Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca pui o diagnoza pe masina si o lasi sa se incalzeasca ea usor ( o mai turezi si tu),vei vedea cum lucreaza termostatul si ce temp iti afiseaza sonda.

    Eu cred ca termostatul este slab,deschide prea devreme.
    Last edited by 77sky; 5 February 2013, 15:30.

    Comment


    • "gimy"-sigur e sonda. Eu am patit la fel. In garantie au schimbat termostatul + lichidul de racire. Insa am fost de vro 4 ori la ei si sonda nu au vrut sa schimbe. Pana la urma am cumparat programul de tester si am verificat personal. am schimbat sonda si i-am facut cadou la service. I-am dat gratis si am cumparat o sonda din magazin.Nu mai am probleme de un an. Aceasi problema pe care o descrii tu, la mine 4 pavele- temperatura 89-93, iar cum afara frig era scadea temperatura la 85-86, atunci doar 2 pavele apareau.

      Comment


      • Originally posted by NosyMan View Post
        Salut,

        Am si eu o mica problema cu indicatorul de temperatura lichid racire. Masina nu a mai fost pornita de o saptamana, astazi pornesc motorul si 0 liniute pe indicator. L-am lasat putin am oprit motorul si l-am pornit din nou: 2 liniute. L-am tot lasat insa nu vrea sa ajunga la 4 liniute (cum scrie in manual) nici de frica. De unde ar putea sa fie problema? Senzor 'dereglat'? Saptamana asta a fost umezeala mare si frig... ar fi posibil?

        Multumesc.
        e din termostat. eu am scimbat doua .doua ierni am mers cu doua liniute.acum e ok dar nu am avut 4 liniute imediat ce lam schimbat. am mai rulat asa o mica perioada . . .

        Comment


        • Lasa motorul sa se incalzeasca bine, eventual scoate masina la plimbare asa usor si vezi daca urca la 4 liniute. Daca urca si ramane acolo este ok. Daca nu, ai probleme! La mine a inceput sa faca figuri iarna asta si sa fluctueze cand 2 cand 4 cu aeroterma pornita si va trebui sa ma duc cu ea la doctor cat de curand sa o fac bine ca nu e normal sa faca asa chiar daca e frig afara.

          Comment


          • Daca masina baga caldura normal, poate fi si din conexiunile ce joaca feste, si pe bord se citesc alternativ 2-4-2 linii.
            La mine se pare ca s-a rezolvat ce nu era bine la conexiuni/mase, ceva, cele 4 linii sunt la locul lor, indiferent ca merg prin oras sau la drum lung.

            Comment


            • Buna ziua,
              Am logan din 2005, 62000 km
              Din iarna asta am observat ca apa nu trece de 2 linii, mers in oras pe distante scurte. Astazi am mers cam 15 km prin oras si nu s-a ridicat deasemenea mai mult de 2 linii , de incalzit se incalzeste normal de repede, atat pe dezaburire cat si pe incalzire, am incercat pe toate treptele, a ramas constant 2 linii. Mentionez ca nivelul lichidului de racire este constant.
              Nu stiu ce sa fac, m-am gandit sa astept sa se incalzeasca afara si atunci poate apa se va incalzi mai repede pana la 4 linii
              in alta ordine.. ce se intampla daca merg asa in continuare?
              O zi buna

              Comment


              • nu are nimic daca mergi asa cu masina,daca vrei sa schimbi termostatu,schimbal si dupa o perioada va face la fel(adica la iarna),vara vei avea 4 liniute la apa

                Comment


                • Sa schimbe termostatul. La mine a mers in 2 linii din ianuarie. L-am schimbat saptamana trecuta si i-am pus si antigel nou. Acum este ok din nou.

                  Comment


                  • Eu am completat cu antigel, si urca la 4 liniute.Inainte aveam nivelul la antigel sub minim, si aveam probleme cu fluctuatia 2-4-2.Acum totul este
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • La mine, fiind problema de conectica, la temperaturi pozitive se pare ca masa lucreaza bine si cele 4 linii sunt la locul lor. Posibil sa fi schimbat degeaba si termostatul, acum un an. Panarama de masina, are extrem de putina electronica si aia functioneaza prost. Daca ar avea cat un Mercedes, cred ca bordul ar fi plin de alarme.

                      Comment


                      • Eu am schimbat de 6 ori termostatul, 3 originale si 3 aftermarket si nici unul nu m-a tinut mai mult de o luna(alea aftermarket m-au tinut mai mult, cele originale nu au tinut mai mult de o saptamana), cand am 4 linii baga caldura de mori, cand are 2 linii se simte diferenta. Atunci cand termostatul e bun urca nivelul la 4 linii pana intr-un km de mers sau 5 min de relanti. nu stiu ce sa-i mai fac.

                        Comment


                        • Ce termostate ai cumparat ?

                          Incearca Wahler sau Behr

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • Din 6 sa nu fie niciunul bun?
                            Cred ca el altceva in neregula, pe traseu, poate radiatorul de caldura...

                            Comment


                            • Intr-un final mi.am schimbat si eu termostatul si pot spune fericit ca am 4 linii constamt si caldura o groaza in masina .

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Din 6 sa nu fie niciunul bun?
                                Cred ca el altceva in neregula, pe traseu, poate radiatorul de caldura...
                                DA ! Pentru ca sunt proaste.

                                Am avut aceiasi problema la Ph1 16v. Am schimbat 3 termostate. Doua de origine si un Calorstat...nu am rezolvat nimic.

                                Am pus acum 1 luna Wahler si se incalzeste beton. Baga atat de cald ca nu pot sa tin mana lipita de arator.

                                In 99% din cazuri vina o poarta termostatul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google