Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delta Timp,este variabil,functie de conditii de regim,dar esential este ca in aceasta cursa liniar crescatoare,nu exista pozitii definite ca pozitii intermediare.Daca se considera ca nu am dreptate,accept sa citesc orice trimitere la surse de informatii si o sa am bunul simt sa-mi cer scuze...
    Last edited by lenush64; 28 March 2015, 22:01. Reason: x

    Comment


    • pai in principiu ai dreptate, nu exista "porti" predefinite de deschidere/inchidere, totul e in functie de temperatura lichidului de racire care topeste o ceara din interiorul termostatului care duce la deschiderea/inchiderea acestuia

      Watch the animated video on how the engine cooling system in an automobile works.


      un clip edificator

      Comment


      • Originally posted by cristi.... View Post
        pai in principiu ai dreptate
        Din punctul meu de vedere,conteaza adevarul tehnic,iar dreptate are, cel ce e in stare sa argumenteze o afirmatie tehnica,altfel ramine doar o afirmatie banala,lipsita de importanta,ba chiar periculoasa daca genereaza confuzie... Fain,clipul!

        Comment


        • Pana la urma cred ca am reusit sa scap de "dansul" liniutelor.
          Ca sa fac un sumar:
          - schimbat termostatul original cu unul Klaxcar ( rahat de 25 de lei), am ramas la 2 liniute
          - schimbat si sonda de temperatura, 4 liniute ( cu mici fluctuatii din cand in cand) timp de apox. un an.
          - pus inapoi termostatul original ( am crezut ca e de la termostat), 2 liniute in continuare
          - saptamana trecuta am pus un termostat Wahler ( am dat pe el vreo 50 de lei), urca foarte repede la 4 linii si nu mai exista fluctuatii.

          De data asta sper sa ma tina mai mult de un an. E ultima "manevra" pe care o fac. Oricum caldura am avut si pana acum, ce m-a interesat e sa am cele 4 linii si in bord ( fite).
          Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
          "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

          Comment


          • Nu-s fite, deoarece la 90 grade masina functioneaza in parametri optimi, la 82 nu.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • V-am spus eu ca wahler e bun..cu toate ca am dat mai mult de 50 de lei..trece pe gaz foarte repede,una este sa fie apa la 70-80 si alta e sa stea la89- 92.

              Comment


              • Am auzit si eu de la mai multi ca e ok Wahler de aceea am decis sa-l incerc. Eu l-am prins la promotie la 50 de lei. Cert e ca urca foarte foarte repede la 4 linii si ramane acolo.
                Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                Comment


                • unde l-ai prins la promotie ? ca vad ca e 164 de lei. si asta e un site ieftin.
                  sau o fi asa de mare diferenta intre cel de dci si cel de 1,4 ?!
                  Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

                  Comment


                  • cel de disel deschide la 83 de grade, vs 89 cat sunt la benzina

                    cu toate ca am vazut si diseluri, de ex 2.0tdci de pe ford kuga, care sta la 90 de grade la fel ca benzinarul. deci pana la urma nici aici nu se stie cu exactitate care e temperatura "optima" , la diseluri ma refer

                    Comment


                    • NDL, la epiesa l-am prins la promoție, acu vreo 3 săptămâni. Ce-i drept nu m-am uitat cat costa cel de dizel. Cam mare diferența de preț într-adevăr.
                      Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                      "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                      Comment


                      • Cel de Diesel întotdeauna a fost mai scump.

                        Comment


                        • dar la diferenta aia de pret ai crede ca e tehnologie extraterestra, ca n-ar fi vorba tot de doua metale cu temperaturi de dilatare/contractare diferite.

                          Comment


                          • Cel de diesel este cu carcasa cu tot...de unde si pretul mai mare

                            Comment


                            • Sper sa ajute pe cineva

                              Buna baieti! In ideea ca poate ajuta pe cineva treaba asta, va voi povesti cum "am rezolvat" problema cu 2 liniute la temperatura lichidului de racire.
                              Am un logan 1.4. din 2005, timp de 8 ani nu am avut parte de "fenomenul" 2 liniute. Ei bine dupa opt ani am facut cunostinta cu el. Nu am acordat importanta deosebita ( era iarna si am banuit ca datorita vechimii, combinat cu temperaturile scazute nu mai functioneaza la parametri optimi), pe langa asta am colegi care din momentul achizitionarii (2009) nu au vazut 4 liniute. Le-a fost comunicat ca respectivele loturi fusesera pregatite pentru tari arabe cu temperaturi mai mari ca pe la noi si ca nu ar fi o problema. Toate astea combinate cu faptul ca nu am remarcat o crestere a consumului de carburant, m-au facut ca in primavara urmatoare si chiar vara sa nu ma impacientez. Si de la o zi la alta nu am mai bagat in seama pana anul trecut cand nu pot sa-mi dau seama de ce.... a pardon am schimbat distributia, pompa de apa si am schimbat si termostatul cu un drum si o cale. Buuun toate bune si frumoase insa tot 2 liniute am vazut. Vedeam 4 numai daca stateam pe loc cu motorul pornit muuuult timp. Ei si atunci m-i s-a pus pata sa vad din nou patru linii. Am schimbat vreo patru termostate, am studiat forumuri, bineanteles ca si thread-ul asta, m-am abonat la mesterul Streulea (cine a citit ceva forumuri pe aici stie cine e si ce-i iese din maini) pentru care am un respect deosebit. Ei si de la el am prins de veste despre "ELM 327 Bluetooth" care este o interfata de diagnoza universala, multimarca, compatibila cu modele de masini din pe benzina din 2000 pana in prezent si cele pe motorina din 2004 pana in prezent, ce dispun de mufa OBD II am vazut cum se foloseste si am zis sa cumpar si eu unul. Zis si facut, cumparat si montat pe mufa obd2 din bord. Acum toti cei care urmaresc thread-ul si care sunt direct interesati cunosc temperaturile la care deschide/inchide termostatul.... vreau sa va spun ca temperaturile lichidului de racire oscilau perfect in parametri normali. La bord insa 2 liniute! "Ce mama dr... sa mai stiu face?" m-am intrebat. Am tot citit pe forumuri pana m-au usturat ochii si tot nu am gasit o solutie. In timp m-am consolat cu ideea ca nu voi vedea 4 liniute dar linistit ca temperatura la motor e OK. E si dupa un timp mi-a traznit ( tot urmarind tutorialele lui Streulea pe http://www.tutorialelogan.ro/ ), ca as putea sa-mi pun si eu computer de bord pe cutiuta mea care am uitat sa spun e varianta cheala. Bun si dupa ce am cumparat cele necesare si am schimbat respectivul chip am purces la teste... doar trebuia sa verific CB-ul nu-i asa? ? Ei si surpriza ....... PATRU LINII. Din momentul montarii chip-ului, fara nici un fel de alte modificari am tot timpul (bineanteles dupa ce se incalzeste motorul), patru linii la bord la indicatorul temperaturii lichidului de racire si vreau sa spun ca toata iarna asta nu am avut probleme de genul 2 linii - 4 linii - 2 linii. In concluzie... nu stiu de ce sau cum insa se pare ca ceva din softul chip-ului meu original s-a bulit sau...? Cine stie .. poate careva dintre voi va pricepe mai multe eu insa ma multumesc cu faptul ca am patru linii din nou si temperaturile sunt aceleasi ca si cand aveam doua linii. Pentru cei care au schimbat o caruta de termostate si au incercat o gramada de alte metode eu le-as recomanda sa incerce un ELM 327 Bluetooth sa vada ce temperaturi au la lichidul de racire. e posibil sa aiba si ei o problema "de imagine" cum am avut eu. Adica temperaturile sa fie OK doar afisajul sa indice eronat.
                              Scuzati pentru acest post lung. Nu aveam cum sa va povestesc mai pe scurt toata "patania" mea. Si daca tot am scris atatea, vreau sa multumesc si eu tuturor care posteaza pe forum, caci chiar daca nu-si dau seama, ajuta multi altii cu postarile lor, pana si din unele prostii debitate la repezeala de unii am prins ceva bun. Asa ca: MULTUMESC BAIETI!!!

                              Comment


                              • Temperatura La Apa Crescuta

                                Va cer si eu un sfat ca nu mai reusesc sa rezolv problama.Logan 1.4 benzina din anul 2006.Creste temperatura si cand afara sunt 5 grade ,daca stau la semafor.Am avut chiar si 6 linii pe indicatorul de temperatura iar electroventilatorul pleaca iar la 20 secunde dupa oprire.Am inlocuit termostatul si manifestare identica.Am citit aici re forum ca cineva a schimbat sonda de pe motor si nu a mai avut probleme,dar o intrebare am :sonda da semnal de temperatura in acelasi timp si la indicatorul din bord si la electroventilator?ca asa s-ar explica sa fie sonda altfel nu .O idee va rog .Cu multumiri anticipate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google