprezentanta Dacia, era intr-un ambalaj cu Renault pe el.

            termostatul cum se manifesta..nu crestea temperatura..?

            suntem cam offtopic, dar : temperatura indicata de bord nu depasea doua linii indiferent de cati km faceam, se ridica la patru doar cand stationam dupa un mers mai serios, dupa ce plecam de pe loc scadea iar la doua linii.De asemenea am remarcat ca nici caldura in habitaclu nu mai baga cum trebuia.
            Last edited by 77sky; 26 October 2012, 23:34.

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              eu am pus Wahler si am vazut pe tester o temparatura la apa care oscileaza mai putin.
              Dauphinoise nu prea gasesti pe la magazine
              Anul trecut cand am schimbat termostatul, l-am schimbat cu unul identic cu cel de pe masina, Dauphnoise Thomson scria pe el parca, si am si dat vreo 60 lei pe el(am avut de ales intre Calorstat si Thomson asta).

              Comment


              • M-am gandit sa ii pun asa un plexiglas in fata la radiator, sa acopar un 30-35% din suprafata lui pe anotimpul rece.

                Deja dimineata (7-10 gr C) urca destul de greu la 4 linii, nu mai am chef sa schimb termostatu , am facut-o o data a mers OK aprox 1 an si din nou face figuri.

                Comment


                • Acum dupa ce am schimbat termostatul, in maxim 2 km, am caldura si 4 linii la temperatura... e perfect...
                  Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                  Comment


                  • Asa si trebuie , nu conteaza cat de frig este 5 grade, -15 grade in maxim 2-3 km trebuie sa urce la 4 linii fara nici un carton sau alte improvizatii de dacie 1310.
                    sigpic

                    Comment


                    • Crezi tu ca nu conteaza temperatura de afara; niciodata nu vei avea 4 liniute dupa 2.5km cand afara sunt -15 grade.
                      In aceste dimineti, din dorinta de a-i raspunde unui coleg ce se plangea ca se fac prea repede cele 4 liniute la apa, am fost foarte atent la afisaj; in oras mers moderat dupa ~3km, prin 2 semafoare, am 4 liniute(pentru galateni din zona Sp. Jud. pana in prejma semafor Moldova pe Cosbuc)
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Si la mine dupa 4 ani a inceput sa faca 4-2-4. Am schimbat sonda de temperatura, doua termostate (Renault & Vernet) am pus fire de masa suplimentara (baterie & motor) si tot asa face. Nu se incalzestre mai mult de 2L decat daca stau la stop sau pe loc cu motorul pornit. Nu stiu ce sa mai incerc.

                        Am atasat un document ca sa vedeti si voi minunatia. Pana pe la 80 urca si imi afiseaza pentru un moment 4Ln dar apoi dupa ce deschide termostatul (desi in ibric deschidea la 89) nu se mai inchide si fluctueaza in functie de cum merg. Ce se vede in ultima parte este pentru ca am stat in parcare cu motorul pornit si asa am reusit sa fac sa creasca temperatura. Daca stau mai mult pe loc, creste pana la 90+ unde porneste si GMV-ul.
                        Attached Files

                        Comment


                        • eu am gasit alta rezolvare, am schimbat antigelul cu G12, cel roz.
                          Apar cele 4 linii mult mai repede.
                          E de ajuns sa merg 5 minute cu 2 linii si dau o talpa pana al 3500 si se fac 4 linii.
                          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                          Comment


                          • @ Goan termostatul nu trebuie sa porneasca la 90 ci pe la 100-102 grade. cel putin asa porneste la mine. responsabila de GMV este sonda

                            Comment


                            • Nu la 100 grade ar trebui sa inceapa deschiderea termostatului; e tarziu inceprea deschiderii la acea temperatura.; dealtfel scrie pe el. Vezi temp. optima de functionare motor benzinar.
                              Last edited by IancuMIC; 30 October 2012, 11:23.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Originally posted by me_catalin View Post
                                eu am gasit alta rezolvare, am schimbat antigelul cu G12, cel roz.
                                Apar cele 4 linii mult mai repede.
                                E de ajuns sa merg 5 minute cu 2 linii si dau o talpa pana al 3500 si se fac 4 linii.
                                Cred ca e o coincidenta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google