500 km si coafura inca rezista...
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Salut,
Am reușit sa fac un test. La 4 liniute a crescut cand aveam 86 grade. După asta apa a oscilat între 78 si 83. Am verificat si conducta ce intra in radiator si era calda. La câte grade ar trebui sa înceapă sa deschidă termostatul? Nu trebuia sa lucreze motorul la o temperatura a apei mai mare?
Mentionez ca de data asta apa nu a scăzut sub 4 linii.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostE cineva care are Calorstat de minim un an si ii functioneaza in continuare?
Mie unul mi-a picat dupa cateva luni.
Bine, e posibil sa se fi decalibrat chiar mai repede, insa am observat cand a venit frigul. Nu scade la doua linii, ramane la 4, insa nu mai da caldura asa cum trebuie.
Prima iarna, atunci cand l-am schimbat, faceam sauna in masina la un drum de 75 de km, pe cand acum caldura furnizata a scazut mult in intensitate, in special atunci cand bate vantul din fata.
Nu ma mai complic insa sa-l schimb, pentru ca la anul oricum schimb masina
Comment
-
Revin cu un update.
Am ajuns acasa si cand eram in viteza a doua a scazut temperatura la apa la 81 de grade si am observat ca am doar 2 liniute, apoi a urcat din nou la 4 liniute cand aveam 83 de grade. Este sonda de temperatura "dusa"?
Inainte de asta scazuse apa si la 78 de grade si nu a aratat mai putin de 4 linii...
Comment
-
Parerea mea,schimba termostatul.Iti scade temperatura apei in mers deoarece inchide prea tarziu termostatul si se raceste apa in mers.Tie nu iti deschide prea devreme ci iti inchide prea tarziu astfel apa din radiator racita intra in circuit.Am un post ceva mai sus dar vad ca nu l-a citit nimeni."light up the darkness" Bob Marley
Comment
-
Eu le-am schimbat pe amandoua, o perioada a fost ok, dar acum problema a reaparut. Am caldura la greu dar temperatura nu sare de 2 linii, sau dqca urca la 4 linii scade rapid la 2. Acu ce drac sa schimb, sonda sau termostatul?
Sau inca un fir suplimentar la mqsq? Am observat ca se aprinde martorul pentru ceata cand pun frana. Caldura am la discretie si nu e doar sufleteasca
Comment
-
Martorul de ceata se aprinde datorita masei insuficiente la tripla din spate,cositoresti un fir sanatos si ai scapat,nu are legatura cu liniutele,problema la mine a fost din termostat si anume inchidea prea tarziu cand apa era calduta si astfel era racita in radiator."light up the darkness" Bob Marley
Comment
-
La mine ventilatorul e pornit mereu nu lasa sa apara liniute sau... La 2 liniute urca rapid, apoi pauza. Am facut 300 km in weekend dar de 2 linii a sarit doar cateva secunde in conditii de forja. Am incercat sa opresc si ventilatorul, dar tot nimic. Ma gandesc ca daca ar fi termostatul nu as avea nici caldura dar, caldura baga suficient. Naiba stie, cert e ca ma enerveaza problema aceasta. Idei, solutii, etc
Comment
-
Mi-e greu să cred că ar fii termostatul, tiind să cred că este sonda de temperatură, deoarece dacă porneşti motorul fară sondă (mufa scoasă) gmv-ul porneşte automat si cum spune colegul nostru că gmv-ul merge încontinuu, mai mult ca sigur cred că este o problema la sondă.
Cel mai bine e sa asteptam vesti de la el.
Comment
Comment