Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun pretul , mai ales ca are si rahatul ala de garnitura , la reprezentanta e mai scump !
    sigpic

    Comment


    • Tot cam pe acolo ajung,75 cu tot cu transport.

      M-ar bate gandul sa o iau si pe asta http://www.piesenet.ro/Sonda-Tempera...&category_id=0 ,cam am inima indoita daca este doar din termostat.
      Last edited by john Q; 5 December 2013, 13:38. Reason: Automerged Doublepost
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • Originally posted by john Q View Post

        M-ar bate gandul sa o iau si pe asta ,cam am inima indoita daca este doar din termostat.

        Sonda de temperatura "apa" originala la mine a fost Magnetti Marelli.....cam tot ce a fost sensor pe masina ( temperatura aer, presiune aer etc ) au fost Magentti Marelli....
        Daca ai ocazie ia direct Magnetti Marelli, cu cele de "origine" sunt sanse mai mari sa fie contrafacute......

        Vezi ca despre acel site unde ai comandat tu, s-au facut multe remarci care nu-l recomanda ca fiind potrivit ( vezi inclusiv pe celalalt forum dedicate dacia)

        Comment


        • Nu recomanda ca fiind potrivit ce?Piesa sau site-ul?

          Si care piesa,termostatul sau sonda ?
          Last edited by john Q; 5 December 2013, 14:07. Reason: Automerged Doublepost
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • Site-ul - ei zic ca ar fi "copiat" dupa alt site binecunoscut ; mai mult de atat unii au scris ca au cumparat piese care nu erau tocmai de origine.....


            Off topic: mi-ar placea sa stiu ce anume din mesajul meu anterior aduce a Mirc, se pare ca unii moderatori ( sau reguli?) se plictisesc, mai mult decat atat primesc mesaj de warning in care se pune virgula inainte de "si" insa mi se atrage atentia tot mie ca scriu Mirc

            Comment


            • Ei bine eu am mai facut comanda de pe site-ul respectiv si nu m-am plans de neveridicitatea pieselor pana acum .
              Last edited by john Q; 5 December 2013, 14:26. Reason: Automerged Doublepost
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • Piesenet are magazin vis a vis de unde stau. Tot ce vreau sa cumpar piese impornate le iau de la domnul acela care este de nota 10. La fiecare achizitie mi.a dat factura garantie si ajutor daca a fost nevoie. Alessandro a schimbat un set de amortizoare pe garantie, deci garantia nu e la misto.

                Comment


                • Si eu am cumparat de la ei discurile brembo max, dupa ~10.000 nicio urma de uzura, piese originale, domnul foarte de treaba.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • am intalnit intr-un service un domn care a cumparat mai multe piese sa le schimbe pentru masina lui de pe site-ul acesta si a zis ca sunt originale si ca pret relativ ok. pe acelasi site pretul pentru termostat ieri era 60, azi e 65 probabil au primit comenzi odata cu venirea frigului...

                    Eu am schimbat termostatul insa nu am scapat de problema 4-2-4-2. tind sa cred ca e de la antigel, e prea concentrat. ingheta la ~-40 de grade cand l-am masurat si am mai completat cu putina apa distilata. Acum problema cu liniutele apare mai rar. Voi masura din nou si dupa completez cu apa, daca e cazul, in speranta ca scap de tot de problema

                    Comment


                    • Schimba sonda de temperatura, nu are nici-o treaba antigelul. Bafta!

                      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                      Comment


                      • A naibii chestie,ieri acelasi drum, creste apa la doua linii in primii nici 2 km si dupa 10 se duce la patru linii si acolo ingheata.Doar cand am oprit masina vreo 20 min cat am facut cumparaturi a pornit cu doua si a crecut la 4 linii si bineinteles pana acasa cand am bagat-o in garaj acolo a ramas.Azi imi vine termostatul,chiar nu stiu ce sa mai cred.

                        Ma intreb daca nu o fi si ceva din faptul ca alaltaieri am deschis busonul de la vasul de expansiune si poate s-a eliberat ceva presiune,nu stiu,o fi de la cartonul pus pe jumatate de radiator?
                        Last edited by john Q; 6 December 2013, 10:26. Reason: Automerged Doublepost
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • Sau niste contacte imperfecte, masa insuficienta...

                          Comment


                          • Si cum imi dau seama daca este din masa?O sa dau azi cu niste spray de contacte pe mufa de la sonda.
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment


                            • Ciudate simptome si la mine, am observat ca scade 4-2-4 numai dimineata cand merg la lucru, sau sa zic altfel cand merg prima data cu masina dupa ce a stat peste noapte si a inghetat . Azi dimi am avut un drum mai devreme (6 am ) si linutele au facut probleme dar dupa 2 ore dupa ce a stat si s-a racit , am venit la lucru si la 4 linii s-a stablizat fara probleme, acelasi lucru cand pleac seara spre casa , nu mai penduleaza . Nu mai inteleg nimic !

                              PS: Eu am si masa dublata cu un fir gros legat din borna pe caroserie, aveam probleme in trecut cu resetarea CB si decand am suplimentat masa nu am mai avut treaba.
                              sigpic

                              Comment


                              • La mine urcau frumos liniutele, ajungeau la 4 si cand deschidea termostatul de la 4 coborau la 2 si pe urma urca iar la 4. Prima data am suspectat termostatul schimbat in 2010, l-am schimbat si am constatat ca tot asa facea, pana cand am schimbat sonda de temperatura si acum incremeneste la 4 linii. Mentionez ca era sonda originala a masinii (8 ani)
                                Atata timp cat motorul merge si temperatura a urcat la 4 linii, nu are voie sub nici-o forma sa scada la 2 linii.
                                De cand ati pornit motorul (motorul sa fie rece) in maxim 6-7 minute trebuie sa apara cele 2 liniute, atunci apa are 50 de grade, daca nu apar cele 4 linii si termostatul a deschis (se poate verifica furtunul de la radiator cu mana) este posibil sa fie termostatul pentru ca a deschid prea devreme sau sonda de temperatura, normal termostatul trebuie sa deschida dupa ce apar cele 4 linii, la 89 de grade.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google