Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tot posesor de doar doua linii, rar 4, la montarea gpl-ului, in interfata instalatiei gpl am vazut temperatura 84-85 grade in conditiile care pe bord am doua linii. Si mie imi era frica ca nu încălzește destul de repede ca sa treacă pe gpl.
    De când am gpl, am 4linii permanent ,dar adevărat ca pe gpl se încălzește putin mai repede si mai tare.
    Am zis si eu, poate ajuta.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Nu cred ca e cineva pe aici caruia sa-i fi fost afisate toate liniile la temperatura sau niciuna, decat cand e rece motorul...
      Am avut eu problema afisarii tuturor liniilor...
      "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

      Comment


      • Si motivul?

        Comment


        • Si mie imi afisa full de linii din pacate ... la mine a fost chiar masa insuficienta a ceasurilor de bord si am rezolvat prin curatarea si strangerea suruburilor din spatele ceasurilor de bord. Sunt chiar 2 astfel de suburi, daca trebuie pun poza. La mine problema era in felul urmator: cand puneam contactul nu aveam nici o linie, plecam la drum ... faceam vre-o 7-8 km in oras si pe atunci era termostatul bun si tot nu aveam nici o linie, opream motorul, intram in diagnoza si in diagnoza cand navigam prin toate meniurile imi arata si la benzina si la temperatura full de linii; tineam butonul de reset kilometraj pentru a reseta si pac aveam 4 linii pentru ca motorul era cald, dupa 2-3 secunde nu mai aveam nici o linie, daca mai faceam operatiunea de inca 2-3 ori se intalmpla la fel. Apoi dintr-o data ma trezeam cu full de linii in timpul mersului. Prima data m-am si speriat, am oprit si am ridicat capota, dar totul parea normal, dupa ce am pus contactul inca aveam toate liniile, porneam motorul, nu mai aveam nici o linie, apoi in mers iar le aveam pe toate, dar nici o data nu imi aparea corect, imi apareau cand nici una cand toate si chiar era ciudat sa le vezi pe toate acolo, pana am rezolvat cu masa si apoi a inceput sa indice iar corect, dar am intrat in iarna si am observat ca nu se mai ridica apa deloc la 4 linii si am inceput sa schimb termostat(e) si asta a fost. Momentan termostatul iar e defect. Pana in iarna nu mai schimb nimic.
          Si inca ceva, cum spuneam, daca vreti sa va convingeti ca e de la termostat...mergeti cu masina la cineva sau undeva, unde poate citi temperatura motorului si acolo o sa vedeti exact despre ce este vorba, daca temperatura motorului ajunge la 85 de grade si nu sunt afisate 4 linii atunci clar nu este de la termostat. Dar eu cred ca o data ce va mai apar si 4 linii dar greu, cred ca motorul dumneavoastra de incalzeste greu din cauza termostatului.
          Last edited by Toorop; 24 May 2014, 16:05. Reason: Completare post

          Comment


          • @mr.K la service mi-au spus ca este de la cablul de masa.
            Mi-am amintit ca la service electricianul a facut urmatoarea proba:
            cu motorul pornit a asteptat sa urce temperatura la 4 linii apoi a pornit toti consumatorii posibili (lumini, proiectoare, AC, radio, aeroterma treapta 4, dezaburitor) iar cand dadea comanda la geamuri sus/jos temperatura urca la 6 linii, dupa ce oprea consumatorii temperatura revenea la 4 linii.
            "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

            Comment


            • Ai avut 8 linii vreodata? La mine de exemplu, pornirea dezaburirii aducea linii la 4, mai repede, nu le scadea.

              Comment


              • Iar ma bag in seama ... poate ma injuri deja mr.K, dar vreau sa imi spun doar parerea, si anume la tine atunci cand porneste dezaburirea urca mai repede la 4 linii, cred ca este absolut normal deoarece dezaburirea este un consumator mare, printre cei mai mari iar motorul este solicitat un pic mai mult si de asta se incalzeste mai repede. Daca ai observat cand esti la ralanti si pornesti dezaburirea scare un pic turatia de ralanti din cauza solicitarii mai mari de la dazaburuire dar in 2-3 secunde se reface turatia normala.
                Testul pe care l-a facut mecaniul, colegului nostru @guestx...a fost ok, adica din acel test a rezultat ca impamantarea si electrica la logan este destul de slaba, in sensul ca atunci cand pornesti toti consumatorii se ridica temperatura lucru care nu ar trebui sa se intample. Fenomenul se mai intampla si de exemplu la o priza in casa atunci cand conectezi mai multi consumatori mari in priza (gen masina de spalat, frigider etc.) incepe sa miroase a ars si se incinge tare priza daca firele nu au fost stranse bine mai ales firul de impamantare. Dar la mine, cand aveam toate liniutele la temperatura nu insemna ca ca motorul firbea, acolo a fost chiar o impamantare insuficienta strict la ceasurile de bord. La colegul nostru mecanicul i-a demonstrat ca impamantarea toata la masina este deficitara in sensul in care daca porneste toti consumatorii nu rezista si incepe sa se incinga. Dar la colegul cu problema ca ii se ridica greu la 4 linii ... asta deja nu mai are legatura cu impamantarea ci cu calitatea deficitara a termostatelor pe care le-a cumparat. Am dreptate ? sau vorbesc aiurea ?

                Comment


                • Intr-adevar, dupa inlocuirea cablului de masa si pornirea consumatorilor sus mentionati, temperatura nu mai urca la 6 linii, in schimb fluctua intre 2 si 4 linii asa cum am povestit mai devreme.
                  Fluctuatia liniilor s-a rezolvat prin inlocuirea termostatului.
                  In consecinta, LA MINE, problema au fost si din cauza cablului de masa si din cauza termostatului.
                  "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                  Comment


                  • Toti aveti dreptate in ce spuneti, teoretic, ca mai descizi un consumator si buf creste sarcina...
                    Pe de o parte.
                    Pe de alta...vedem in cat timp revine fluctuatia 2-4-2. Presimt ca rapid.
                    Last edited by mr.K; 24 May 2014, 19:19.

                    Comment


                    • tocmai ce am refacut toate masele...le-am curatat.....si nu s-a schimbat nimic. astept cam mult sa apara 4 linii.
                      inteleg si intind sa cred ca e totusi de la termostat....dar e nou si de origine.....chiar sa-l fi cumparat defect? sonda ...la fel.
                      in alta ordine de idei......dupa ce am 4 linii....opresc motorul si in secunda urmatoare il pornesc iar....si surpriza...pe bord sunt doar 2 linii. de aici si dilema.... termostat sau afisaj defect?

                      o sa ma duc cu el la magazin sa schimb termostatul ......dar ma doare sufletul sa mai dau 100 lei inca o data. de schimbat nu poate fi vorba ...ca nu l-am montat in service autorizat cum se cere.
                      Last edited by mike26ro; 24 May 2014, 20:56. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Ma-ntreb totusi de ce te agiti: consuma mult masina? Sau doar pentru ca stii de liniile alea si iti stau pe creier?
                        Intreaba-te de ce nu apare cu plangeri de astea niciun posesor de Logan 2. Imi inchipui ca masinile nu-s perfecte, chiar toate. Doar ca ei nu au de unde sa stie asta.

                        Comment


                        • pitici pe creier se cheama.....asa sunt eu perfectionist.
                          vreau sa fie ca din fabrica la orice capitol.

                          Comment


                          • De aia ai remapat-o?
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • ma refer la functionalitate.....
                              )))...remaparea nu se vede cu ochiul liber

                              Comment


                              • Eu spun ca probabil ati reusit sa cumparat termostatul de ,,origine`` nu de origine. La cate copii apropae perfecte se fac acum...daca nu esti bine informat poti sa gresesti foarte simplu. Nu o sa iti spuna nimeni ca e o facatura de origine ... ci iti dai seama singur cand vezi ca nu este de calitate. Uitati aici un thread in acest sens, acolo niste colegi ne prezinta diferentele intre o piesa de origine si una copiata, diferentele sunt prea mici oricum. Am lasat un comentariu acolo referitor la termostate, poate colegii ne vor ajuta si ne vor spune cum sa ne ferim de termostatele de ,,origine``.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google