Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • neh, nu ma pretez la astfel de tehnici pt ca e imposibil sa nu contaminez antigelu ala cu ceva particule de mizerie. daca schimb termostatul, nu mai recuperez nimic, schimb tot anitgelul; asa am procedat si cu restu termostatelor schimbate. inca il las. caldura da, nu e problema, nu am incercat decat o singura data cu caldura data la maxim si am oprit-o ca deja fierbeam in masina)

    de fel nu suport caldura, o las pe caldut, sau o opresc dupa ce e acceptabil in habitaclul; sa nu ma ia somnul la volan
    Last edited by cristi....; 19 February 2015, 23:33.

    Comment


    • Originally posted by cristi.... View Post
      ... caldura da, nu e problema, nu am incercat decat o singura data cu caldura data la maxim si am oprit-o ca deja fierbeam in masina)
      Păi atunci ţi-ai răspuns singur la întrebare.

      Comment


      • lumea zice ca si cu 2 linii, daca ar fi reale, 2 linii care pot insemna si 79-80 de grade, da caldura de te ia cu nebuneala l deci, ce vreau sa subliniez e ca nu e o metoda f precisa de aproximare a functionarii termostatului.

        azi am uitat sa incerc cu caldura, a batut soarele in masina si nu a fost nevoie de o incalzire suplimentara (am pornit si ac-u dar pe caldut si numai in scopul binefacerii garniturilor si compresorului)dar o sa incerc zilele astea un test cu caldura la maxim dupa ce eu socotesc ca motorul ar trebui sa fie in parametrii optimi de functionare, sa vedem

        in decembrie, par example, cand a fost geru ala de au crapat pietrele, 7 zile nu am scos-o din parcare dar am pornit-o de 2 ori in timp ce am dat zapada. ideea e ca apa a urcat la 4 linii, ba chiar a pornit si gmv-u la un moment dat dupa vreo juma de ora de lopatit

        a inghetat la 2 linii o sapt acu la sf lui ianuarie cand am apasat pe un buton (asa s-a "potrivit") si si-a mai revenit numai acu, de cateva zile. cand au fost -30 de grade am avut mici probleme zici eu cu pompa de servo si se umezea un furtun care duce in ompa in zona clipsului ala de prindere. mustea numai cand mergeam cu masina, am sters bine furtunu si de cand s-a mai incalzit vad ca furtunu a ramas perfect uscat. eram pornit sa schimb o garnitura o ring si colieru ala de prindere, acu ii dau pace ) deci na, iarna nu e ca vara sunt mai sensibile masinile asta in sezonul rece, cel putin unele

        pana la urma s-ar putea sa fie un sambure de adevar la ce zic reprezentantele... cum liniutele nu-mi dau pace am vazut ca nici pe la bmwurile noi pe benzen, f30 nu stau toate in zona optima de lucru, adica pe mijloc

        BMW 320i Touring (F31)09/2013Capacity: 2.0 LiterTurbocharged 4-Cylinder Inline Petrol Engine135 kW (184 HP)8-Speed Automatic Transmission17-Inch Tires


        temp optima ar fi la 120 de grade, asta arata vreo 90

        si asta la fel, dupa 20 de min mers la drum intins tot nu a ajuns la temp optima

        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


        de remarcat temperatura exterioara

        deci pana la urma, poate chiar asa asa e normal la o exploatare normala

        pareri?

        termostat nou in primu clip, ce naiba, sa crape la 3400km ?! )

        -2 grade, apropo )

        mai important e sa nu ajungi la asa ceva

        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


        Last edited by cristi....; 20 February 2015, 02:47. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • update:

          tocmai ce m-am intors dintr-un mic voiaj de 27.6km (am resetat iar cb)

          temp ext ~0 grade conform androidului

          de data asta a urcat pana la 4 linii in oras in max 2 km, (la stop s-au aprins pavelele, dupa vreo 30 de sec de stat tot la stop a cazut la 2), apoi mers 27 de km numai cu 2 linii, consum bun zic eu, 5.8%

          ajuns acasa, am facut pozele, la cateva secunde a urcat la 4 linii, deschid capota, furtunele calde. am uitat sa zic ca si la 2 linii cu caldura la maxim da caldura de te sufoca, am oprit-odupa 1 min de mers. apoi opresc motorul, pun mana iar pe furtune si cel gros devenise insuportabil de fierbinte, te frigea la mana de nu o puteai tine.

          deci dupa simptome cum e: trebuie schimbat termostatul sau nu? e normal sa deschida circuitul spre radiator dupa oprirea motorului?

          p.s: am uitat sa specific: asta e consum extraurban, din 27.6 numai vreo 3 km maxim s-au mers in oras stil de mers: mai mult la 90 la ora, de cateva ori la 100-110, schimbat pe la 3 mii de ture
          Attached Files
          Last edited by cristi....; 20 February 2015, 12:35.

          Comment


          • Eu zic sa-l mai schimbi odata la toamna de acum, vara oricum se incalzeste motorul suficient.

            Comment


            • Ai facut testul de mai jos?

              Originally posted by vitriol View Post
              Un termostat "bolnav" va deschide mai devreme de 82-83 de grade (vorbim aici despre termostatul de 89 de pe benzinare).
              Cea mai buna metoda de a proba un termostat, este cam in halul asta: pornesti motorul la rece si pui mana pe frutunul de dupa termostat. In momentul in care incepe sa se incalzeasca, fugi repede sa vezi daca ai 4 liniute la temperatura apei. 4 pavele inseamna ~80 de grade celsius. Daca ai 4 liniute, termostatul este bun. Daca n-ai... ghinion; te pregatesti sa-l schimbi.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • pt ca eram la stop si mai erau cateva secunde nu m-am dat jos sa deschid capota dar banui ca ceva s-a intamplat daca a scazut de la 4 la 2 stand pe loc )

                dar cand am ajuns acasa si a urcat iar la 4 linii nu am simtit nici o diferenta de temperatura la mana pe furtune intre 2 si 4 linii. am simtit dupa ce am oprit motorul si am mai verificat o data si se incinsese foarte tare furtunu gros, deci mai mult ca sigur atunci deschisese

                parerea mea e ca termostatele astea de origine, defectul lor e ca deschid un pic mai devreme si cum pe bord ai gradatie numai din 2 in 2 si nu din 1 in 1, dupa ce deschid un pic mai repede temperatura cade cu 1 grad, 2 sub pragul minim de 4 linii sau ramane suspendata undeva intre 79-80 de grade, adica mai mult pe 2 decat pe 4, care apar de la 80 in sus

                eu imi aduc aminte ca la itp, prima data, cand functiona inca ok termostatul, pe ecranul de la testeru ala apareau 75 de grade dar nu mai stiu sa zic la ce: la apa sau la ulei...la itpu de acu de peste 1 luna, daca termostatul ar fi defect s-ar vedea asta intr-o masuratoare ceva gen noxe mai mari? ) eu am m1 esp formula in motor deci s-ar putea sa iasa noxele mai mici sau normale )

                vara, chiar daca deschid un pic mai repede, aerul fiind cald/fierbinte nu raceste lichidul intr-atat de mult incat sa apara scaderea si pe bord, iarna fiind rece....ma gandesc si eu, nu stiu
                Last edited by cristi....; 20 February 2015, 13:12.

                Comment


                • Te invarti pe langa subiect... Stii bancul cu ursul si cu vanatorul? Eu am impresia ca a cam inceptut sa-ti placa sa dai banii pe termostate si sa te plangi.

                  Chiar nu am cum sa te ajut...
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • pai nu-mi mai place acu sa dau banii aiurea, nu vezi ca stau cu termostatu nou langa mine si nu am nici o tragere sa-l schimb?!

                    nu e bai, eu incerc sa gasesc o explicatie logica si plauzibila. sa dau iar bani pe termostat (deja i-am dat, acu ar fi numai manopera si 2l de antigel)si a2a, a3a zi sau poate ca nu acu ca vine primavara dar in prima zi de toamna mai rece sa faca iar figura.. de asta m-am plicitist, ca vad ca nu are nici o solutie care sa reziste mult timp. de asta cred ca au scos si indicatia de la logan 2, mai imp e sa stii temp exterioara decat pe cea a lichidului de racire )

                    daca nu e aprins ledul albastru daca sa indice ca motorul e rece sau cel rosu care sa arate ca e supraincalzit, intre aceste 2 repere extreme cred ca motorul e in plaja lui optima de functionare....
                    Last edited by cristi....; 20 February 2015, 13:22.

                    Comment


                    • Ti sa dat mura in gura cum sa verifici... Mai mult de atat ce vrei? Sa iti spunem ca e normal ?

                      Ok este normal sa ai doua linii iarna la benzinar multumit?
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • @cristi.... Vitriol a explicat destul de bine în postul #2331 ce și cum dar eu aș adăuga:

                        Pui testerul pe mașina DDT2000 sau CLiP și pornesti motorul la rece si pui mana pe frutunul de dupa termostat. In momentul in care incepe sa se incalzeasca, fugi repede sa vezi daca ai 4 liniute la temperatura apei pe bord și peste 80C în DDT2000 saur CLiP - 4 pavele inseamna ~80 de grade celsius. Daca ai 4 liniute, termostatul este bun. Daca n-ai 4 pavele dar temperatura pe tester e ok, nu e termostatul

                        P.S. La ITP se verifică temperatura uleiului nu a apei(lichidul de răcire), sonda de temperatură a uleiului se pune în locul jojei de ulei.
                        Led albastru pentru "apă rece" nu ai la X52(Logan II) îl confuzi cu X98(Clio 4)
                        Last edited by t0rquemada; 20 February 2015, 13:51.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Schimba termostatul , asa facea si la mine pana l-am schimbat. Eu sunt la al 3-ea in 7 ani .
                          sigpic

                          Comment


                          • Nici tu nu sti ce vrei...esti si comod,nu vrei sa recuperezi antigelul ca se contamineaza,nu vrei nici caldura multa,dar vrei consum sub 6%calculatorul te minte iti spun sigur.

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              .................

                              parerea mea e ca termostatele astea de origine, defectul lor e ca deschid un pic mai devreme ...................
                              De origine sunt cu defect din fabricatie, dar noi le cumparam in continuare.
                              Ici colo cate un norocos, dar in rest absolut toate au aceeasi soarta in scurt timp (astea de origine) deschid prea devreme.

                              Am zis mai in spate (aici sau pe subiect de termostat...) sa se cumpere altceva decat termostatu de origine (Calorstat Vernet parca e).

                              Comment


                              • Termostatul de origine la mine era Dauphinoise Thomson si a fost bun 7 ani de zile.
                                Calorstat by Vernet am pus dupa aia, panarama s-a decalit din octombrie pana in ianuarie.
                                Trebuie sa fii perseverent rau ca sa continui cu Calorstat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google