Originally posted by 827sam
View Post
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Eu de mai bine de 2 ani circul cu 2 linii pe bord. Am schimbat 3 termostate , 2 sonde si ceva antigel si imi face 4 linii doar cand sunt peste 30 grade afara sau daca stau pe loc.
Am incercat si cabluri pentru masa suplimentara, dar la fel. Am fost la reprezentanta la Dacia la Targu Mures si mi-au resetat cb-u LOL si au zis sa schimb termostatul sau sonda in momentul ala i-am aratat cele 3 termostate(1"origine" 1gates 1calorstat) schimbate si sondele(1 "origine" 1 no name) dupa care o zis ca nu stiu ce poate sa fie, circula asa cu ea ca nu are nimic. Caldura imi baga foarte bine, consumul nu a crescut deci eu cred ca e o eroare de afisaj.
Comment
-
Am patit-o si eu. Cum scade temperatura mediului extern sub 15 grade, imi scad si mie liniile de la 4 la 2 . Am fost in service si doi ingineri mi-au spus ca au schimbat in iarna trecuta cateva termostate la insistentele clientilor. Dupa cateva saptamani acestia au revenit in service cu aceeasi problema. Pe mine m-au intrebat daca baga caldura. Am zis ca nu am probleme. Raspuns: - Atunci nu il schimbam (termostatul), doar daca vreti sa va luam banii.
Comment
-
Eu am mai zis de cateva ori cum se verifica termostatul dar lumea nu prea citeste in urma.
Pentru a afla daca termostatul este de vina trebuie sa:
1. Incalziti bine motorul, mergeti pana la serviciu de exemplu;
2. Opriti si ridicati capota;
3. Cu fata la motor, ve-ti observa in dreapta galeriei de evacuare un furtun negru si gros care se duce catre radiator.
**Daca termostatul functioneaza in parametrii normali furtunul trebuie sa fie fierbinte (~80°C), cu mainile inghetate din cauza temperaturilor scazute nici nu poti tine mana pe el. In cazul asta de vina este masa insuficieta sau sonda de temperatura.
**Daca termostatul nu functioneaza in parametrii normali furtunul va fi caldut (~50°C) si poti tine mana pe el fara probleme.
Eu am schimbat termostatul iarna trecuta cand, mergand spre Sinaia, am observat ca nu trecea temperatura de 2 linii si mergeam cu caldura blana fara sa faca prea cald in masina. Cand am verificat, furtunul era caldut.
Comment
-
Am si eu o curiozitate ,dintre cei care au postat ca au probleme cu liniutele de la caldura si au inlocuit termostatul si sonda,cati aveti aer conditionat.
O sa ma intrebati de ce ,am schimbat la un logan chel ,termostatul si sonda si surpriza functionau ok,pe trei loganuri ,sonda si termostatul meu ,1,4 mpi am facut treaba asta si totul a fost ok
Ce parere aveti?
Comment
-
Eu am AC.
Si la 2 linii afisate, baga caldura de te ia cu lesin, dau eu mai rece ca nu suport.
In oras face 4 linii chiar dimineata cand e rece, dar la drum lung fluctueaza.
Iarna nu prea mai vad 4 linii, indiferent ca e in oras sau afara din oras.
Ii dau pace, ca m-am plictisit de schimbari.
Comment
-
Dragi colegi, citind postarile multor pagini, ma incearca un sentiment de deja vu, cand la vechea mea Dacia 1310, o data cu venirea iernii trebuia sa fiu pregatit cu un termostat nou si nu in ultimul rand cu capacul pompei de apa. Acum, istoria se repeta, ce-i drept la alta dimensiune: termostatul! Cel din echiparea originala a functionat perfect cinci ani, ca mai apoi sa fiu nevoit sa-l inlocuiesc anual(al treilea!) in "lupta" de a obtine cele patru pavele norocoase de pe tabloul din bord! Cer parerea celor mai experimentati in a-mi sugera o anume marca de termostat fiabil, fiindca desi am achizitionat piesele din magazin specializat Dacia ca fiind piesa "de uzina", cedeaza rapid(am verificat prin metoda imersiei intr-n vas pus pe foc si cu ajutorul unui temometru am constatat ca deschide la aprox, 70 gr.C), cu neajunsurile pe care le intuim cu totii! Cu multumiri!
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostIncearca Wahler sau Behr.
Comment
Comment