If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Eu am 2 linii afisate mereu si foarte rar urca la 4 linii, doar in forja sau daca sta motorul foarte mult timp pornit pe loc la ralanti. Caldura baga, caloriferul este nou-nout, antigelul este nou si sta intre limite. Pana sa fie frigul asta, apa urca la 4 linii in mod constant, compartimentul motor este foarte aerisit!
Termostatul deschide la 4 linii, se amesteca apa cu aia rece din radiator si temperatura scade sub alea 80 de grade neecsare ca sa afiseze 4 linii. Asa a fost si prima oara.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
cartonul la radiator nu e o solutie a problemei...
@john: corect... la mine a fost schimbat in primavara antigelul odata cu distributia.
din toata povestea asta am inteles ca pot fi mai multe cauze... acuma ori schimbi termostat, sonda etc pe rand si speri ca se rezolva, ori o pui pe un tester si depistezi direct unde e problema. Fiecare cum crede
Termostatul deschide la 4 linii, se amesteca apa cu aia rece din radiator si temperatura scade sub alea 80 de grade neecsare ca sa afiseze 4 linii. Asa a fost si prima oara.
Asta am spus si eu cu o completare,termostatul deschide la patru linii dar atunci cand apa din radiator este racita in mers de fluxul de aer acel termostat ar trebui sa si inchida la fel de bine lucru care daca nu se intampla incep sa danseze liniutele pe bord.Pot doar sa presupun ca acel arc care tine supapa aceea tensionata se decaleste in timp,isi pierde elasticitatea.Salut
De exemplu la mine amandoua termostatele deschideau la aceeasi temperatura deci la fel de bine insa atunci cand scadea temperatura cel nou inchidea complet in jurul valorii de 83-86 c iar celalalt la 70.La 86 c nu mai spun ca celalat original de pe masina inca era deschis complet.
Last edited by john Q; 20 December 2013, 16:12.
Reason: Automerged Doublepost
Deci e asa, la 70 de grade pe CLIP furunul de dupa termostat inceepa sa se incalzeasca, la 80 de grade era cald bine si la 85 de grade a inceput sa scada temperatura pe clip pana la 76. Apoi a inceput din nou sa urce, mai greu ca sa se aseze la 82 de grade (masina pe loc, 2 grade in aer). A facut un 2-4-2 dar la 82 de grade a afisat 4 linii si a ramas acolo.
Nu neg ca se inchide greu termostatul, insa se si deschide mai repde daca arcul ala e moale. Sonda nu o schimb, chiar daca o fui putin imprecisa in bord, termostatul va veni la primavara sau cand se nimereste distributia.
Concluzia : termostat BEHR germania, 2 ierni si 10 000 km. Ala de origine a tinut 70 000 si 5 ierni.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Salutare. Am avut si eu problema cu afisarea temperaturi motor 2-4-2. Rezolvarea, afost schimbarea termostatului(30lei) + garnitura(7.50lei) origine. Acuma se incalzeste mai repede in habitat si afisarea ramane pe 4 lini. Operatiunea dureaza 20min. Daca lucrati cu atentie puteti sa recuperati 1L de antigel si mai trebui ~500ml de complectat.
Parere asupra problemei: nu mai schimbati piesele degeaba in speranta ca poate-i de acolo, poate-i de dincolo (de asta si fac astia termostate din ce in ce mai proaste si crapa dupa cateva luni). Verificati cu un tester si poate iesiti chiar mai ieftin si cu problema rezolvata...
O diagnoza pe tester pleaca de la 68 de lei, un termostat de origine e 45 de lei (cu garnitura).
Ca sa vezi unde era economia...
Eu am 2 linii afisate mereu si foarte rar urca la 4 linii, doar in forja sau daca sta motorul foarte mult timp pornit pe loc la ralanti. Caldura baga, caloriferul este nou-nout, antigelul este nou si sta intre limite. Pana sa fie frigul asta, apa urca la 4 linii in mod constant, compartimentul motor este foarte aerisit!
Logan 1.6 16v chel + GPL.
Idem!
Schimbat termostat, 4 linii in nici un kilometru, caldura de lesini.
azi am vazut si eu 4 linii dupa vreo 16 km + frecat masina pe stradute, de ma acrisem eu. au fost si temperaturi pozitive afara in rest tot doua linii.
din ce am vazut pe aici, e normal la diesel. ma gandesc daca sa astept luna martie sau sa-i pun carton. termostatul nu cred ca are ceva, fiindca in noiembrie, fiind mai cald, se ducea si la 4 linii.
am uitat sa mentionez ca aia 16 km au fost facuti in "rush hour". intre 17:30 si 19 ( functinare continua) in conditii in care motorul unei benzinare ar fi fiert.
Last edited by B997NDL; 8 January 2014, 23:11.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment