dar ai fost la un service (preferabil reprezentanta), sau ai executat cautarea de capul tau ? daca nu ai rezultate cu 3 termostate, de ce sa le mai cumperi pe al patrulea si pe al cincilea ?!
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by B997NDL View Postdar ai fost la un service (preferabil reprezentanta), sau ai executat cautarea de capul tau ? daca nu ai rezultate cu 3 termostate, de ce sa le mai cumperi pe al patrulea si pe al cincilea ?!
am mai spus mai sus ca sunt dus cu pluta.
Probabil am vrut sa incerc toate termostatele de pe piata.
@mr.K...bine punctat.
Comment
-
Din punctul meu de vedere acest subiect poate fi discutat o vesnicie, parerea mea personala dupa niste verificari cu un tester OBD este ca in bord afiseaza total eronat si nu este un punct de plecare pentru a considera problema. Am testat logan-ul diesel al socrului meu de 85 cai, care de cand a iesit din fabrica afiseaza 2 linii si rareori 4. Am pus testerul si am pornit cu masina un pic la drum, cand antigelul atingea intre 82-85 grade termostatul deschidea si scadea undeva pe la 79 si apoi creste la 84-85 si tot asa, asta in mers. In bord am avut 2 linii pentru ceva timp la aceste temperaturi si la un moment dat s-au facut 4 linii si avea 85 grade si cand a scazut pana la 80 grade tot 4 linii erau deci.....afisaj aiurea. Am stat cu masina pe loc cateva minute, apa a ajuns la 95 grade, in relanti si atunci a pornit ventilatorul. In bord 4 liniute chiar si la 95 grade. Concluziile le tragei voi.
Comment
-
Originally posted by mike26ro View Postmai urmeaza sa inlocuim piese prin UCH...gen traductoare de temperatura, rezistente, etc....nu ma pricep mult la electronica.
Eu nu vad fluctuatia asta 2-4-2 ca pe o mare problema, cat timp e doar afisajul neconform, iar restul gen incalzire, consum, sunt ok.
Comment
-
Salutare.Am si eu o mica problema..in ultima perioada am observat ca dupa distante scurte parcurse porneste gmv-ul cand opresc motorul.Temp apei este optima,indica 4 liniute,nu am forjat motorul,mers chiar relaxat si nu mi se pare normal ca dupa 10 km max sa porneasca gmv-ul.In 2 zile,2 drumuri a facut la fel.Poate avea legatura cu faptul ca la schimbul distributiei am facut si schimbul lichidului de racire si cine stie ce combinatie au facut baietii in service pt ca acum sa apara chestia asta..pareri?Slow & Safe
Comment
Comment