macar la termostat am noroc, n-am fluctuatii, intepeneste la 4 linii. e ala din fabrica.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
am si acum, dupa vreo 7-8 km. si nu mai coboara. poate ca nu merg destul ca sa atinga 4 linii. dar, iarna, mi se pare ca la drum lung e mai greu de atins temperatura fiindca primeste mai mult aer rece si pe DN-uri (nu pe autostrada) nu prea merg cu mai mult de 2500 rpm.
Originally posted by 77sky View PostP.S. Vitriol, colegul se referea la perioada rece; in mod cert, de peste o luna de zile are curent 4 dungi
Comment
-
NDL, atunci las-o asa ca e in parametri.
Motoarele 1.5 dCi de pe Logan au termostate de 83 grade, in timp ce benzinarele au de 89. 4 pavele se fac pe la ~80 grade si tocmai de-asta dCi-ul nu arata 4 pavele - pentru ca termostatul incepe sa deschida pe la ~75 grade celsius si nu apuca niciodata sa fie deschis la maxim (83 grade) pe timp de iarna.
Hemstockk, asa este.Last edited by vitriol; 5 June 2014, 22:59.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by mike26ro View Postrevin cu informatii noi: azi am pus cel de-al cincilea termostat si a treia sonda de temparatura( Magneti Marelli). toatea astea in decurs de 2 saptamani.
Nu s-a schimbat nimic. tot cu 2 linii defilez. Greu se fac 4 . Termostatele au fost in ordinea asta 3 bucati Thomson (origine), o bucata Vernet, o bucata BEHR. Termostatele de origine au fost luate din reprezentanta.
Maine mai incerc cu un Wahler si daca nu merge.....ii dau foc.
consumul instant cu problema asta este undeva la 7,5...in conditiile in care inainte aveam 6.8.
Comment
-
am pus testerul pe ea de 2 ori ...si in ambele cazuri...s-a vazut cum termostatul deschide pe la 82 de grade si scade temp pe la 76. asta pe loc. turat pe la 1500 rot/min. dupa ce temperatura ajunge pe la 84 de grade...apar 4 linii pe bord.
cel mai simplu si empiric mod e cel clasic...pana in momentul in care apar cele 4 linii in bord...furtunul cel gros (circuitul secundar)de la radiator trebuie sa fie rece. dar el nu e....deci inclin ca tot termostatul de de vina. asta in conditiile testului (pe calculator aveam 80 grade iar el era fierbinte)
Revin luni cu feedback dupa montare termostat Wahler.
Comment
-
Originally posted by mike26ro View Postam pus testerul pe ea de 2 ori ...si in ambele cazuri...s-a vazut cum termostatul deschide pe la 82 de grade si scade temp pe la 76.
Revin luni cu feedback dupa montare termostat Wahler.
Comment
-
Primele două pavele la indicatorul de temperatură mi-au apărut în dimineaţa aceasta după aproximativ 5 minute de la pornirea motorului şi 3 kilometri parcurşi la o turaţie constantă de 2.200rpm, temperatura exterioară fiind de 20 de grade Celsius.
Comment
-
Wow. Eu la mine la o asa temperatura ambianta in 3 km am deja 4 mai ales daca merg si la turatia respectiva. Bine ca poate a fost doar o eroare ... daca merge si apar 4 linii si nu sunt fluctuatii, nu cred ca aveti de ce sa va ingrijorati.
Off: Incep sa le dau dreptate celor care spun ca sunt norocosi baietii cu noul logan Ei ori nu au nici un stres ori se gandesc mereu daca e buna temperatura motorului, dar inclin spre prima varianta.
Comment
Comment