If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
In majoritatea cazurilor problema este din termostat.
In aceiasi majoritate a cazurilor problema persista pentru ca termostatul se inlocuieste cu unul de origine dubioasa.
am citit ceva theraduri si inca nu stiu ce e de facut cu masina mea. la mine se intampla in felul urmator, am adaugat antigel , cum trebuie 50%-50%. si de o vreme temperatura are fluctuatii mari , cand imi arata 2 cand 4 linii la tempeatura. si asa face tot drumul, zici ca e club sau pom de craciun. uneori face niste salturi 2-4-2-4 in cateva secunde. acum inca nu sunt lamurit ce trebuie sa fac. ori sa scot borna la baterie, sau sa suplimentez masa la baterie sau sa schimb termostatul ?
si eu am avut aceleasi simptome la masina,s a rezolvat cu un schimb de antigel(nu fusese schimbat de cand luasem masina ,de peste 5 ani) dar problema reala era termostatul,pe care l am schimbat odata cu antigelul
am cumparat un termostat de origine,era in folie transparenta care avea scris piese de origine dacia renault cu holograma,
sansele sunt sa se rezolve doar cu schimbarea de termostat si la tine,schimbarea sondei fiind urmatorul pas in caz de nereusita
Ventilatorul de la aeroterma e mereu pornit, nu celalalt. Azi am mai incercat inca o chestie am mai pus inca un fir de masa de la motor pe caroserie, rezultat 0. O sa schimb si termostatul again, sa vedem ce iese
La mine problema s-a rezolvat dupa ce am reglat concentratia de antigel. Am scos aproximativ 1l din instalatie si am completat cu apa distilata...Bine ca n-am mai schimbat si sonda. Ciudat e ca atunci cand am intrebat in stanga si in dreapta daca poate fi de la antigel (forum, mecanici, alti oameni) doar 2 persoane mi-au spus ca ar putea fi antigelul prea concentrat.... asta a fost problema in cazul meu.
Parere asupra problemei: nu mai schimbati piesele degeaba in speranta ca poate-i de acolo, poate-i de dincolo (de asta si fac astia termostate din ce in ce mai proaste si crapa dupa cateva luni). Verificati cu un tester si poate iesiti chiar mai ieftin si cu problema rezolvata...
La tine era din antigel,posibil, dar daca nu ai avut problema niciodata in cei doi ani sa spunem de cand ai schimbat antigelul cu jocul liniutelor in bord si pe urma o ia razna subit nu se aplica ce ai spus tu.
La mine problema s-a rezolvat dupa ce am reglat concentratia de antigel. Am scos aproximativ 1l din instalatie si am completat cu apa distilata...Bine ca n-am mai schimbat si sonda. Ciudat e ca atunci cand am intrebat in stanga si in dreapta daca poate fi de la antigel (forum, mecanici, alti oameni) doar 2 persoane mi-au spus ca ar putea fi antigelul prea concentrat.... asta a fost problema in cazul meu.
Parere asupra problemei: nu mai schimbati piesele degeaba in speranta ca poate-i de acolo, poate-i de dincolo (de asta si fac astia termostate din ce in ce mai proaste si crapa dupa cateva luni). Verificati cu un tester si poate iesiti chiar mai ieftin si cu problema rezolvata...
Intrebare: atingelul isi pierde propietatile in timp, adica este posibil ca dupa 2-3 ani sau cateva zeci de mii de kilometrii sa fie necesar sa scot o parte din lichid si sa pun antigel?
se schimba...parca la 3 ani (dar nu stiu sigur)... dar daca faci distributia odata la 4 ani si schimbi atunci si antigelul cred ca e ok. Nu cred ca e necesar sa scoti o parte si sa o inlocuiesti
se schimba...parca la 3 ani (dar nu stiu sigur)... dar daca faci distributia odata la 4 ani si schimbi atunci si antigelul cred ca e ok. Nu cred ca e necesar sa scoti o parte si sa o inlocuiesti
Multumesc pentru raspuns.
In cazul meu (an de fabricatie 2007 si motor 1.4) antigelul se schimba la 90 000 Km sau 3 ani. Am vazut ca ulterior termenul s-a marit la 120 000 Km sau 4 ani.
Am intrebat pentru situatia in care nu respect intervalul de schimb pentru antigel si distributie.
Am schimbat antigelul in 2010, la 16 000 Km. La distributie nu am umblat. Masina are acum 26 000 Km.
am avut aceeasi problema ....se rupsese acea garnitura mica din interiorul termostatului.mereu in mers si dupa 100km imi statea apa la 2 linii rar urca la 4 lini pana intr-o zi cand in mers a coborat apa la 0 .am skimbat termostatul si a revenit instant la 4 liniutze
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment